no to nie je moc dobré číslo, optimálne by bolo asi 4-5 roka? Ale nechci vedieť, aký je priemerný vek v Bratislave.. keď by sme nebrali rekonštruované Vrakosy ako fungl nové autobusy (čo by aj bolo správne), priemerný vek bude okolo 12-13 rokov.. Keďže naše najmladšie autobusy Ik435 majú 10-12 rokov, tambusy 14, Vrakosy 16-20(!), takže to vychádza na tých 12-13 rokov priemer.. Možno by bola sranda, keby to niekto vypočítal presne ?
Snažíš sa uhnúť na inú koľaj. Bratislava bola do seba zahľadeným, zaprdeným malomestom nie pre svoju rozlohu, ale pre postoje "staroprešpurákov", ktorých zvyšok Slovenska absolútne nezaujímal a každý prisťahovalec bol pre nich "sedlák", hoc by aj mal titul pred menom i za menom (u niektorých tento názor prežíva dodnes, však?).
Bezplatná preprava rôznych verejných činiteľov tankuje málokoho predovšetkým preto, že takmer žiaden z nich hromadnú dopravu nepoužíva. Takže je jedno, či právo na bezplatnú prepravu má alebo nemá, škoda, ktorá tým dopravným podnikom vzniká, je zanedbateľná.
Lebo on je Mesiáš, keby Bratislava a Bratislavčania počúvali a poslúchali jeho slová, tak by mohli byť spasení. Ale oni, tupci, nič a ešte aj na kríž by ho chceli pribíjať ? .
DODK - denná oprava a denná kontrola... je to vlastne údržba vozidla, umytie, pozametanie, kontrola technického stavu (kanál)... toto sa obvykle pod tým skrýva...
inak hoci sa to možno až tak nezdá, predsa sa len niečo v tomto smere robí, ako vodič som to vídaval pomerne často (keď sme chodievali na kanál z 2. kolóny)...
S499.1023