Reply on: S499.1023 #109030:
ee, myslim ze mam este doma odlozeny casopis Auto motor a sport z r.98, kde sa tato tema rozoberala. Boli auta ktore to nemali, 2 najrozsirenejsie modely som spomenul, obycajne to mali spickove vybavy niektorych modelov strednej triedy s cenou zlahka pod melon. Vtedy tam bola aj velka debata ohladom oslnovania. Co sa tyka tvojich troch bodov:1) To je len o dovod naviac na ktory som zabudol, preco to teoreticky moze viac oslnovat.
2) Mas pravdu, vies ho porovnat?
3) To je pravda len vtedy ak je to tak, ze s tou lepsou geometriou mi v zakrute a pri hrbolcoch ani na okamih nezasvietia do oci. Tym nechcem povedat, ze oslnenie od hlupo nastavenych halogenov je mensie zlo.
Peon
Vedel by mi niekto vysvetliť, prečo je prestup z 91-ky na 199-ku oficiálne odporúčaný (a teda aj garantovaný) až na zastávke "Čunovo - námestie" a nie na "MiÚ Čunovo"?
Pripadá mi to dosť nelogické, veď medzi týmito dvoma zastávkami potom cestujúci ide zbytočne 91-kou aj 199-kou.
A v prípade meškania 91-ky z mesta musí 199-ka na "Čunovo - námestie" dlhšie čakať akoby čakala na zastávke "MiÚ Čunovo". Aj tak na oboch zastávkach treba pri prestupe prejsť cez cestu...
PRESTUP Z 901-ky NA S7 a OPAČNE
Od zmeny CP od 30. 6. 2008 sa asi akosi pozabudlo na prestup na vlak S7 a naopak. Teda aspoň mne čakanie 26, resp. 20 minút (v smere do BA) pripadá byť nie zrovna najidelánejšie.
?