Re 810zssk: Nikto nechce do tých dedín stavať trať, ona tam už stojí. Stačí len predĺžiť cez pole a jednu diaľnicu. Ozaj vie niekto kvalifikovane odhadnúť, koľko by to stálo? Pár km cez pole, most nad diaľnicou a vo Wolfsthali to je otázne čo tam treba.
"cez wolfstahl to moc nema buducnost, je to ukrutne pomala trasa, vlastne autom sa dostanes aj teraz 2x rychlejsie do W ako vlakom .."
Ja stále nechápem, prečo tu všetci argumentujete len spojením BA a W. Však tu nejde len o cestu medzi Petržalkou a Südbahnhof-om (v tomto prípade Mitte) ale o spojenie všetkého medzi tým, kde ani ten autobus nestojí.
".. kedze na hodinovy takt bohate staci jednokolajka a carga tam moc nechodi .."
No, moja mama byť ti vedel rozprávať o tom, ako sa v noci pri otvorenom okne dobre spí, keď ti za 8 hodín 10 nákladných vlakov brzí na stanici.
A na to potrebujeme tu trat? Po vybudovani tunelu mozu vlaky chodit z Filialky, potom zastavia na Bratislava-Centrum a potom cez Petrzalku do Viedne kde myslim ze je mozne aby boli ukoncene v centre.
Kedy tým jazdíš a ktorým smerom? Lebo ak niekto stojí na Romanovej alebo Markovej tak sa mu zdá byť ten spoj prázdny ale ja ním cestujem a o prádznom spoji mávam úplne iné predstavy ? A keby si cez školské prázdniny sledoval L88 a L87 tak zistíš, že tam sú rozumnejšie kraťasy ako na L96.
nula??? a na to si ako dosiel???
DANE pre obce a mesta SA PREROZDELUJU PODLA POCTU OBYVATELOV (a nie realnych, ale uradne prihlasenych), teda je absolutne jedno ci sa sem prihlasi niekto s 100.000prijmom mesacne alebo student bezprijmu alebo bezdak... za vsetkych ziska mesto ROVNAKO, zial... vsak keby to bolo tak, ze dane co fyzicka osoba zaplati idu tomu mestu kde byva (alebo cast), tak sa bratislava topi v peniazoch a nevie co s nimi... vsak v bratislave je nezamestnanost 1-2% a priemerna mzda skoro 30.000... takze prijem na obyvatela by bol viac nez dvojnasobny oproti nejakemu mestecku na vychode kde je 30% nezamestnanost a ten zvysok robi za priemernu mzdu 15.000 a co by este potom mali povedat obce kde zije 100vka dochodcov a dane tam plati mozno starosta a jeho sekretarka ?
Myslím, že S7 by mohla mať potenciál, keby sa predĺžila a použila ako trať vlako-električky, pričom vo Viedni aj v BA by táto vlako-električka končila v centre. V BA napr. ako kedysi viedenská "električka".
Zobralo by to turistov zo City Linera a prilákalo by to ďalších cestujúcich, pre ktorých by sa zároveň zatraktívnila VHD medzi BA a W (napr. odpadnutie prestupu pri ceste na stanicu, nepotreba využitia MHD na ceste do cieľa a pod.).
Po prvé: po slovensky sa hovorí "čo SEM stále chodíš", po druhé: som (na rozdiel od niektorých tu prítomných, ktorí majú v génoch neslobodu zažratú) SLOBODNÝ človek a chodím si tam, kam chcem.
Valec