Ešte doplním seba sa:
Ad Re #103744 810zssk: A trolejbusy tam preferenciu nepotrebujú takisto, keďže tam rovnako stačí synchronizovaný signál, aby prechádzali plynule
Ad Re #103746 fanatikmhd: Má celkom zábavne vyriešený interiér v zadnej časti, keďže kvôli zástavbe CNG motora a príslušenstva musel byť zväčšený a tvarovo upravený motorový "komín", a priľahlé podpodlažie U sériových vozov to tam napchali nejako inak, tak to už vyzerá inteligentnejšie
teda nepoznám presnú definíciu slova "rezident", ale ak nemáš rakúske občianstvo a máš tam aspoň prechodný pobyt, tak máš volebné právo v komunálnych voľbách.
Električky pri križovaní Miletičovej preferenciu nepotrebujú. Na Trnavskom totiž preferenciu zaviesť nie je možné, takže tu úplne postačí signál synchronizovaný so signálom na Trnavskom, podobne ako tam je dnes, a ešte o kúsok by sa to dalo vylepšiť
Re #103746 fanatikmhd: Ale veď je to prototyp SU15 s pohonom CNG, ktorý v KE už cca 3 roky behá
Minimalne trolejbusy by mali mat preferenciu tak ako pri Cintorine Ruzinov.
Inak, neviem kde maju byt elektricky, ale ak budu krizovat tu cestu tak by urcite mali mat preferenciu.
Len vozovňa a predvozovnie. Osobne som pomerne proti, lebo vozovňa má asi už svoje dni života spočítané, ale Konárik asi potrebuje lobbné... Vraj "na tento typ vedenia sa už nevyrábajú ND", by ma zaujímalo, čo konkrétne nemá skladom, keď to vešia na každú konárikorekonštrukciu...
Mňa zase napadá, že pri rekonštrukcii/prestavbe kúpeľov Centrál, pokiaľ sa má rozširovať Miletičova na 2+2, tak v smere na Trnavské Mýto by bolo treba takisto zabezpečiť preferenciu MHD pre 201/209/68, minimálne 201 a 68 sú nosné linky a vyústenie Miletičovej na Trnavskú býva upchaté. Stavil by som sa, že nikto na magistráte o tomto probléme neuvažoval, resp. uvažoval iba o celkovej zvýšení priepustnosti.
ivanbuto