Si: No, ale ak sa bavime o elektrickovom systeme, resp. zrychlenej elektricke (aspon ja ircite ano), tak si neviem predstavit rychlost 110 km/h. Je pravda, ze kosicke elektricky v minulosti "stovku" dosahovali, ale na rychlodrahe medzi VSZ a KE. Neviem si predstavit takuto rychlost niekde v Karlovej Vsi.
Vladimir
Na trati by linky zastavovali len na kazdej druhej zastavke. Premavali by tam napr. dve kapacitne linky, pricom jedna by zastavovala na zastavkach Pri krizi, Drobneho, Svantnerova... a druha na zastavkach OD Saratov, Alexyho, Damborskeho... V centre by sa stalo na vsetkych zastavkach.
Ako vyhodu chapem to, ze elektricka by mala o 50% zastavok menej, bola by teda rychlejsia, zaroven by ostali v platnosti vsetky zastavky MHD.
Nevyhodou by bolo, ze by sa nedalo cestovat na neparny pocet dnesnych zastavok.
Nie som vsak Blavak, nepoznam podrobne vase podmienky, davam to len ako napad. Co vy na to? Je to az taka blbost?