Cestovný poriadok je naozaj podklad vhodný na hodnotenie dopytu po doprave. Pozri, ja som tento rok šiel týmto smerom 4x, z toho 3x by som vlak využil. Autobus som nevyžil ani raz.
Disponujem cestovnymi poriadkami ktore ukazuju ze tam nie je potrebna tak ze by sa tam oplatilo davat vlak. Keby to tak bolo, tie busy by jazdili castejsie.
A toto sa dá riešiť jedine vybudovaním železnice z Wolfsthalu do Petržlenky? Pridať autobus by nestačilo? Ono fakt že v tom čase nejde autobus je s najväčšou pravdepodobnosťou, keďže sa jedná o plne komerčnú linku, aj potvrdením faktu, že by sa v tom čase nenaplnil.
Preto presadzujem to aby ta trat bola v uzemnom plane a aby boli vytvorene podmienky na to aby sa v buducnosti ak bude treba postavi. Zatial nie je dovod preco by mala byt potrebna.
Re 810zssk: Nikto nechce do tých dedín stavať trať, ona tam už stojí. Stačí len predĺžiť cez pole a jednu diaľnicu. Ozaj vie niekto kvalifikovane odhadnúť, koľko by to stálo? Pár km cez pole, most nad diaľnicou a vo Wolfsthali to je otázne čo tam treba.
"cez wolfstahl to moc nema buducnost, je to ukrutne pomala trasa, vlastne autom sa dostanes aj teraz 2x rychlejsie do W ako vlakom .."
Ja stále nechápem, prečo tu všetci argumentujete len spojením BA a W. Však tu nejde len o cestu medzi Petržalkou a Südbahnhof-om (v tomto prípade Mitte) ale o spojenie všetkého medzi tým, kde ani ten autobus nestojí.
".. kedze na hodinovy takt bohate staci jednokolajka a carga tam moc nechodi .."
No, moja mama byť ti vedel rozprávať o tom, ako sa v noci pri otvorenom okne dobre spí, keď ti za 8 hodín 10 nákladných vlakov brzí na stanici.
A na to potrebujeme tu trat? Po vybudovani tunelu mozu vlaky chodit z Filialky, potom zastavia na Bratislava-Centrum a potom cez Petrzalku do Viedne kde myslim ze je mozne aby boli ukoncene v centre.
810zssk
http://foto.prazsketramvaje.cz/jine/brno/21072008/index.php