Reply on: Papyr #101237:
Áno. Nepáči sa mi to o nič viac ako tebe, ale presne tak to dopadne, pretože kompetentní v otázkach bezpečnosti vodičov nepodržia. Skús si v Bratislave v praxi vynútiť, aby sa ti cestujúci nenatlačili do výhľadu a dostane sa ti tak akurát nadávok, komentárov o tom aký si dôležitý. Ak by si trval na svojom, že ďalej nepôjdeš a zavolal dispečing, že nepokračuješ v jazde, vynadali by ti aj oni, šiel by si na koberček a zrejme by si v konečnom dôsledku prišiel o prémie (oddôvodnili by to napríklad meškaním). A možno by ta stiahli z kĺbových vozov na sóla, čo by znamenalo stratu príplatkov a vyfasoval by si najhorší šrot aký by len našli. Zoči-voči takejto vyhliadke si každý vodič dvakrát rozmyslí, či bude principiálny. Aj mnohí z tých, ktorým na tom predtým záležalo rezignovali...
S499.1023
Pre mňa je jednoznačne najlepším riešením veľká kabína a polovica predných dverí pre vodiča. Prečo by tam nemohla byť kabína, keď tam substrát aj tak nemá čo stáť?
Z tohto hľadiska sú ale nešťastné vozidlá Karosa a SOR s krátkym predným previsom a malými prednými dverami, ktoré sa nedajú rozdeliť - s vyhradením predných dverí LEN pre vodiča vzor tota Poršetra zásadne nesúhlasím.
Prečo ale veľkú kabínu nedodávajú Iveco ani Solaris, mi skutočne nie je jasné.