Minimalne trolejbusy by mali mat preferenciu tak ako pri Cintorine Ruzinov.
Inak, neviem kde maju byt elektricky, ale ak budu krizovat tu cestu tak by urcite mali mat preferenciu.
Len vozovňa a predvozovnie. Osobne som pomerne proti, lebo vozovňa má asi už svoje dni života spočítané, ale Konárik asi potrebuje lobbné... Vraj "na tento typ vedenia sa už nevyrábajú ND", by ma zaujímalo, čo konkrétne nemá skladom, keď to vešia na každú konárikorekonštrukciu...
Mňa zase napadá, že pri rekonštrukcii/prestavbe kúpeľov Centrál, pokiaľ sa má rozširovať Miletičova na 2+2, tak v smere na Trnavské Mýto by bolo treba takisto zabezpečiť preferenciu MHD pre 201/209/68, minimálne 201 a 68 sú nosné linky a vyústenie Miletičovej na Trnavskú býva upchaté. Stavil by som sa, že nikto na magistráte o tomto probléme neuvažoval, resp. uvažoval iba o celkovej zvýšení priepustnosti.
Keď si teda taký múdry, pošli mail aj mne. Svojím doterajším vystupovaním totiž vytváraš presne ten dojem, ako tu hovoríš o iných - robíš sa múdry, a vôbec nič nevieš. Dokáž, že to tak nie je.
Volebné právo: Tam sa to už stiera, napr. cudzí štátny občan z členského štátu EÚ s trvalým pobytom u nás fakticky už nevolí len prezidenta a NR, čo sa časom asi tiež zmení. Ale inak súhalsím, totiž všetky ostatné politiky, ktoré nie sú politikami spoločenstva sa riadia národnou legislatívou a teda, to občianstvo má význam.
Re #103700 bwd: Aby si raz nebol prekvapený.
Re #103721 Ámos: Na Zbor povereníkov som zabudol.
AAA
Re #103700 bwd: Aby si raz nebol prekvapený.
Re #103721 Ámos: Na Zbor povereníkov som zabudol.