Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: lampash #108885:
no tu v Ružinove je 96 celkom plná, dnes som šiel 17:31 z Prievozskej a bol slušne plný (kĺb), a opačným smerom do Petržalky bol ešte plnší..
Reply on: lampash #108885:
55 nepremáva ?
Reply on: Puki #108853:
Dnes na 96 boli na Romanovej asi 10 ľudia. Chceš mi povedať, že kým 96 opustí Petržalku tak sa naplní na počet 100 ľudí?! Tak keď už dávajú klbáky, tak nech aspoň zriedia interval. Na všetkých linkách zrieďujú, na 59 a 75 tiež čo sú posilové linky. Povedal by som,že dokonca po 59 je väčší dopyt ako po 96. 59 jazdí prázdna ale to preto lebo málo ľudí má záujem chodiť linkou s polhodinovým intervalom a radšej ide na 55 alebo 65 k električkám.
Reply on: 810zssk #108877:
http://www.slovaklines.sk/coach-line-bratislava-vienna.html

Upon arrival at Vienna Schwechat Airport you can book your OPEN
return ticket for any of our services in the office of Vienna Airport Lines Postbus which is situated in the arrival hall (turn slightly left, then hallway to the right, towards bus/coach platforms).

If you buy a ticket from our driver, you can pay in Slovak koruna even in Austria just as you can pay in Euro in Slovakia.

If your flight is delayed, please, note that your booked ticket is valid for any other of our services on the same day (in case of any free seats left aboard).
http://www.dpmk.sk/content/view/143/134/ - nekupi to DPB na trat do Pétržky? 😃
Reply on: david1 #108881:
Treba si uvedomit ze tu linku vyuzivaju prevazne starsi ludia a ta nemocnica je nedaleko. Keby to bolo niekde na druhom konci mesta tak nic nepoviem..
Reply on: 810zssk #108842:
Ved tam chodi L51 ,staci iba pri Slimaku urobit nadpajanie medzi L51 a L 151 ako tomu bolo pred zavedenim zachadzania.
L51 aspon vozi ludi,ale L151 medzi Zvaracskym a Tehelnou a Slimakom vzduch.Ta prioritne zvaza ludi z AHOJa.Urcite by skor uvitali zachadzanie az uplne hore k byvalym spojom ako zachadzku na Tehelnu.
Reply on: Valec #108879:
Treba pockat 10 minut, ospravedlnujem sa, nejako som sa sekol.. no nevadi, aspon viem ze pojdem Slovackymi Liniami.
Reply on: 810zssk #108877:
"dobre je ze vo Wolfsthale mozes spravidla nastupit do DPB busu hned po prichode S7"

To som zvedavý, ako sa ti to podarí, keď v čase príchodu vlaku bus ešte len odchádza z pod Nového mosta.
Reply on: Kami #108875:
Suhlasim 🙂 Prevadzkovat pripojny autobus a pripravit podmienky pre pripadnu neskorsiu trat. Ak bude dost ludi moze sa trat postavit.

Inak, teraz mozno tresnem, ale nema nahodou Eurolines predajnu na letisku kde si kupis listky pre vsetkych zucastnenych dopravcov vratane Slovak Lines? Lebo potom si kludne kupis listok aj tesne pred odchodom. Len som si nie isty ze ci tam naozaj je.

Mna caka vo stvrok cesta z letiska, ale nechcem si teraz kupovat listky prave pre pripad meskania 🙂 tak este zvazujem Slovak Lines / Blaguss (ak tam vobec ide) / OBB+DPB.. asi vezmem € a budem improvizovat.. dobre je ze vo Wolfsthale mozes spravidla nastupit do DPB busu hned po prichode S7 🙂
Reply on: Valec #108874:
Posledna veta v BWDho krajine neplati.

Do ostatnych dedin sa da chodit uplne jednoducho: bus do Hainburgu a tam prestup na vlak. Keby o to bol zaujem tak to niekto prevadzkuje.
Reply on: S499.1023 #108869:
riesti sa to da SKUTOCNYM spojenim BA s S7. Je uplne jedno ci ide do Wolfsthalu autobus DPB, alebo vlak. Dolezite je to prepojenie. Lebo S7 ide vo vyhovujucom case, ale verejnou dopravou sa k S7 dalo dostat len cez Vieden.

Takze miesto predlzenia 901 do Hainburgu by sa mali skor snazit o integraciu tejto linky do VOR, alebo aspon prepojenie s S7. Na jeden listok, s garantovanym prestupom. Potom by sme videli ci sa oplati stavat trat, alebo postaci SOR.

Mna od vyuzitia autobusu zo Schwechatu odradza aj nutna rezervacia u SL. Lietadlo moze meskat.
Reply on: 810zssk #108873:
SL tú linku prevádzkuje iba kvôli tomu letisku, tomu prispôsobujú aj načasovanie spojov a ich kapacitu. To, že zastavujú aj v dvoch dedinách (z 10tich) považujem len za doplnkovú službu. Naviac, časť spojov je povinne miestenková, do autobusu neberú cestujúcich na státie, cena cestovného je vyššia ako vo vlaku... Všetky tieto faktory spôsobujú to, že autobusová doprava na tejto trase nie je atraktívna.

Ale tebe to budem zbytočne vysvetľovať, ty aj tam, kde jazdí vlak cestuješ radšej autobusom.
Reply on: Valec #108872:
Podla teba su Slovak Lines blbci ze si nechavaju utiect casy kedy ide tolko ludi ze sa kvoli tomu oplati aj vlak prevadzkovat?
Reply on: 810zssk #108871:
Cestovný poriadok je naozaj podklad vhodný na hodnotenie dopytu po doprave. Pozri, ja som tento rok šiel týmto smerom 4x, z toho 3x by som vlak využil. Autobus som nevyžil ani raz.
Reply on: Valec #108868:
Disponujem cestovnymi poriadkami ktore ukazuju ze tam nie je potrebna tak ze by sa tam oplatilo davat vlak. Keby to tak bolo, tie busy by jazdili castejsie.
Reply on: Valec #108861:
Veď všetko medzi tým spojené JE.
Reply on: Kami #108841:
A toto sa dá riešiť jedine vybudovaním železnice z Wolfsthalu do Petržlenky? Pridať autobus by nestačilo? Ono fakt že v tom čase nejde autobus je s najväčšou pravdepodobnosťou, keďže sa jedná o plne komerčnú linku, aj potvrdením faktu, že by sa v tom čase nenaplnil.
Reply on: 810zssk #108867:
A ty disponuješ akými údajmi, podľa ktorých vieš, že potrebná zatiaľ (resp. v najbližsích troch rokoch - približná doba výstavby) nie je?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.