riesti sa to da SKUTOCNYM spojenim BA s S7. Je uplne jedno ci ide do Wolfsthalu autobus DPB, alebo vlak. Dolezite je to prepojenie. Lebo S7 ide vo vyhovujucom case, ale verejnou dopravou sa k S7 dalo dostat len cez Vieden.
Takze miesto predlzenia 901 do Hainburgu by sa mali skor snazit o integraciu tejto linky do VOR, alebo aspon prepojenie s S7. Na jeden listok, s garantovanym prestupom. Potom by sme videli ci sa oplati stavat trat, alebo postaci SOR.
Mna od vyuzitia autobusu zo Schwechatu odradza aj nutna rezervacia u SL. Lietadlo moze meskat.
SL tú linku prevádzkuje iba kvôli tomu letisku, tomu prispôsobujú aj načasovanie spojov a ich kapacitu. To, že zastavujú aj v dvoch dedinách (z 10tich) považujem len za doplnkovú službu. Naviac, časť spojov je povinne miestenková, do autobusu neberú cestujúcich na státie, cena cestovného je vyššia ako vo vlaku... Všetky tieto faktory spôsobujú to, že autobusová doprava na tejto trase nie je atraktívna.
Ale tebe to budem zbytočne vysvetľovať, ty aj tam, kde jazdí vlak cestuješ radšej autobusom.
Cestovný poriadok je naozaj podklad vhodný na hodnotenie dopytu po doprave. Pozri, ja som tento rok šiel týmto smerom 4x, z toho 3x by som vlak využil. Autobus som nevyžil ani raz.
Disponujem cestovnymi poriadkami ktore ukazuju ze tam nie je potrebna tak ze by sa tam oplatilo davat vlak. Keby to tak bolo, tie busy by jazdili castejsie.
A toto sa dá riešiť jedine vybudovaním železnice z Wolfsthalu do Petržlenky? Pridať autobus by nestačilo? Ono fakt že v tom čase nejde autobus je s najväčšou pravdepodobnosťou, keďže sa jedná o plne komerčnú linku, aj potvrdením faktu, že by sa v tom čase nenaplnil.
Preto presadzujem to aby ta trat bola v uzemnom plane a aby boli vytvorene podmienky na to aby sa v buducnosti ak bude treba postavi. Zatial nie je dovod preco by mala byt potrebna.
Re 810zssk: Nikto nechce do tých dedín stavať trať, ona tam už stojí. Stačí len predĺžiť cez pole a jednu diaľnicu. Ozaj vie niekto kvalifikovane odhadnúť, koľko by to stálo? Pár km cez pole, most nad diaľnicou a vo Wolfsthali to je otázne čo tam treba.
"cez wolfstahl to moc nema buducnost, je to ukrutne pomala trasa, vlastne autom sa dostanes aj teraz 2x rychlejsie do W ako vlakom .."
Ja stále nechápem, prečo tu všetci argumentujete len spojením BA a W. Však tu nejde len o cestu medzi Petržalkou a Südbahnhof-om (v tomto prípade Mitte) ale o spojenie všetkého medzi tým, kde ani ten autobus nestojí.
".. kedze na hodinovy takt bohate staci jednokolajka a carga tam moc nechodi .."
No, moja mama byť ti vedel rozprávať o tom, ako sa v noci pri otvorenom okne dobre spí, keď ti za 8 hodín 10 nákladných vlakov brzí na stanici.
A na to potrebujeme tu trat? Po vybudovani tunelu mozu vlaky chodit z Filialky, potom zastavia na Bratislava-Centrum a potom cez Petrzalku do Viedne kde myslim ze je mozne aby boli ukoncene v centre.
810zssk