Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Víťaz tendra bude známy čoskoro:

http://www.bratislavskenoviny.sk/108342/doprava/obnova-vozidiel-mhd-pokracuje-aj-v-tomto-roku

Generálny riaditeľ R. Kadnár sľúbil, že v priebehu roka nasadia do dopravy nové dvanásťmetrové nízkopodlažné autobusy s pohonom CNG:

http://www.bratislavskenoviny.sk/108339/doprava/obyvatelia-dlhych-dielov-zvazate-nas-ako-seno

Na Staré grunty sa už spracúva projekt. Trolejové trasy sú jediná položka, ktorú môžeme čerpať z eurofondov. Na obsluhu Starých gruntov musí byť najprv opravená cesta z Líščieho údolia, resp. Svrčej ulice. To je výhľadovo možné až v roku 2011. Po uskutočnení týchto plánov bude možný aj presun vozovne na Hroboňovej ulici a dá sa uvažovať aj o zrušení autobusovej linky 32 a jej nahradení dvoma novými - trolejbusovými. „Jedna by išla na Hlavnú stanicu a druhá do Lamača:

http://www.bratislavskenoviny.sk/108340/doprava/doprava-na-dlhych-dieloch-sa-ma-zlepsit
Reply on: S499.1023 #120902:
Všetko sa dá povedať aj slušne. Dokážeš to?
Reply on: S499.1023 #120902:
Keď je som oranisko tak ty si HULVÁT a nepíš mi ďalej, odmietam s TEBOU diskutovať. Si hulákaj doma v kuchyni.
Reply on: Kakke #120898:
To si úplne, ale úplne mimo. Ako už niekto uviedol - Po prvé, aj používané trate v Maďarsku sú až na malé výnimky (Veľký Bulvár v Budapešti) v ZÚFALOM stave, po druhé, to tvoje "oranisko" je vo veľmi dobrom stave, akurát je tma vydrvený asfalt, ty oranisko...
Reply on: Kakke #120898:
Tak to si videl veľmi zle, resp. skôr by som povedal, že nevidel vôbec. Tak rozbité trate, ako sú v Maďarsku (a to nemusia byť ani zrušené) snáď nemá ani Rumunsko. Naša trať na Špitálskej je naopak v slušnom stave, jedinou jej chybou je, že sa použil nie zrovna najkvalitnejší asfalt na jej povrchu a ten by teraz potreboval výmenu. Myslím, že napr. v takom Szegede by boli veľmi vďační, keby mali trate aspoň v takom stave, v akom je naša trať na Špitálskej. Bohužiaľ nemajú. Ale zas na druhej strane, jazda starou električkou Bengáli po absolútne rozbitej trati na Fonogyári út (prehnité drevené pražce uložené snáď v piesku, absolútne zjazdené tenké koľajničky, na miestach, kde sa začali príliš rozchádzať spojené rozchodnicou...) rýchlosťou cez 45 km/h patrí k zážitkom, na ktoré do smrti nezabudnem... Najmä vtedy to bol úžasný pocit, keď sme míňali rýchlostnú tabuľku 15 km/h a vodič to stále držal na 45-ke.
Reply on: david1 #120896:
Tak do Kopčian jazdievala predtým 89, ale to s akým intervalom by tam stačil spoj neviem. Myslím, že 12/24/15//24 je akurát. Tak tých pár metrov čo prejde na otočku k Matadorke nerobí náklady pre DPB natoľko ako vypravovanie vozidiel do západnej časti mesta (Dúbravka, Lamač, DNV, Devín, Karlova Ves) kde neni žiadna vozovňa.
http://www.youtube.com/watch?v=T-pZ0AerPL4 POzrite si toto video!! Ten zvuk sa vam bude páčiť! ?
Reply on: Majo #120897:
Za to čo som videl, tak tie roky nepoužívané trate sú v oveľa lepšom stave ako napríklad naše "oranisko" Špitálska ?
Reply on: Ike #120892:
Na transport.imhd.sk je o tom celý článok... V Maďarsku však bolo zrušených nielen veľa električkových tratí, ale bohužiaľ aj celých systémov. Napríklad v mestách Szombathely, Sopron, Nyíregyháza, Pécs atď. tiež kedysi jazdili električky. Dnes ostal okrum Budapešti už len Miskolc, Szeged a Debrecen...
Reply on: Kakke #120895:
Ako si povedal treba vybudovat + vykupit pozemok ak nie je vo vlastnictve mesta. No nie je začo. Radsej ich budu posielat otacat zbytocne do Kopcian a vytvarat jalove km. No nateraz to je este neaktualne.
Reply on: david1 #120877:
Čo sa týka obratiska pri ŽST Petržalka, tak stále by bolo možno ho vybudovať. A to na mieste medzi budovou Matadoru, Úderníckou a Kopčianskou :
http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8&hl=sk&msa=0&ll=48.120959,17.098058&spn=0.002227,0.004828&t=h&z=18&msid=109751271200888653359.00046081f76e0cfc9e827

Návrh b)a druhé medzi Kopčianskou a železničnou traťou, kde teraz stojí len ruina domu a smetisko :
http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8&hl=sk&msa=0&msid=109751271200888653359.00046082017faef9b5887&ll=48.122151,17.099914&spn=0.002227,0.004828&t=h&z=18

Návrh c) na mieste dnešného plateného parkoviska :
http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8&hl=sk&msa=0&ll=48.122151,17.099914&spn=0.002227,0.004828&t=h&z=18&msid=109751271200888653359.000460820ba3b3569d132

Asi najlepší pozemok na obratisko priamo pred stanicou zabrala Vienna gate, ktorá vyzerá tým obložením veží skôr ako nemocnica. Jedine prvé dve poschodia a prízemie vyzerajú nejak "pre oko"
Reply on: Ike #120892:

Re #120891 richardhudec:

Ked vidim taketo fotky, stale mi pride nejako smutno ?
Martin Fundárek

Martin Fundárek

http://imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=6589
Jedna drobná oprava - ZSSK nezačala predávať lístky na jar, ale už v zime; na jar sa len menil čas predaja v súvislosti so zmenou GVD
Prečo tie električkové trate vlastne zrušili? Nebolo to proti trvalej udržatelnosti?
Dnes bol zverejneny VYNIKAJUCI update fotiek - tie zrusene trate v Budapesti, autorovi patri velka poklona... ?
Reply on: Martin Fundárek #120888:
Vďaka.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Solider #120509:
http://technet.idnes.cz/podivejte-se-jak-se-v-cesku-skladuje-plyn-ktery-se-nam-ted-hodi-p6c-/tec_technika.asp?c=A090108_200359_tec_technika_rja

Ospravedlňujem sa za príspevok mimo témy, ale Tvoj mail nefunguje (moja forwardová schránka zhodou okolností tiež).
Reply on: Kakke #120864:
preco? skus pochopit ze nie kazdy kto pouziva IGK to robi kvoli vlastnej pohodlnosti
Reply on: Ámos #120885:
Haha.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.