Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #101210:
ta prelomena strecha, proste sa mi zo subjektivneho hladiska nepaci
MARATÓNSKE PRESMEROVANIE MHD

L83: Vodič 2xxx na smer Petržalka dnes na výlukovej trase nezastavil ani na jednej z tých štyroch zastávok! Len pred zastávkou "Krížna" pribrzdil a keďže na nej nikto nebol, tak nezastavil. Inak to je strašne veľká obchádzka...

Nechápem, prečo 83-ky do Petržalky nedali radšej tak ako 91 a 93, teda cez nábrežie a Most Lafranconi. Určite je to o čosi kratšie a hlavne by 83-ky obslúžili svoje zastávky "Hodžovo nám." a "Zochova".

L88: Nerozumiem, prečo je ukončená pred Auparkom, kľudne mohla ísť radšej na Zochovu (príp. až na Kollárovo nám. alebo prinajhoršom na Hlavnú stanicu). S tým, že Aupark by samozrejme oblsúžila tak ako bežne.

Totiž takto od Incheby kým sa pred Aupark dostala išla zbytočne dlho po Einsteinovej, potom cez železničné priecestie a otočila sa. Zastavila na "Farského" ako bežne 95 smer Šafko. A teda kým konečne prišla pred Aupark, už by dávno bola na Zochovej a možno až na Kollárovom nám.!

Alebo mohla končiť na zastávke "Aupark" ako 83,91,93 atď. pri Novom Moste a potom bez cestujúcich zísť na Einsteinovu a začínať pred Inchebou. Určite by to vyšlo lacnejšie ako "šaškovanie" dnešnou výlukovou trasou...

Alebo keď už silou-mocou "musela" byť ukončená pred Auparkom, nemohla sa obetovať zastávka "Einsteinova" a namiesto toho že by išla ako ex 82, teda že by išla po Viedenskej ceste a tade sa k Auparku rýchlejšie dostala?

PS: Pre koho boli asi 3 Sory DPB odparkované pri Nám. Ľ. Štúra? Pre maratóncov či organizátorov -> konkrétne na prevoz odkiaľ kam?
Reply on: 810zssk #101222:
To je dríst? Hádam sa u nás štvordverové 12 m busy kupujú? Reaguj na čo chceš a ako chceš a ja si ťa zaradím tiež, kam budem chcieť.
Reply on: Papyr #101175:
A budeš tam stáť týždeň, keďže tí ľudia nebudú mať kam ustúpiť.
Reply on: S499.1023 #101217:
Ked pise dristy (typu ze u nas sa stvordverove 12m busy nekupuju) tak budem patricne reagovat.
Reply on: irizar #101156:
Ten hrb zvyšuje tuhosť karosérie v krute. Dá sa to riešiť aj bez hrbu ale hrb bol rýchly a lacný. Tak to je a zbytočne budú dietky diskutovať nad tým, ako by to oni dokázali bez hrbu. SOR by to bez hrbu dokázal tiež, len by to zaplatili zákazníci. A ten hrb má napr. ešte aj vítaný vedľajší efekt v tom, že nemusíš vykurovať taký objem vzduchu.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: hoppusmark01 #100936:
Sklamem Ťa, ale to už bolo za súčasného ministra.
Reply on: hoppusmark01 #101154:
Celkom nechápem, o čom točíš. Majú snáď Karosy alebo SOR-y polovicu prvých dverí vyhradenú pre vodiča?
Reply on: Majo #101151:
Cito je niečo ÚPLNE iné ako Citaro a okrem toho sa to už nevyrába. Takže platí aj pre teba...
Reply on: 810zssk #101140:
Čo keby si prestal do Maja vyrývať a venoval sa konštruktívnej diskusii?
Reply on: hoppusmark01 #101069:
Keď Praha má tieto SORky len v prenájme, tak si myslím, že BA dala súťaž na prenájom 12 metrových busov kvôli SORke. Na mieru šitá zákazka pre J&T. Kĺbové zatiaľ nie sú, tak budú 12 metrové...
Reply on: Erik Pauer #101119:
Mohol by si špecifikovať, AKO má podľa teba vyzerať autobus?
A mohol by si takisto napísať, o koľko viac stoja trojdverové SOR BN12 "s inou konštrukciou", ktoré sú normálne v predaji?
Deti, doporučujem najprv čo-to poštudovať a potom sa zapojiť do diskusie. Solider a zlošuk to evidentne urobili a hneď je s nimi iná reč.
Reply on: Papyr #101207:
DOD_DSZO_CITELIS_12M_DPMP_PRAHA_20070623_005

kabína najnovšieho Citelisu - podľa mňa najlepšie riešenie kabíny..
Reply on: Papyr #101087:
Zoznam obcí by nevadil (resp. vadil by menej), zoznam zastávok vadí.
Reply on: Ámos #101081:
Ako podľa teba by na Krížnej mali byť zastávky Krížna I. (pri Avione) a Krížna II. (pri Steine)? Je celosvetovo dobrým zvykom pomenovávať zastávky podľa možnosti podľa najbližšej križujúcej ulice, je to dobré, funguje to, tak čo vymýšľaš momotiny?
Reply on: tillova #101192:
Ake casy odchodov? Mas pravidelny interval, CO sa ti nepaci? Kedy by to malo jazdit? Nahodne, len tak podla toho ako si niekto zmysli? Mate SKVELY intervalovy cestovny poriadok, SKVELU navaznost na elektricku priamo do centra, CO ti vadi? Takto budu obsluzene vsetky obce v kraji - primestsky bus na kraj mesta a odtial MHD. Aj linku 630 by mala prevadzkovat SADka (Slovak Lines).
Reply on: Ike #101071:
Čo je na tom grc?
Reply on: Ámos #101068:
A načo vlastne zavádzať BID, keď sú ľudia roky zvyknutí na ČSAD systém? Ámos, spamätaj sa, to nie je normálne, čo v poslednom čase vyvádzaš.
Reply on: intony #101202:
... ale tie som vo svojom príspevku nespomenul. ?
Reply on: Ámos #101199:
Sak v Citelise vodic kabinu oddelenu od priestoru cestujucich ma.

Je to sice trochu zle vidiet, ale je to vidiet
http://imhd.sk/po/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=18427&idg=443&gi=0&gn=20&gs=e&gsd=

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.