Tak do Kopčian jazdievala predtým 89, ale to s akým intervalom by tam stačil spoj neviem. Myslím, že 12/24/15//24 je akurát. Tak tých pár metrov čo prejde na otočku k Matadorke nerobí náklady pre DPB natoľko ako vypravovanie vozidiel do západnej časti mesta (Dúbravka, Lamač, DNV, Devín, Karlova Ves) kde neni žiadna vozovňa.
Na transport.imhd.sk je o tom celý článok... V Maďarsku však bolo zrušených nielen veľa električkových tratí, ale bohužiaľ aj celých systémov. Napríklad v mestách Szombathely, Sopron, Nyíregyháza, Pécs atď. tiež kedysi jazdili električky. Dnes ostal okrum Budapešti už len Miskolc, Szeged a Debrecen...
Ako si povedal treba vybudovat + vykupit pozemok ak nie je vo vlastnictve mesta. No nie je začo. Radsej ich budu posielat otacat zbytocne do Kopcian a vytvarat jalove km. No nateraz to je este neaktualne.
Asi najlepší pozemok na obratisko priamo pred stanicou zabrala Vienna gate, ktorá vyzerá tým obložením veží skôr ako nemocnica. Jedine prvé dve poschodia a prízemie vyzerajú nejak "pre oko"
Kakke