Lebo DPB šetrí vodou nakoľko si vytvára "ekologický" design ? Ináč aj mňa by to zaujímalo. Poďakovanie patrí aspoň vodičom čo si umyjú okolo linkového označenia.
Vpohode: čítal si že L32 nahradia dve trolejbusové: jedna - s 3mi vozmi - pôjde do Lamača a druhá s 3mi vozmi z DD na Hlavnú Stanicu - spolu 6ks 25Tr. To je interval cca 30 min - tam smerujeme ? ☺
Myslel som Iveca ako kĺbaky... Lebo nepredpokladám, že Mercedesy budú... Ale čo by sa sr..o Len toto sú poslanci KV takže si musia spraviť kampaň a potom sa na t oni vys..u ?
A ešte k zrušenej 133. Dnes som počával ako sa rozprával taký starší pín s nejakou ženskou o tom a ževraj tam volal a aj tam mu potvrdili, že bude obnovená neskôr. ? Už sa to hrnie... Voľby sú pred dverami a ešte nesplnili ani predošlé volebné plány pre DD (nové duobusy) a už zapájajú do kampane aj nové plány, ktoré sa taktiež "zrealizujú"... ?
A ešte k tomu čo písali už tri krát... Takže to vypadá, že 10 Tedomov bude na DD... Potrebuje 32 až tak posilniť? A takže nová linka k N SND bude na Ivecach ako čítam. ?
Jééj zhruba za 20 rokov nám dostavia k Molecke aj trať aké pozitívne. Škoda, že vtedy tu už bude každý dôchodca a naše staré 25Trky neutiahnu celú Blavu. ?
Re #12862 Peon: Ulica Pod Zečákom je dosť úzka. Obávam sa, že autobus by mohol mať problémy nielen so zaparkovanými autami, ale aj pri vyhýbaní sa s protiidúcimi vozidlami.
Zaujimave, ze za cias RVHP jazdili v Madarsku Ikarusy fialove, v Polsku zlte, v Ceskoslovensku modre alebo bordove... Dokonca Ikarus exportoval aj mimo RVHP, vzdy s naterom podla specifikacie zakaznika.
Ale clovek, narodeny 4 roky po pade RVHP asi vie lepsie, ze sa vtedy nedali vyberat natery.
Na Staré grunty sa už spracúva projekt. Trolejové trasy sú jediná položka, ktorú môžeme čerpať z eurofondov. Na obsluhu Starých gruntov musí byť najprv opravená cesta z Líščieho údolia, resp. Svrčej ulice. To je výhľadovo možné až v roku 2011. Po uskutočnení týchto plánov bude možný aj presun vozovne na Hroboňovej ulici a dá sa uvažovať aj o zrušení autobusovej linky 32 a jej nahradení dvoma novými - trolejbusovými. „Jedna by išla na Hlavnú stanicu a druhá do Lamača:
To si úplne, ale úplne mimo. Ako už niekto uviedol - Po prvé, aj používané trate v Maďarsku sú až na malé výnimky (Veľký Bulvár v Budapešti) v ZÚFALOM stave, po druhé, to tvoje "oranisko" je vo veľmi dobrom stave, akurát je tma vydrvený asfalt, ty oranisko...
Tak to si videl veľmi zle, resp. skôr by som povedal, že nevidel vôbec. Tak rozbité trate, ako sú v Maďarsku (a to nemusia byť ani zrušené) snáď nemá ani Rumunsko. Naša trať na Špitálskej je naopak v slušnom stave, jedinou jej chybou je, že sa použil nie zrovna najkvalitnejší asfalt na jej povrchu a ten by teraz potreboval výmenu. Myslím, že napr. v takom Szegede by boli veľmi vďační, keby mali trate aspoň v takom stave, v akom je naša trať na Špitálskej. Bohužiaľ nemajú. Ale zas na druhej strane, jazda starou električkou Bengáli po absolútne rozbitej trati na Fonogyári út (prehnité drevené pražce uložené snáď v piesku, absolútne zjazdené tenké koľajničky, na miestach, kde sa začali príliš rozchádzať spojené rozchodnicou...) rýchlosťou cez 45 km/h patrí k zážitkom, na ktoré do smrti nezabudnem... Najmä vtedy to bol úžasný pocit, keď sme míňali rýchlostnú tabuľku 15 km/h a vodič to stále držal na 45-ke.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Majo