Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Papyr #101245:
Asi tak ako štrajkovali všetci vodiči v Košiciach?
Nereálne. V teórií to znie dobre, ale vždy sú to nakoniec len silácke reči.
Reply on: irizar #101242:
Volanie na kobercek by velmi rychle skoncilo, keby to zacali robit vsetci vodici. No ale nic. Pockame si na tu nehodu.
Reply on: Peon #101225:
"PS: Pre koho boli asi 3 Sory DPB odparkované pri Nám. Ľ. Štúra? Pre maratóncov či organizátorov -> konkrétne na prevoz odkiaľ kam?"

Tri Sory boli na prevoz účastníkov štafiet a ich vecí. Štafety bežali polmaratón (21 km) rozdelený na cca 5 km úseky:
Hviezdoslavovo nám. - Nový most
Nový most - Panónska (pri pekárni)
Panónska (pri pekárni) - Dolnozemská (v miestach, kde sa odpája hrádza)
Dolnozemská (v miestach, kde sa odpája hrádza) - Hviezdoslavovo nám.

Prvá štafeta nepotrebovala prevoz, pre zvyšné tri boli tri busy nasledujúcim systémom:
Bus A1: Pristavený pod mostom, na uloženie vecí bežcov 2. štafety. Po ich odbehnutí prejazd na Panónsku a tam vyzdvihnutie bežcov a návrat do centra.
Bus A2 a A3: Pristavené na nám. Ľ. Štúra, dovezenie bežcov na začiatok príslušných etáp a potom presun do cieľa etapy a z bežcami do centra. ?
Reply on: 810zssk #101238:
ved obaja tvrdite to iste 🙂
Reply on: Papyr #101237:
Áno. Nepáči sa mi to o nič viac ako tebe, ale presne tak to dopadne, pretože kompetentní v otázkach bezpečnosti vodičov nepodržia. Skús si v Bratislave v praxi vynútiť, aby sa ti cestujúci nenatlačili do výhľadu a dostane sa ti tak akurát nadávok, komentárov o tom aký si dôležitý. Ak by si trval na svojom, že ďalej nepôjdeš a zavolal dispečing, že nepokračuješ v jazde, vynadali by ti aj oni, šiel by si na koberček a zrejme by si v konečnom dôsledku prišiel o prémie (oddôvodnili by to napríklad meškaním). A možno by ta stiahli z kĺbových vozov na sóla, čo by znamenalo stratu príplatkov a vyfasoval by si najhorší šrot aký by len našli. Zoči-voči takejto vyhliadke si každý vodič dvakrát rozmyslí, či bude principiálny. Aj mnohí z tých, ktorým na tom predtým záležalo rezignovali...
Reply on: Solider #101240:
"Veď v BA nikto 12-metrové štvordverové autobusy nekupuje..." - to jasne vyznieva tak ako keby sa v BA niekto rozhodol ze stvordverove autobusy sa z nejakeho dovodu kupovat nebudu.
Reply on: 810zssk #101238:
Prečítaj si Majov príspevok celý, nielen 3 slová z neho.
Reply on: S499.1023 #101236:
Nedodavaju? Myslel som, ze je to na odberatelovi, aku kabinu si objedna.
Reply on: S499.1023 #101235:
V rozpore nie je, ale je do istej miery zavadzajuce.
Reply on: irizar #101233:
No, ja si velmi dobre pamatam cesty SAD na trase Kosice-Michalovce, kde vzdy cestujuci umiestneny najviac vpravo vpredu mal za ulohu byt vodicovym okom. Ale takto sa to proste nesmie, ohrozuje to vsetkych ucastnikov premavky a najviac samozrejme tych cestujucich.

Argumentovat preplnenostou voza atd. je sice pekne, ale to je skor otazka nedostatocnosti spojov. S tym samozrejme nikto z dopravcov nic robit nebude, lebo ved preco, pockame si, kym sa stane prva tragicka nehoda s niekolkymi mrtvymi a nerozmaznu to televizie, vsak?
Reply on: Papyr #101232:
Takže budeš mať párminútový pobyt v každej zastávke...
Pre mňa je jednoznačne najlepším riešením veľká kabína a polovica predných dverí pre vodiča. Prečo by tam nemohla byť kabína, keď tam substrát aj tak nemá čo stáť?
Z tohto hľadiska sú ale nešťastné vozidlá Karosa a SOR s krátkym predným previsom a malými prednými dverami, ktoré sa nedajú rozdeliť - s vyhradením predných dverí LEN pre vodiča vzor tota Poršetra zásadne nesúhlasím.
Prečo ale veľkú kabínu nedodávajú Iveco ani Solaris, mi skutočne nie je jasné.
Reply on: 810zssk #101227:
Zdá sa, že máš problémy s výrokovou logikou a množinami. Majove tvrdenie nie je v rozpore s tvojim.
Reply on: irizar #101233:
Pravidlo č. 2 si dovolím poopraviť, vodič je na to, aby nás dopravil z bodu A do bodu B a čo urobí navyše, to je jeho chyba.
Reply on: Papyr #101232:
Jo, keď som ešte začínal, raz som skúšal byť taký asertívny v Mlynskej Doline. Tam som sa bežne pri výjazde zo zastávky s Karosou musel pýtať, či sprava môžem, lebo som nevidel do križovatky. Mal si počuť tie komentáre a oslovenia, ktorých sa mi dostalo, a k posunutiu sa dozadu (a tolko miesta tam ešte bolo a bolo by ho ešte viac, keby si niektorí chumaji ráčili dať dolu batohy) som aj tak nikoho nedonútil. A nebodaj by som ešte po niekom chcel, aby si vystúpil, to by bolo rodeo... Keby som sa na to napokon nevykašlal, stál by som tam doteraz.
Pravidlo číslo 1: cestujúci majú iba práva, nie povinnosti.
Pravidlo číslo 2: vodič je na to, aby si cestujúci mali do koho kopnúť, a nie nato, aby po nich nebodaj niečo chcel...
Reply on: S499.1023 #101223:
V tom pripade nepohnem uz zo zastavky, ked sa mi nasackuju ludia pred predne dvere. Vyhodit ich von s tym, ze autobus uz dosiahol svoju kapacitu, predsa mozem, nie?
Reply on: Peon #101225:
Inak v autobusoch (aspoň v tých, čo som ja išiel) neboli oznamy o maratónskej výluke. Jedna pani, keď sa nad tým rozčulovala, tak druhá jej povedala, že sú toho plné noviny. Ešte ju poučila, že "to vám neprídu domov oznámiť." ?
Reply on: 810zssk #101228:
chybaju tam skolske odchody ? ? ?
Reply on: S499.1023 #101219:
ja viem, že nemajú.. ja to hovorím hlavne preto, aby sa v budúcnosti už objednávali vozy bez veľkej kabíny, kvôli rýchlejšej výmene cestujúcich..
keď už sa niečo objedná, tak už bude neskoro diskutovať ?
Jeden sotohlavolam: Co je zle na tomto cestaku?
http://imgs.sk/images/DSC02869JPG-36228.jpg ? ? ?

Ide o original cestak!
Reply on: S499.1023 #101224:
Vies len ono to bude asi tym ze sa u nas ziadne 12m busy nekupuju!

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.