Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Inak ten bocny transparent na IVECU sa endal spravit aby tam bolo len cislo linky a nie ten obdlznik?

ad nater... kombinacie sedej, ciernej bielej a cervenej tym minibusom fakt pristane... ale sprdznili to tymi logami ktore polepili dokolecka a napriek tomu ze globalne je autobus biely, loga su inverzne aj neiverzne + zvhrla verzia so sedym pozadim...

to su soto vyhrady...

nesoto vyhrady su take ze " naco tie linky su?"
Reply on: Majo #118462:
mozno by si sa cudoval. Podla kozenky a hluku to rozoznavaju a ja som to podla oznacenia napr. naucil aj kolegynu. Potom sme si neomylne vyberali len Bt.

Re #118472 aquila: Filialka ide z Kohezneho fondu, ten je aj pre BA. Inak s 1. vetou suhlas.
A k poslednej vete: ano, je to smutne. No zial sme na Slovensku.
Reply on: S499.1023 #118504:
co si dunco 2.? 😃 co to ma spolocne s MHD 😛
Reply on: Majo #118501:
Jednonápravové podvozky typ Rybák. Voľnoosé je niečo iné.
Reply on: Martin Fundárek #118497:
756 je prakticky totožná so 753.7 ČDC a tie sú spoľahlivé. Aj keď je fakt, že riadiaci systém z EVPÚ tomu na spoľahlivosti nepridá ? .
Reply on: S499.1023 #118492:
Teda pardón, voľnoosé či ako sa to volá.
Reply on: Ámos #118493:
Jurko, prvy bol samozrejme odliv (mimochodom, pise sa s makkym i) cestujucich, ale zeleznice ho nasadenim bagiet a inych sukafonov len zvacsili. Aj som milionkrat isiel sukafonom trat (B. Bystrica) - Cervena Skala - Margecany (aj ked nie celu, ale po usekoch pocas dovolenky) a pohodlne som sa teda rozhodne necitil. Ale urcite som sa citil prijemnejsie ako vtedy, ked som pocas tohto leta v 011 stal zo Zvolena do Lucenca, kedze suprava kapacitne akosi nepostacovala. A tam prestup na dalsi sukafon do Jesenskeho a tam na dalsi do Rimavskej Soboty. Najblizsie sa na to vykaslem a pojdem autobusom. Alebo odporucam Ti napr. previezt sa sukafonom z Komarna do Bratislavy, absolvoval som jednu takuto trojhodinovu jazdu a stacilo mi na cely zivot.
Gorilku by som si na Horehroni vyfotil asi tazko, kedze (ak nahodou nevies) rusen zavislej trakcie dokaze samostatne jazdit len pod dratmi. Nehovoriac o tom, ze zeleznicu fotim len vynimocne. Ale to je typicke pre Teba, ak ma niekto iny nazor ako Ty, spravit z neho absolutneho sotousa a vsetko zle hadzat na sotousov.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

http://bratislava.sme.sk/c/4216793/posudia-rentabilnost-novej-zeleznice.html
"„Ide o stavbu trate, ktorá spojí Predmestie s Filiálkou. Železnice ako investor teraz posunú dokumentáciu na štátnu expertízu, tá posúdi náklady a rentabilnosť stavby,“ povedala Petra Pauerová z Dopravoprojektu"
Hmm, ja by som posúdil rentabilnosť za chvíľu a troma slovami...
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Ámos #118493:
"majko, co bolo na tej trati ako prve. Bageta alebo malo cestujucich?"
Zásah do čierneho.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Majo #118470:
"756, ktorá pri prvej skúšobnej jazde na trati zdochla."
Pri prvých skúšobných jazdách sa problémy vyskytujú bežne. Rozhodne by som rušeň kvôli jednému zdochnutiu nezatracoval.
Reply on: Ámos #118493:
No tak na trati Margecany - BB by si gorilku aj tak neodfotil 😃.
Reply on: Ámos #118494:
Neviem definíciu. 3 hodiny sú nezmysel - potom pri prestupe z dvojhodinovej trate budeš pri každom druhom vlaku hodinu čakať.
Reply on: S499.1023 #118491:
ok co je takt?
Reply on: Majo #118489:
majko, co bolo na tej trati ako prve. Bageta alebo malo cestujucich?
Priciny odlyvu su inde a nie vozenie sa v akvariach.

Raz som si dal jazdu z Košic, cez Margecany, Červenu Skalu do Bystrice a Bratislavy a vyse dvoch hodin 81X medzi Margecanmi a Cervenou Skalou vobec neboli unavne. Jedine co bolo unavne je, ze trasu Margecany - BB nesiel vlak v kuse a clovek musel prestupovat na Cervenej Skale.

Jedine co ta podla mna mrzi, ze si nemozes na peknych usekoch odfotit gorilku ale len bagetku.
Reply on: Majo #118489:
Drobná technická poznámka. Vozidlá 81x nemajú pevné neotočné podvozky.
Reply on: Ámos #118487:
No tak trojhodinový interval nie je takt...
Reply on: TeBeCe #118488:
Vidim, ze Hospodarske noviny konzulutuju clanky u "skvelych" pravnikov alebo na stranke antirevizia.sk ?
Asi by im bolo treba poslat aktualne zakony...
Reply on: Ámos #118479:
Samozrejme, ze bageta na trati Zvolen - Zilina teraz uz staci, kedze taketo vozidla sposobuju odliv cestujucich. Tebe by sa pacilo hrkat sa dve hodiny v niecom s pevnymi neotocnymi napravami, pri ktorych je patricne citit kazda vyhybka a nerovnost na kolajnici? Aj ked je to furt lepsie ako 811/812 so sedackami v 90° uhle alebo v dokonca extremne nepohodlna 810. Proste nejaky modrogum vo vedeni ZSSK stale nedokaze/nechce pochopit, ze vozidla 81X su urcene na kratke vzdialenosti.
http://www.bratislava.sk/vismo/dokumenty2.asp?id_org=700000&id=11019225&p1=51337#mesg19

19. Euro zdvihlo ceny lístkov v doprave
20. Za jazdu "na čierno" zaplatíte viac

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.