Trať na ulici Pri suchom mlyne a K Železnej studienke bola dnes úspešne vykotvená, takže priestor na tieto špekulácie tým pádom zanikol. 211 treba, ale cez Patrónku, aby sa na ňu odniekiaľ aj dalo prestupovať.
Tak ale bolo by vhodne, aby tam nieco jazdilo (i ked to je len moj soto nazor) a 211 je idealna - spaja Vojenku, Kramare a Onkologicky, nie je to linka, ktora by zachranila pocet cestujucich (ktory je asi potrebny) a ma "len" polhodinovy interval. Okrem toho od Vojenskej pojde na kramare 212, takze aspon trochu by to malo inu trat, kym by sa neurobilo precislovanie a reorganizacia liniek
Keď pred 10 rokmi zaviedli JFN Kartu (dnes Sommerticket), tak som tade často chodil cez prázdniny, a medzi DNV a Marcheggom slovenský sprievodca kontroloval slovenské lístky vždy. Preto si to tak dobre pamätám, lebo nebolo možné ísť z Viedne cez Marchegg bez toho, aby som si predtým kúpil lístok od hranice po Bratislavu. Ak si dobre pamätám, podstata problému vlastne bola, že vo vlaku nebolo možné od sprievodcu kúpiť lístok od hranice, a preto v takom prípade bola podľa predpisov automaticky pokuta 800 Sk. Predpokladám, že nejak dohovoriť sa so sprievodcom by bolo možné, ale radšej som to nikdy neskúšal.
Mimochodom z Petržalky už vtedy chodili čisto Rakušania, takže tam sa úsek po hranicu sa riešil cestovaním na šedo, len raz sa mi stalo, že mi rakúsky sprievodca chcel nanútiť lístok od hranice po Petržalku, ale nakoniec po mojom nezáujme to nechal tak
Ospravedlňujam sa nášmu polyhistorovi za neskoršiu reakciu, dovolil som si byť na dovolenke.
1) Samozrejme, môžeš a ja mám právo k tomu zaujať akýkoľvek postoj.
2) Preto, že to je, dohnané do extrému, to isté ako keby si navrhoval, že po Panónskej sa bude jazdiť na zelenú a zo Ševčenkovej na červenú. Už mnoho desiatok krát tu bolo popísané, prečo sa v Rakúsku blikajúca zelená používa a aké odlišnosti v legislatívnom rámci u nás spôsobujú jej nezmyselnosť, tak to nebudem opakovať. Budeme po blikajúcej zelenej zavádzať ešte pomaly a rýchlo blikajúcu zelenú a pomaly a rýchlo blikajúcu žltú, prípadne jednu červenú a dve červené? Zatiaľ čo električky nemajú medzi voľnom a stoj nič a vyprázdňovacie časy dementi, programujúci semafory, nezohľadňujú?
3) Ja mám taký istý názor na teba, takže sme si kvit.
Čo palubovka, ale schody. Inde pochopili, že pri prudkom zabrzdení si je na ne lepšie sadnúť na zadok ako potenciálne zletieť dolu po hlave a ich smerovanie je opačné - za priestorom pre vodiča. Takto to už vážne asi ani na tie výhliadkové autobusy nepredajú ?
Nebolo by lepšie ho zniesť a použiť na výstavbu inej trate, prípadne spojky? Mnoho starších tratí nemá v BA paralelnú trasu, tak neviem, aký význam bude mať paralelná trať pre najnovšiu,
MatejBA