Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Papyr #101232:
Takže budeš mať párminútový pobyt v každej zastávke...
Pre mňa je jednoznačne najlepším riešením veľká kabína a polovica predných dverí pre vodiča. Prečo by tam nemohla byť kabína, keď tam substrát aj tak nemá čo stáť?
Z tohto hľadiska sú ale nešťastné vozidlá Karosa a SOR s krátkym predným previsom a malými prednými dverami, ktoré sa nedajú rozdeliť - s vyhradením predných dverí LEN pre vodiča vzor tota Poršetra zásadne nesúhlasím.
Prečo ale veľkú kabínu nedodávajú Iveco ani Solaris, mi skutočne nie je jasné.
Reply on: 810zssk #101227:
Zdá sa, že máš problémy s výrokovou logikou a množinami. Majove tvrdenie nie je v rozpore s tvojim.
Reply on: irizar #101233:
Pravidlo č. 2 si dovolím poopraviť, vodič je na to, aby nás dopravil z bodu A do bodu B a čo urobí navyše, to je jeho chyba.
Reply on: Papyr #101232:
Jo, keď som ešte začínal, raz som skúšal byť taký asertívny v Mlynskej Doline. Tam som sa bežne pri výjazde zo zastávky s Karosou musel pýtať, či sprava môžem, lebo som nevidel do križovatky. Mal si počuť tie komentáre a oslovenia, ktorých sa mi dostalo, a k posunutiu sa dozadu (a tolko miesta tam ešte bolo a bolo by ho ešte viac, keby si niektorí chumaji ráčili dať dolu batohy) som aj tak nikoho nedonútil. A nebodaj by som ešte po niekom chcel, aby si vystúpil, to by bolo rodeo... Keby som sa na to napokon nevykašlal, stál by som tam doteraz.
Pravidlo číslo 1: cestujúci majú iba práva, nie povinnosti.
Pravidlo číslo 2: vodič je na to, aby si cestujúci mali do koho kopnúť, a nie nato, aby po nich nebodaj niečo chcel...
Reply on: S499.1023 #101223:
V tom pripade nepohnem uz zo zastavky, ked sa mi nasackuju ludia pred predne dvere. Vyhodit ich von s tym, ze autobus uz dosiahol svoju kapacitu, predsa mozem, nie?
Reply on: Peon #101225:
Inak v autobusoch (aspoň v tých, čo som ja išiel) neboli oznamy o maratónskej výluke. Jedna pani, keď sa nad tým rozčulovala, tak druhá jej povedala, že sú toho plné noviny. Ešte ju poučila, že "to vám neprídu domov oznámiť." ?
Reply on: 810zssk #101228:
chybaju tam skolske odchody ? ? ?
Reply on: S499.1023 #101219:
ja viem, že nemajú.. ja to hovorím hlavne preto, aby sa v budúcnosti už objednávali vozy bez veľkej kabíny, kvôli rýchlejšej výmene cestujúcich..
keď už sa niečo objedná, tak už bude neskoro diskutovať ?
Jeden sotohlavolam: Co je zle na tomto cestaku?
http://imgs.sk/images/DSC02869JPG-36228.jpg ? ? ?

Ide o original cestak!
Reply on: S499.1023 #101224:
Vies len ono to bude asi tym ze sa u nas ziadne 12m busy nekupuju!
Reply on: S499.1023 #101210:
ta prelomena strecha, proste sa mi zo subjektivneho hladiska nepaci
MARATÓNSKE PRESMEROVANIE MHD

L83: Vodič 2xxx na smer Petržalka dnes na výlukovej trase nezastavil ani na jednej z tých štyroch zastávok! Len pred zastávkou "Krížna" pribrzdil a keďže na nej nikto nebol, tak nezastavil. Inak to je strašne veľká obchádzka...

Nechápem, prečo 83-ky do Petržalky nedali radšej tak ako 91 a 93, teda cez nábrežie a Most Lafranconi. Určite je to o čosi kratšie a hlavne by 83-ky obslúžili svoje zastávky "Hodžovo nám." a "Zochova".

L88: Nerozumiem, prečo je ukončená pred Auparkom, kľudne mohla ísť radšej na Zochovu (príp. až na Kollárovo nám. alebo prinajhoršom na Hlavnú stanicu). S tým, že Aupark by samozrejme oblsúžila tak ako bežne.

Totiž takto od Incheby kým sa pred Aupark dostala išla zbytočne dlho po Einsteinovej, potom cez železničné priecestie a otočila sa. Zastavila na "Farského" ako bežne 95 smer Šafko. A teda kým konečne prišla pred Aupark, už by dávno bola na Zochovej a možno až na Kollárovom nám.!

Alebo mohla končiť na zastávke "Aupark" ako 83,91,93 atď. pri Novom Moste a potom bez cestujúcich zísť na Einsteinovu a začínať pred Inchebou. Určite by to vyšlo lacnejšie ako "šaškovanie" dnešnou výlukovou trasou...

Alebo keď už silou-mocou "musela" byť ukončená pred Auparkom, nemohla sa obetovať zastávka "Einsteinova" a namiesto toho že by išla ako ex 82, teda že by išla po Viedenskej ceste a tade sa k Auparku rýchlejšie dostala?

PS: Pre koho boli asi 3 Sory DPB odparkované pri Nám. Ľ. Štúra? Pre maratóncov či organizátorov -> konkrétne na prevoz odkiaľ kam?
Reply on: 810zssk #101222:
To je dríst? Hádam sa u nás štvordverové 12 m busy kupujú? Reaguj na čo chceš a ako chceš a ja si ťa zaradím tiež, kam budem chcieť.
Reply on: Papyr #101175:
A budeš tam stáť týždeň, keďže tí ľudia nebudú mať kam ustúpiť.
Reply on: S499.1023 #101217:
Ked pise dristy (typu ze u nas sa stvordverove 12m busy nekupuju) tak budem patricne reagovat.
Reply on: irizar #101156:
Ten hrb zvyšuje tuhosť karosérie v krute. Dá sa to riešiť aj bez hrbu ale hrb bol rýchly a lacný. Tak to je a zbytočne budú dietky diskutovať nad tým, ako by to oni dokázali bez hrbu. SOR by to bez hrbu dokázal tiež, len by to zaplatili zákazníci. A ten hrb má napr. ešte aj vítaný vedľajší efekt v tom, že nemusíš vykurovať taký objem vzduchu.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: hoppusmark01 #100936:
Sklamem Ťa, ale to už bolo za súčasného ministra.
Reply on: hoppusmark01 #101154:
Celkom nechápem, o čom točíš. Majú snáď Karosy alebo SOR-y polovicu prvých dverí vyhradenú pre vodiča?
Reply on: Majo #101151:
Cito je niečo ÚPLNE iné ako Citaro a okrem toho sa to už nevyrába. Takže platí aj pre teba...
Reply on: 810zssk #101140:
Čo keby si prestal do Maja vyrývať a venoval sa konštruktívnej diskusii?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.