Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: hoppusmark01 #110170:
Malo, pošli, nech aj iní sa pýtajú, snáď Ti aj príde odpoveď.
Reply on: ivanbuto #110161:
Neviem, ci by to malo nejaky zmysel..
Reply on: drink #110155:
Ten článok je tu:
http://www.respekt.cz/clanek.php?fIDCLANKU=1717&fIDROCNIKU=2008

Len je už spoplatnený, zatiaľ sa dá nájsť cez Google kompletná cached verzia.


Ja si viem v BA niečo takéto predstaviť aj napr. v uliciach "vilovej štvrte" medzi Palisádmi a Mudroňovou, len by si to vyžadovalo aj úpravu ciest/chodníkov.

Ad. Kamenné nám., prechod pri Tescu je pekná ilustrácia neefektívnej a zbytočnej CSS v centre mesta, avšak bez CSS by to bolo mimoriadne nebezpečné a život ohrozujúce. ❗
Reply on: 498.106 #110145:
A nevyjadril sa aj, či sa ide len trolejovať alebo realizovať komplet dementné riešenie, nevýhodné a neatraktívne pre cestujúcich?
Takže som kukal TV Karlovka a takže TESCO linka neviem zase... A čo by tam davali? Asi staré vrakosy... Autobusy na 32jku 15 metrové? No v špičke môžu byť... Oprava prejazdu? No ukončenie do 20. septrembra super akurát na začiatku školského roka... ? Autobusová mini linka? Ako som kukal zábery šla aj okolo môjho domu, ale čo sa písalo tu mala by ísť inou trasou takže neviem, ale nevadila by mi linka pri mojom dome ?
Reply on: AAA #110164:
Lenže uvažuje sa aj s klbákmi na 208, takže neviem.
Reply on: eripmav #110156:
Tak tak, zatrolejovať Mlynskú dolinu treba. Nechápem, prečo to nemhola byť vyvolaná investícia pri stavbe tunela Sitiny...
Reply on: ivanbuto #110163:
Ja to vidím tak, že na 212 bude chodiť kraťas, ak na 33 bude treba kĺbak a 25 Tr bude neschopná výkomu. ?
Reply on: TeBeCe #110150:
Inak nechápem, načo sa na DD majú dotiahnuť štandardné trolejbusy... to potom "duobusy" budú jazdiť na 201/202/212? Resp. mám pocit, že nám už dosť chýbajú nové kĺbové trolejbusy.
Reply on: ivanbuto #110161:
Re #110161 ivanbuto: A ak bude nejaka odpoved z magistratu, kludne to plz preposlite aj na ba@imhd.sk, nech z toho chalani spravia pekny clanok 🙂 A nemusi sa to tykat len tohto problemu...
Reply on: hoppusmark01 #110144:
Nenapíšeš v tejto veci mail na magistrát, resp. investorovi? Rád by som porovnal odpoveď s uvedeným vyjadrením riaditeľa ODP.
Reply on: setra #110148:
15 Tr si majte, ale len ak sa nakúpia nové kĺbové t-busy. A čo sa týka posilnenia 32, tá si určite zaslúži sedlový interval 20 minút.
Reply on: Mike #110140:
Náhodou, to je fajn, že sa mestská polícia volá! Zákaz sa nedodržuje tak ako už aj pri videopožičovni, ale už aj pri tomto nedodržovaní je za zastávkou prázdnejšie ako bolo, resp. ak sa niekto odstaví bližšie ku Bjornsonovej, žo až tak nevadí.

Zvyšok by mal byť na spolupráci vodičov/dispečingu/polície.
Takže po zatrolejovaní obratiska budú na DD teda premávať aj 15Trky? Ako vidím tak už 33 nebude celkom nízkopodlažná (aj keď ani tie vrakosy, ktoré zastupujú 25Tr nie sú)... Ale mňa by zaujímalo kde by tie trolejbusy mali takú mini vozovňu... Verím tomu, že keď budú na konečnej stáť cez noc nebudú bez grafitov... ? Ale zase budú menšie intervaly... 🙂 Teda dúfam, že potom nepresunú 25trky na iné linky 😃
Reply on: lampash #110141:
nepodcenuj dochodcov, oni by sa rychlo naucili. Ti co cestuju pravidelne primestom, vedia co maju hlasit.
Reply on: pressburger #110154:
podla mna by bolo lepsie zatrolejovat mlynsku dolinu a potiahnut L204 alebo L212 na Molecovu ?
Čítal som jeden článok v Respekte (článok je platený, ale niečo je aj tu: http://en.wikipedia.org/wiki/Shared_space) kde je celkom zaujímavý nápad, ako riešiť dopravu v mestách. Hovoria tomu "shared space". Ide zjednodušene povedané o to, že sa v určitej časti mesta odstránia všetky značky a platia len základné pravidlá (prednosť zprava a pod.).

Viem si takéto riešenie predstaviť na Kamennom námestí. Ak by sa len vypli semafóry, môže nastať občas zdržanie kolesovej dopravy chodcami na prechodoch (križovanie dvoch lievikov). Ak by sa však prechody odstránili a chodci by mohli chodiť aj krížom, zdržanie by nenastalo (žiaden lievik).
Reply on: eripmav #110153:
Mali by zriadiť L36 s trasou Molecova - Ďumbierska. Na Molecovej by sa mohlo prestúpiť na L33 a na Kramároch na L204, 212, 49. MHD v Bratislave je založená na prestupovaní - viď Petržalka. Ľudia si už zvykli. ? ? ?
Reply on: pressburger #110152:
vsak ja hovorim ze z hlavnej stanice to nie je take kriticke, ale usek Botanicka zahrada - Slavicie udolie - Kramare je podla mna kapacitne nedostatocny, Hlavna stanica, nie, to uznavam, ale nevyuzite by to tiez nebolo... a zase robit konecnu niekde na Kramaroch by tiez nebolo velmi rozumne...
Reply on: eripmav #110151:
Ale z Hlavnej stanice existujú aj 204, 206, 209 a 212. L32 nie je jediná linka, ktorá jazdí na Kramáre

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.