Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Dobrý večer prajem:-) Vie mi niekto poradiť, ako sa dostanem ráno z Molecovej na adresu Pri seči 1 tak, aby som tam bol najneskôr 8:45? Šmejdil som po mape, ale akosi bezvýsledne. Dík:-)
Reply on: Joyki #192882:
ja viem že sa to posunulo kvôli tomu že mesto nebolo schopné vyhlásiť tender
Reply on: Roberto #192875:
Zavádzanie JCL bolo posunuté len pre predĺženie obstarávania a nákupu nových označovačov a pal. počítačov pre DPB a ŽSR.
A keďže už je vyhlásené verejné obstarávanie, a už sa partneri aj vopred dohodli, vedia skoro naisto, že bude všetko hotové dovtedy - nakúpia sa označovače a palubné počítače /a dispečersky riadiaci systém pre BID).
Dobry den, som dopravny historik z Kanady. Zil som v Bratislave od 2004 do 2006 a vela krat som jazdil na elektrickach, takze sa o ne velmi zaujimam. Chcel by som vediet, ktore z tychto vozov su spolahlive a ktore nie.

T6A5/III
K2G
T3M
T3G

A v trolejbusov,

14 TrM
15 TrM

Dakujem pekne.
Reply on: Roberto #192879:
a co to meni na veci?
Reply on: on-line #192878:
je tam odbojárske napísané
Reply on: VLK #192876:
Hm, v časoch, keď som tam brigádoval (a jedným z tam zamestnaných dopravných inžinierov bol ing. K. K., t. č. DPB), platilo železné pravidlo, že v takomto prípade buď vložený signál alebo proste hluchý čas, ale neodistiť si kolízne smery, to by znalý mohol vyhrať aj pekný súd.
Titl je u mňa taký istý dopravný inžinier ako ožratý optimalizátor Trnavy, čiže kredit nulový. Člkovek ktorý odmieta diskusiu s odvolaním na to, že on má okrúhlu pečiatku, je u mňa ako autorita odpísaný.
Reply on: S499.1023 #192871:
niekedy to umožní radič, keď je veľká vzdialenosť kolíznych dráh a vychádzajú kratšie medzičasy, napr. v Košiciach na križovatke Palackého a Protifašistických Bojovníkov (Aupark) to tak nastavil Titl a na námietky vodičov autobusov, ktorí vchádzali z Palackého do križovatky a pritom sa na nich rútili autá od Jantárovej reagoval tým, že chce vidieť toho, kto by to napálil do toho autobusu... všetko je o dopravnom inžinierovi, ktorý zostavuje signálny plán a aké ďalšie podmienky zohľadňuje pri jeho príprave okrem matematicky vypočítaných medzičasov, ak vôbec...
Reply on: Joyki #192874:
no a nebude to v polovici roka 2014 ale v polovici roka 2015 ako to poznáme pôvodne sa to malo robiť v II. etape ktorá má byť v dezembri
Reply on: Roberto #192870:
Tretia etapa, čiže zavádzanie JCL v IDS má byť spustená podľa BID "v polovici roka 2014".
Reply on: Valec #192872:
Konkrétne ten jeden čo má na starosti semafory v celom meste..
Reply on: S499.1023 #192871:
Hádam len nepochybujete o tom, že by takú zásadnú vec chlapci z KDI pri všetkej odbornosti prehliadli. ?
Reply on: Ike #192868:
To som už zistil aj empiricky, že mi tam podbiehajú autá od Tesca, hoci idem na čistú zelenú.
Inak ak je to skutočne tak, ako si napísal a svieti čo len sekundu zelená z oboch smerov, tak to je zásadná chyba nielen v počítaní vyprázdňovacích časov ale aj v programovaní radiča, keďže v radiči má byť nastavené, že súčasné voľná v kolíznych smeroch zhodia radič okamžite do poruchy. Možno by sa VLK mohol presnejšie vyjadriť, predsa len moje praktické znalosti CSS končia pri radičoch BDE z AŽD a GA zo Siemensu.
Reply on: 810zssk #192869:
konečne sa dočkáme možno aj JCL
Reply on: S499.1023 #192864:
Inak, keď sa bavíme o vyprázdňovacích časoch a dementoch, tak odporúčam v noci výjazd z Tesca Lamač smer Patrónka. V noci je vidno aj aké svetlo svieti na semafore z Lamača. Na výjazde z Tesca skočí žltá a na ceste I/2 je stále zelená. Až keď sa prvé autá z Tesca rozbehnú skočí autám na I/2 žltá a potom červená.
Reply on: MatejBA #192866:
Trať na ulici Pri suchom mlyne a K Železnej studienke bola dnes úspešne vykotvená, takže priestor na tieto špekulácie tým pádom zanikol. 211 treba, ale cez Patrónku, aby sa na ňu odniekiaľ aj dalo prestupovať.
Reply on: Majo #192860:
Tak ale bolo by vhodne, aby tam nieco jazdilo (i ked to je len moj soto nazor) a 211 je idealna - spaja Vojenku, Kramare a Onkologicky, nie je to linka, ktora by zachranila pocet cestujucich (ktory je asi potrebny) a ma "len" polhodinovy interval. Okrem toho od Vojenskej pojde na kramare 212, takze aspon trochu by to malo inu trat, kym by sa neurobilo precislovanie a reorganizacia liniek 🙂
Reply on: Peon #192836:
Keď pred 10 rokmi zaviedli JFN Kartu (dnes Sommerticket), tak som tade často chodil cez prázdniny, a medzi DNV a Marcheggom slovenský sprievodca kontroloval slovenské lístky vždy. Preto si to tak dobre pamätám, lebo nebolo možné ísť z Viedne cez Marchegg bez toho, aby som si predtým kúpil lístok od hranice po Bratislavu. Ak si dobre pamätám, podstata problému vlastne bola, že vo vlaku nebolo možné od sprievodcu kúpiť lístok od hranice, a preto v takom prípade bola podľa predpisov automaticky pokuta 800 Sk. Predpokladám, že nejak dohovoriť sa so sprievodcom by bolo možné, ale radšej som to nikdy neskúšal.
Mimochodom z Petržalky už vtedy chodili čisto Rakušania, takže tam sa úsek po hranicu sa riešil cestovaním na šedo, len raz sa mi stalo, že mi rakúsky sprievodca chcel nanútiť lístok od hranice po Petržalku, ale nakoniec po mojom nezáujme to nechal tak 😃

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.