Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Valec #108872:
Podla teba su Slovak Lines blbci ze si nechavaju utiect casy kedy ide tolko ludi ze sa kvoli tomu oplati aj vlak prevadzkovat?
Reply on: 810zssk #108871:
Cestovný poriadok je naozaj podklad vhodný na hodnotenie dopytu po doprave. Pozri, ja som tento rok šiel týmto smerom 4x, z toho 3x by som vlak využil. Autobus som nevyžil ani raz.
Reply on: Valec #108868:
Disponujem cestovnymi poriadkami ktore ukazuju ze tam nie je potrebna tak ze by sa tam oplatilo davat vlak. Keby to tak bolo, tie busy by jazdili castejsie.
Reply on: Valec #108861:
Veď všetko medzi tým spojené JE.
Reply on: Kami #108841:
A toto sa dá riešiť jedine vybudovaním železnice z Wolfsthalu do Petržlenky? Pridať autobus by nestačilo? Ono fakt že v tom čase nejde autobus je s najväčšou pravdepodobnosťou, keďže sa jedná o plne komerčnú linku, aj potvrdením faktu, že by sa v tom čase nenaplnil.
Reply on: 810zssk #108867:
A ty disponuješ akými údajmi, podľa ktorých vieš, že potrebná zatiaľ (resp. v najbližsích troch rokoch - približná doba výstavby) nie je?
Reply on: Valec #108863:
Preto presadzujem to aby ta trat bola v uzemnom plane a aby boli vytvorene podmienky na to aby sa v buducnosti ak bude treba postavi. Zatial nie je dovod preco by mala byt potrebna.
Reply on: Sanos 6517 #108865:
Myslis sem na Imhd?To musis poslat adminovi a on zhodnoti ci sa hodia alebo nie.
Prosím vás nepoznáte niekoho kto by mi vedel dať nejaké fotky na túto stránku ? e-mail : 11oxo@azet.sk Sanos 6517 ? ? ☺ ?
Re 810zssk: Nikto nechce do tých dedín stavať trať, ona tam už stojí. Stačí len predĺžiť cez pole a jednu diaľnicu. Ozaj vie niekto kvalifikovane odhadnúť, koľko by to stálo? Pár km cez pole, most nad diaľnicou a vo Wolfsthali to je otázne čo tam treba.
Reply on: 810zssk #108862:
Neviem, či je k dnešnému dňu dostatočný, ale všetko nasvedčuje tomu, že v budúcnosti (a nie až tak vzdialenej) bude.
Reply on: Valec #108861:
A je do tych dedin dostatocne silny zaujem na to aby sa tam oplatilo tu trat stavat?
Reply on: aquila #108832:

"cez wolfstahl to moc nema buducnost, je to ukrutne pomala trasa, vlastne autom sa dostanes aj teraz 2x rychlejsie do W ako vlakom .."
Ja stále nechápem, prečo tu všetci argumentujete len spojením BA a W. Však tu nejde len o cestu medzi Petržalkou a Südbahnhof-om (v tomto prípade Mitte) ale o spojenie všetkého medzi tým, kde ani ten autobus nestojí.

".. kedze na hodinovy takt bohate staci jednokolajka a carga tam moc nechodi .."

No, moja mama byť ti vedel rozprávať o tom, ako sa v noci pri otvorenom okne dobre spí, keď ti za 8 hodín 10 nákladných vlakov brzí na stanici.
Reply on: AAA #108851:
A na to potrebujeme tu trat? Po vybudovani tunelu mozu vlaky chodit z Filialky, potom zastavia na Bratislava-Centrum a potom cez Petrzalku do Viedne kde myslim ze je mozne aby boli ukoncene v centre.
Reply on: zakaznik #108850:
A aky je potencial ze tam bude tolko ludi ze sa kvoli tomu oplati stavat NOVU trat?
Reply on: bwd #108849:
Tak potom si to este evidentne nepochopil.
Reply on: lampash #108834:
na 84ke boli minimálne ďalšie dve...
Reply on: stevo #108854:
nebol to revízor? ?
cca 5:40 presvistala okolo Auparku 901 smer Novy most. 1 cestujuci ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.