Ja tiež navrhujem viac liniek (napr. 180, 43 cez pracovné dni, atď...), na ktorých by kľudne mohli premávať minibusy, ale tá 156-tka mi vyslovene bije do očí. Čo sa týka L54, ani v špičke som v nej nevidel viac ako 8-12 ľudí, čo by v pohode odviezol aj minibus. Nie som žiaden zástanca minibusov, ale príde mi to také zbytočné, keď autobus s kapacitou cca 80 ľudí odvezie za celú trasu 5 cestujúcich, v niektorých prípadoch ani toľko nie.
Myslím, že aj pre jedno aj pre druhé. Keby presunuli minibusy do Krasňan, dalo by sa ich nasadiť aj na 156. Ja navrhujem tiež 54, neviem ako je vyťažená v špičke, ale ja čo som ňou doteraz išiel cez víkend alebo v sedle, tak v nej bolo vždy max. 5 ľudí, čo je menej ako napr. na 44, čo je minibus. Kým ale nebudú minibusy prevádzkyschopné, nemá zmysel robiť takéto zmeny.
komando plne schvalujem....a mohli by bezdáka aj trochu za mestom prefackať..... žijeme v debilnej dobre, že všetci poznajú svoje práva, ale povinnosti už nie
Ak toto zazili revizori a policajti pocas jedneho ci dvoch zatahov, tak co maju povedat bezni cestujuci, ktori to zazivaju denne (a bez gumenych rukavic na rukach)?
Dnes som cestoval postupne 3 elektrickami. Az v dvoch z nich sedel v druhom vozni smrdiaci bezdak...
Navrh na riesenie: zverejnit telefonne cislo, na ktore by mohol zavolat ci uz vodic alebo ktorykolvek z cestujucich a privolat specialne pojazdne revizorske "komando" (trebars v gumenych rukaviaciach), ktore by vyviezlo bezdomovca niekam za mesto... Asi by to stalo nejake peniaze, ale cestujuci by si vydychli.
Nevie náhodou niekto prečo na L156 premávajú midibusy SOR B 9.5, keď vzhľadom na jej neuveriteľnú ,,vyťaženosť,, (0-1 cestujúci, max. 2) by tam kľudne stačil aj minibus (aj ten by bol prázdny). Je to kvôli nedostatku minibusov, alebo kvôli tomu, že nechcú naprázdno presúvať minibusy z Trnávky do Krasňan a späť?
Čiastočne je to pravda, ale fakt to ovplyvňuje to, kedy "černoch" zaplatí.
Čo sa týka chytania bezdomovcov, v minulosti bolo spravených niekoľko záťahov na týchto superspoluobčanov v spolupráci s políciou a poviem Ti - išlo o zdravie. Ani nie kvôli ich možnej agresivite, ale ich "čistote". Revízori aj policajti pracovali v gumených chirurgických rukaviciach, ktoré boli po pár bezdomovcoch žltohnedé a bol hnus ich vôbec sťahovať z rúk. Buď nemali vôbec doklad totožnosti, alebo iba jeho neoverenú kópiu. Všetkých mala - teoreticky - polícia zobrať na zistenie totožnosti. Lenže bolo ich tak za dva - tri autobusy. A tie smrdeli ako kafiléria.
"Imidžotvorní" pre DPB sú nielen revízori, ale aj oddelenie vnútornej kontroly. Ak minulý rok zo 177 sťažností uznali iba 7, tak to o niečom svedčí. Niekedy je prílišná prísnosť kontraproduktívna. Sťažujú sa väčšinou tí, ktorí sa cítia ukrivdení (či už právom alebo neprávom). Keď je ich sťažnosť vyriešená negatívne, pocit krivdy sa prehlbuje a a pre takého človeka to môže byť posledná kvapka, kvôli ktorej definitívne prestane používať MHD. Ak je to notorický ČP, tak čert ho ber, ale ak to bol neúmyselný ČP, tak podnik síce získa od neho jednorázovo 40 eur, ale už nikdy nič viac. Nehovoriac o tom, že na ceste je o jedno auto viac...
Tým nechcem povedať, že by mal DP tolerovať čiernych pasažierov, len by mohol trochu častejšie prižmúriť oko v niektorých diskutabilných prípadoch aj v prospech cestujúceho, nie iba v prospech revízorov.
Tak by to bolo určite lepšie.....alebo nech majú nejaký pevný fix, ale nejaký motivačný (nie 330 €) a nech to robia preto bezpečnú MHD a nie pre prachy ? ..aha , sme na Slovensku, tak nič , beriem späť ?
Tento sposob odmenovania je podla mna voci revizorom nespravodlivy. Ked DP nevie vymoct pokutu ani sudnou cestou, preco by na to mal doplacat revizor, ktory si svoju ulohu splnil? Spravodlivejsie by bolo, ak by predsa len boli plateni podla poctu chytenych ciernych pasazierov a nie iba podielom na uspesne vymozenych pokutach.
Ale to ci budu mat jednotnu tarifu nesuvisi ani tak s dopravcami ako s objednavatelmi. To nie je normalne, ze dopravcovia si diktuju aka bude tarifa na vyk.vo verej.zaujme.
Jasne, s tymic IC, EC, SC mas pravdu. Co sa tyka Os vlaku BA-ZA, jeho neexistenciu nevnimam ako problem. Skor som to spomenul preto ze si nemyslim, ze by ho mal objednavat stat.
Projektom sa bezne nazyva nieco co sa pripravuje. Cize BID projekt je.
To, ze BID meska uz skoro 3 roky je problem, ale nesuvisi s poctom dopravcov (ja si viem dokonca predstavit este viac), ale s neochotou, alebo neschopnostou objednavatelov.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.