Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Martin Fundárek #110207:
Ten vlak by mal fungovať separátne od električkovej trate a nevymýšľať žiadne dual systémy, lebo nakoniec samotné technické riešenie takej trate kde budú musieť premávať dva typy vozidiel si vyžiada ešte väčšie financie. Len aby sme potom nedopadli ako v Kyjeve. Kdesi tu sú fotky o tom ako sa plánovala rýchlodráha zo sídliska do mesta a namiesto toho je len časť z nej vystavaná a premáva len v rámci sídliska. Takže môže sa pokojne stať, že električka cez Starý most do Petržalky skončí pri TPD.
Sorry, malo to byt takto:

Sťažnosti.sk :: Slovak Lines - Zavedenie zmien nezvládate, doplatí na to zákazník
http://staznosti.sme.sk/cpld/1174/

Predchadzajuci prispevok prosim zmazat 🙂 Dik
Ellou, ako je na tom oprava elektrickovej trate z haldiska prognoz dokoncenia do zaciatku skolskeho roka? Vyzera to tam zatial vselijako...ale tak verim chalanom, ze to stihnu... ?
Reply on: Tramway #110205:
ovsiste je spojene s centrom mesta s linkou 84.
Reply on: luky133 #110200:
2:5km obojsmernej stopy na DD stalo pred dvoma rokmi cca 55 miliónov.
Reply on: Martin Fundárek #110210:
No to je pravda, ale tak autobusy z rokov 1997 a mladsie by sa dali este akceptovat.. To je na urovni veku nasich Ik435.. Okrem toho nemecke a rakuske autobusy jazdili po lepsich cestach, mali lepsiu udrzbu a neboli pretazovane tak ako v Bratislave..
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Ike #110209:
No to viem, že chodia po špitáloch, mňa len miatlo to spojenie "do školy".
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: AAA #110194:
A keďže by bolo priame spojenie s Kauflandom, nebola by potrebná linka do Streska Lamač ?
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: hoppusmark01 #110181:
Hmm, sú tam väčšinou jednotlivé kusy a vekovo často na úrovni práve vyraďovaných Ikarusov a Tambusov. Ako som to tak zbežne pozrel, mladších ako 12 rokov a početnejších je tam 6 Neoplanov zo Sittensenu a 6 VoleVole z Haachtu a Nuenenu. Staršie vozy by som sem už radšej neťahal.
Reply on: Martin Fundárek #110208:
nie, ale niektore prednasky resp. cvicenia maju mimo budovy LFUK, hlavne tie prakticke...
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: eripmav #110151:
"L32 je najvyhodnejsie spojenie s Hlavnou stanicou pre minimalne celu Karlovu Ves"
Dovolím si odporovať. Najvýhodnejšie je to pre oblasť Riviéry, všetky ostatné časti majú lepšie spojenie 5/9+13.
"medici iduci L32 z internatov Druzba a Mlynska dolina do skoly - do nemocnice na Kramare"
Lekárska fakulta sa presťahovala na Kramáre?
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: hoppusmark01 #110121:
"Horšie by bolo, keby mal sa mala najprv spraviť na Starom moste 4-prúdovka, a koľaje by boli iba v pláne"
Nemaľuj čerta na stenu. Môže to tak ľahko dopadnúť, stačí, aby železnice posunuli výstavbu supervlakoelektričkoplytkotunelodráhy z Bosákovej do Janíkovho dvora a bude na svete zámienka na to, aby sa nestavala "dočasná" električka kvôli jednej zastávke za Dunajom.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: luky133 #110127:
"čo by si vyžiadalo úplne novú spodnú stavbu mosta"
Aj tak budú musieť stavať nové piliere, tak čo?
Spomínal som o spojení Ovsišťa s centrom mesta čo v súčasnosti neexistuje aj napriek tomu, že to bolo propagované ako zmeny v MHD od 17. decembra 2007.
Ovsište sa podľa plánov DPB malo spojiť s Hlavnou stanicou linkou 210 trolejbusovou. A čo sa týka tých spojov, ja som netvrdil, aby sa ovsište spojila s Hlavnou stanicou.
Reply on: Tramway #110198:
Priame spojenie Ovsišťa s Hlavnou stanicou a Technopolu s Hlavnosu stanicou atď.... Prestupovanie nikomu nič nehovorí??? Z Ovsišťa 68+201, z Technopolu 99+93, 83+93. Spojení je mnoho. Treba si ho nájsť.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.