Mozno by nebolo na skodu vyclenit na kazdej prevadzke povedzme 15-20 dobrovnolnikov, ktori su schopni obsluhovat na 100% palubaky, ktori poznaju vsetky (aj TBus) linky v BA a tyto by robili taketo kratkodobe vyluky s tym, zeby sa im v tom case vyhadzali "ich" sluzby a nahradili vylukovymi.
A bolo by po probleme. Ked to niekto dostane zo zalohy, alebo z volna, ako vravis, tak to su len zbytocne stresy a nedorozumenia, vysvetlovacky a podobne nezelane veci.
Lenze to uz je o menezmente prevadzky, to my tu nevyriesime.
Jááj toto ovláda tak 30% vodičov? A ešte keď v CP majú písané že majú jazdiť podľa ručného ovládania palubákov cez linku a cieľ..
niekedy pomáha aspoň keď je to napísané ako pre debilov že cez tlačidlo 6 spoj/smer si navolíte patričný smer.. ale toto tam teraz tušim nie je...
Zasa nie si až tak ďaleko od reality...
Ale to sa robilo čo viem hlavne v Krasňanoch.. napr. keď k 5.9.2005 dostali nové linky tak deň predtým zobrali autobus a všetci vodiči čo mali voľno a mali záujem tak sa išli previezť po trase nových liniek čo mali robiť. Ale to sa jednalo o trvalé linky.
Na prvej kolóne sa to riešilo systémom, napr. keď sa k sept. 2011 zrušili Krasňany a ich linky sa preradili aj na prvú tak už v lete bol oznam že vodiči vo vlastnom záujme si prejdite nasledovné linky: a boli vymenované, lebo od septembra ich bude robiť naša prevádzka..
Lenže toto je týždňová výluka, takže jednak asi ani nikomu toto nenapadlo riešiť a keby aj, je leto dovolenky, služby sa obsadzujú LTT, takže kľudne to mohol dostať nejaký vodič zo zálohy alebo dokonca z voľna u ktorého sa vôbec nepredpokladalo že by tam mal ísť..
Ale ved sa predsa da jazdit cez linku a "spoj/smer" v tom pripade ti zastavky hadze. Lenze to by sa uz po 13 rokoch niektori museli naucit pouzivat palubak...
Človek by očakával, že DPB v posledný deň riadnej premávky zabezpečí "zácvik" autobusárov na dotknutých trolejbusových linkách (t.j. autobusár sa bude voziť v trolejbuse). Či veľa by som chcel? ?
2. V palubákoch boli nahraté služby na 204 a 212 od 1.7 do 28.7. Teraz sa síce vrátili na pôvodné grafikony, ale na jeen týždeň by sa zasa museli nahrávať "nové" služby do palubákov, čo sa zjavne nestalo.. preto sa jazdí iba na linku a cieľ..
3. autobusáci nepoznajú trolejbusové linky (nemali na ne zácvik)..
Súčasná výluka na Patrónke je zo strany DPB absolútne nezvládnutá:
1. na letákoch je veľkým nadpis o zmene na linkách 204 a 205 a súčasné trasy sú popísané značne nezrozumiteľne (najmä 212),
2. hoci 204 a 212 jazdia v časoch pôvodných odchodov 204 a 212 a v ich riadnej trase, tak na vnútornom BUSE sa vôbec nezobrazujú zastávky (vodiči používajú "odklon"?).
3. Ako je možné, že som v pondelok musel vodičovi 204 vysvetľovať ako sa má na Valašskej otočiť a kde má nástupište a výstupište, keďže mu to nikto jasne nepovedal?
Inak neviete, kedy planuje DPB opat prerusit premavku TBusov na Patronke a spojit Patronku a Brniansku? ? (lebo to nevyzera, zeby vobec pripravili nieco na ten styl z fotiek, ktore sa sem dali)
Dobrý večer prajem:-) Vie mi niekto poradiť, ako sa dostanem ráno z Molecovej na adresu Pri seči 1 tak, aby som tam bol najneskôr 8:45? Šmejdil som po mape, ale akosi bezvýsledne. Dík:-)
Zavádzanie JCL bolo posunuté len pre predĺženie obstarávania a nákupu nových označovačov a pal. počítačov pre DPB a ŽSR.
A keďže už je vyhlásené verejné obstarávanie, a už sa partneri aj vopred dohodli, vedia skoro naisto, že bude všetko hotové dovtedy - nakúpia sa označovače a palubné počítače /a dispečersky riadiaci systém pre BID).
Dobry den, som dopravny historik z Kanady. Zil som v Bratislave od 2004 do 2006 a vela krat som jazdil na elektrickach, takze sa o ne velmi zaujimam. Chcel by som vediet, ktore z tychto vozov su spolahlive a ktore nie.