Divam sa na zastavke Dvory na CP vsetkych liniek a co som si vsimol; niektore CP neboli "originalne", ale boli prefotene (zrejme z nejakeho knizneho CP, ak take daco existuje) ... ciary tam totiz boli na krajoch zvlnene - presne, ako keby sa to prefocovalo z nejakej knihy ...
Bud to tem dala nejaka dobra dusa nezavisla od DPB, alebo DPB zacal razne setrit a chybejuce CP prefoti, vystrihne a nalepi :)))
Ešte doplním seba sa:
Ad Re #103744 810zssk: A trolejbusy tam preferenciu nepotrebujú takisto, keďže tam rovnako stačí synchronizovaný signál, aby prechádzali plynule
Ad Re #103746 fanatikmhd: Má celkom zábavne vyriešený interiér v zadnej časti, keďže kvôli zástavbe CNG motora a príslušenstva musel byť zväčšený a tvarovo upravený motorový "komín", a priľahlé podpodlažie U sériových vozov to tam napchali nejako inak, tak to už vyzerá inteligentnejšie
teda nepoznám presnú definíciu slova "rezident", ale ak nemáš rakúske občianstvo a máš tam aspoň prechodný pobyt, tak máš volebné právo v komunálnych voľbách.
Električky pri križovaní Miletičovej preferenciu nepotrebujú. Na Trnavskom totiž preferenciu zaviesť nie je možné, takže tu úplne postačí signál synchronizovaný so signálom na Trnavskom, podobne ako tam je dnes, a ešte o kúsok by sa to dalo vylepšiť
Re #103746 fanatikmhd: Ale veď je to prototyp SU15 s pohonom CNG, ktorý v KE už cca 3 roky behá
Minimalne trolejbusy by mali mat preferenciu tak ako pri Cintorine Ruzinov.
Inak, neviem kde maju byt elektricky, ale ak budu krizovat tu cestu tak by urcite mali mat preferenciu.
810zssk
Inak, neviem kde maju byt elektricky, ale ak budu krizovat tu cestu tak by urcite mali mat preferenciu.