Keby sme sa mali všade, a nielen v doprave vyjadrovať predpisovo, vyzeralo by to divne. Pre vlka je to linka MHD, lebo jeho nezaujíma nejaky cesťák schválený VÚC. Teda akurát by to mýlilo.
Ten vlak by mal fungovať separátne od električkovej trate a nevymýšľať žiadne dual systémy, lebo nakoniec samotné technické riešenie takej trate kde budú musieť premávať dva typy vozidiel si vyžiada ešte väčšie financie. Len aby sme potom nedopadli ako v Kyjeve. Kdesi tu sú fotky o tom ako sa plánovala rýchlodráha zo sídliska do mesta a namiesto toho je len časť z nej vystavaná a premáva len v rámci sídliska. Takže môže sa pokojne stať, že električka cez Starý most do Petržalky skončí pri TPD.
Ellou, ako je na tom oprava elektrickovej trate z haldiska prognoz dokoncenia do zaciatku skolskeho roka? Vyzera to tam zatial vselijako...ale tak verim chalanom, ze to stihnu... ?
No to je pravda, ale tak autobusy z rokov 1997 a mladsie by sa dali este akceptovat.. To je na urovni veku nasich Ik435.. Okrem toho nemecke a rakuske autobusy jazdili po lepsich cestach, mali lepsiu udrzbu a neboli pretazovane tak ako v Bratislave..
lampash