Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: hoppusmark01 #107911:
Nechceš byť náhodou rovno lepší než Švajčiarsko? Keď je životnosť autobusu 12 rokov BEZ generálky a vekovú skladbu vozidiel máš rovnomernú, tak 6 rokov je kurrrwa pekné číslo.
Reply on: aquila #107906:
Obávam sa, že za Slovenského štátu bol Milan Hodža (lebo po ňom je námestie, nie po M. M. Hodžovi), prvorepublikový slovenský premiér čs. vlády, asi persona non grata 🙂 .
Reply on: zakaznik #107918:
Možno, keby električka premávala na Žabí Majer, alebo na Východné, tak by to pre niektoré podniky zmysel malo, no aj tak si myslím, že by to bol zlomok a skôr by to bolo nerentabilné škrábanie sa okolo hlavy...

Re #107917 hoppusmark01: Veď-viete-aké-mesto, alebo Mesto-ktoré-netreba-menovať ?
Reply on: Max #107627:
...čiže obchodník by doviezol tovar do Kraxňan a musel by zamestnať extra človeka, čo by išiel prebrať tovar z električky do obchodu uprostred noci. Záver: viac ľudí, viac hluku v noci, väčšie náklady, nakoniec zabitie celej ulice. 😉
Reply on: zakaznik #107916:
ak môžem prispieť svojimi poznatkami o nákladnej električke.. taký pokus bol aj v jednom nemenovanom meste Západnej európy ? a zvažovali sa všetky pre a proti.. tých argumentov "proti" bolo však tuším viac... Predovšetkým nasledujúce: nie všetky firmy majú železničné/električkové napojenie (v Bratislave vlastne žiadne), celá organizácia zásobovania by bola veľmi kompikovaná a náročná (asi by musela byť jedna organizácia, ktorá by to zastrešovala)-toto je môj vlastný argument/myšlienka, ďalej: väčšie opotrebovanie koľajníc, keďže by sa k premávke normálnych električiek pridali aj nákladné, zásobovanie by muselo prebiehať v noci (cez deň je to nemysliteľné, nákladné električky by pri vykladaní tovaru brzdili normálne, a normálne by zas na zastávkach brzdili nákladné), na druhej strane je však zásobovanie v noci kvôli hluku absolútne neprípustné... takže týmto sa úplne vylučuje možnosť zásobovana nákladnou električkou, ako vo dne, tak aj v noci... čiže totálne nerealizovateľné..
Reply on: Max #107627:
Zlepšiť... Úprimne, podľa mňa prezentáciou takýchto šotosnov, typu zásobovanie obchodov električkou v noci, MHD skôr uškodíš ako pomôžeš.
Reply on: Viliam22 #107912:
ahaa, to som ani nevedel, že existuje takáto tabuľka na imhd.. Tak som sa trafil presne ?

Tak 1714 má nie 20, ale dokonca 21 rokov.. Uff.. ?
Reply on: 810zssk #107892:
Ja som počul,že tá rekonštrukcia má končiť až kdesi v septembri..
Reply on: S499.1023 #107899:
12 rokov + 12 rokov po GO, čo je spolu 24 rokov, sa mi zdá priveľa.. v Bratislave máme možnosť naživo vidieť 20 ročné autobusy (aj keď teda dobre zamaskované novými plechmi a žlto-zeleným náterom, napríklad 1714) ? a môžme teda posúdiť, či sú také autobusy ešte premávkyschopné.. Podľa mňa už dávno nie...
Aj keď to záleží asi aj na údržbe.. Ak sa autobus perfektne udržiava, tak možno tých 20 rokov jazdiť môže..
Na druhej strane zasa preťažovanie vozidiel aké je v Bratislave na životnosti moc nepridáva, takže pre vozidlá pre Bratislavu by som zo životnosti ešte trochu ubral..
Reply on: hoppusmark01 #107911:
podľa tohto http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2c252924293a2f361f24212c28253230eff2212c24293a2f36ea je priemerný stav prevádzkovaných autobusov 12 rokov
Reply on: boxcar #107909:
no to nie je moc dobré číslo, optimálne by bolo asi 4-5 roka? Ale nechci vedieť, aký je priemerný vek v Bratislave.. keď by sme nebrali rekonštruované Vrakosy ako fungl nové autobusy (čo by aj bolo správne), priemerný vek bude okolo 12-13 rokov.. Keďže naše najmladšie autobusy Ik435 majú 10-12 rokov, tambusy 14, Vrakosy 16-20(!), takže to vychádza na tých 12-13 rokov priemer.. Možno by bola sranda, keby to niekto vypočítal presne ?
? Ufokult Vesmírní lidé sa prezentuje na autobuse MHD ?

Ufokult Vesmírní lidé, ktorého prívrženci údajne komunikujú s mimozemšťanmi, má reklamu na autobuse bratislavskej mestskej hromadnej dopravy.
? http://www.aktuality.sk/spravy/domace/ufokult-vesmirni-lide-sa-prezentuje-na-autobuse-mhd ?
Reply on: hoppusmark01 #107864:
zaujímavá bola info - 1150 autobusov v Prahe a ich priemerný vek je 8,5 roka.
Reply on: Ike #107907:
On tu nebyva, on tu len spi.. ci nieco take trepal.
Reply on: bwd #107849:
preco teda, byvas v BA, ktoru si nazval

"ako tento odporný, syntetický, nemestský moloch, ktorý si slováci stavajú asi na svoj obraz."

byvas v panelaku, ktory postavili ti hnusni pristahovalci slovaci, a nie niekde v centre v 200 rocnom dome? hm? asi nebudes az taky prespurak...

inak cakam kedy povies ze nazov "Devin" vymysleli socialisticki slovaci z valavov a ze u vas v rodine to stale volate Theben... 🙂
Reply on: Martin Fundárek #107841:
aha, no zase som mudrejsi 😉 to som nevedel, ale tak sa to asi nevolal za prvej republiky ale za slovenskeho statu nie ?

Re #107842 Martin Fundárek: heh, steinerka je myslim klasika, ktoru dost vela ludi vola steinerkou 😉
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: bwd #107849:
Snažíš sa uhnúť na inú koľaj. Bratislava bola do seba zahľadeným, zaprdeným malomestom nie pre svoju rozlohu, ale pre postoje "staroprešpurákov", ktorých zvyšok Slovenska absolútne nezaujímal a každý prisťahovalec bol pre nich "sedlák", hoc by aj mal titul pred menom i za menom (u niektorých tento názor prežíva dodnes, však?).
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: S499.1023 #107852:
Áno, máš pravdu... Ale po právnej stránke od vyasfaltovania už provizóriom nie je...
Reply on: zakaznik #107891:
Len u súkromníkov bez štátneho, krajského, mestského či obecného podielu, nejazdiacich "v záväzku".

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.