Keď Praha má tieto SORky len v prenájme, tak si myslím, že BA dala súťaž na prenájom 12 metrových busov kvôli SORke. Na mieru šitá zákazka pre J&T. Kĺbové zatiaľ nie sú, tak budú 12 metrové...
Mohol by si špecifikovať, AKO má podľa teba vyzerať autobus?
A mohol by si takisto napísať, o koľko viac stoja trojdverové SOR BN12 "s inou konštrukciou", ktoré sú normálne v predaji?
Deti, doporučujem najprv čo-to poštudovať a potom sa zapojiť do diskusie. Solider a zlošuk to evidentne urobili a hneď je s nimi iná reč.
Ako podľa teba by na Krížnej mali byť zastávky Krížna I. (pri Avione) a Krížna II. (pri Steine)? Je celosvetovo dobrým zvykom pomenovávať zastávky podľa možnosti podľa najbližšej križujúcej ulice, je to dobré, funguje to, tak čo vymýšľaš momotiny?
Ake casy odchodov? Mas pravidelny interval, CO sa ti nepaci? Kedy by to malo jazdit? Nahodne, len tak podla toho ako si niekto zmysli? Mate SKVELY intervalovy cestovny poriadok, SKVELU navaznost na elektricku priamo do centra, CO ti vadi? Takto budu obsluzene vsetky obce v kraji - primestsky bus na kraj mesta a odtial MHD. Aj linku 630 by mala prevadzkovat SADka (Slovak Lines).
To je skor smutne ? Zial v DPB, chodia vrakove vozidla den, co den, niet sa co divit ze cestujuci nastupia do vsetkeho co ma kolesa t.j. aj do elektricky co ide na modernizaciu a naviac v case ked dlho ziadna nesla. To ze nastupuju do autoskol (sam som videl x krat), je preto lebo staci vidiet, ake roznofarebne chodia vozidla v premavke (nik ich neprestrieka, lebo sak co by chodilo...) ? To je zial vizitka DPB, ale ten ma permanentne na haku ?
Stáva sa, že je výluka na trase N72, ale nie N44/N47, vtedy robí N72 bus, a N44/N47 tbus, či sú tam nejako inak riešené prestávy, neviem, na Kolibe každé kolo vychádza cca. 18 min. prestávka.
v najnovšom Citelise je tá kabína úplne fyzicky oddelená od priestoru cestujúcich, a pritom sú celé predné dvere k dispozícii cestujúcim.. Takže kabína nemusí nutne zaberať toľko miesta..
Okrem toho si myslím, že ak niekto chce napadnúť vodiča, tak ho napadne aj cez plnú kabínu, rozbije sklo atď.. Zasa tak odolné tie kabíny nie sú..
"Žiline, keď prevzal prevádzku MHD po SAD novovzniknutý DPMŽ, došlo k premenovaniu väčšiny zastávok ..."
Mýliš sa. Zastávky boli premenované v roku 1988, keď MHD ešte vykonávala ČSAD.
Papyr
Je to sice trochu zle vidiet, ale je to vidiet
http://imhd.sk/po/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=18427&idg=443&gi=0&gn=20&gs=e&gsd=