Spomínal som o spojení Ovsišťa s centrom mesta čo v súčasnosti neexistuje aj napriek tomu, že to bolo propagované ako zmeny v MHD od 17. decembra 2007.
Ovsište sa podľa plánov DPB malo spojiť s Hlavnou stanicou linkou 210 trolejbusovou. A čo sa týka tých spojov, ja som netvrdil, aby sa ovsište spojila s Hlavnou stanicou.
Priame spojenie Ovsišťa s Hlavnou stanicou a Technopolu s Hlavnosu stanicou atď.... Prestupovanie nikomu nič nehovorí??? Z Ovsišťa 68+201, z Technopolu 99+93, 83+93. Spojení je mnoho. Treba si ho nájsť.
Boze, zosli nam tender na klbove autobusy a trolejbusy, a neuved nas do pokusenia vypravovat namiesto klbakov kratasy. So zatrolejovanim L32 nam pomahaj. Amen. ?
Ak by sme mysleli priepustnosťou križovatky počet ĽUDÍ prepravených v plechovkách a nie počet plechoviek, tak by sa nakreslením bus pruhu priepustnosť zvýšila výrazne. Lenže vysvetľuj im to, keď furt omieľajú svoje zbytočné číselká.
Práve som meral úsek od Molecovej po Patrónku a je to smerom tam sú to 3km, ktoré by trebalo zatrolejovať a smerom späť tiež takže by sa to javil ako dobrý nápad a mohli by aj na 32 premávať trolejbusy alebo sem dotiahnúť inú linku a zrušiť 32... Možno o 20 rokov sa dočkáme. ?
Tiez si myslim, ze keby na L32 dali 6-8 minutovy interval tak sa ten bus zaplni, kedže lepsi interval znamena daleko viac ludi. Ten kto nepozna odchody L32 naspamat ju proste nevyuziva, lebo nebude riskovať cakanie 2O minut. Ak by vsak mala L32 lepsi interval, pritiahne aj viac zakaznikov.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Martin Fundárek
Aj tak budú musieť stavať nové piliere, tak čo?