Roberto, ja si myslím, že keď je téma o Sanosoch, nemá tam čo iné hťadať, keď sa budeme baviť napr. o T3 nemá tam čo hľadať napr. K2... Či máš iný názor?
15. výročie ukončenia premávky Sanosov si pripomeňme historickými fotkami trolejbusov (27.7.2013) historickými fotkami si ich pripomíname takže aj iných trolejbusov
Mišo môžem niečo k Tvojej galérii - update? Pozriem fotografie Sanosy a čo nevidím, polovica z týchto fotografií je 14 Tr alebo 15 Tr, robíš si srandu ? Link poslaný Jeřábovi, ahoj.
OEBB nemajú nejaké nové 1-podlažné vozne klasickej stavby na regionálnu dopravu. Tie, čo jazdia cez Marchegg ku nám, sa používajú bežne aj v rámci Rakúska, a to nielen v regionálnej doprave, ale napr. aj na posilových piatkovo-nedeľných IC. Na neelektrifikovaných tratiach sa pužívajú Desirá a 5047, klasická súprava rušeň+vozne v nezávislej trakcii je v Rakúsku v podstate rarita. Talenty aj poschodové lasice majú klimatizáciu. Bageta nemá ani vákuové toalety (sú tam obyčajné prepadové hajzle), nie ešte aby mala klimatizáciu. ? Zo šukafónov je klimatizovaný akurát 812.008 (pôvodne určený pre nikdy nerealizované vlaky InterRegio), ale neviem, či ta klimatizácia aj funguje. Na trať Marchegg - Gaenserndorf pre tých 5 cestujúcich v dohľadnej dobe asi nič novšie nenasadia.
Od 1.6.2013 invalid mladší ako 60 rokov nemá nárok na polovičnú zlavu,neviem čo sa píše ,ale každá pokladníčka sa podla toho riadi a doterajšiu zlavu už neuznáva,lebo vraj Bratislava by nemala na novoročný ohňostroj.
Do bratislavy chodia len slovaci pracujuci v rakusku, takze na nich mozu kaslat, nove veci sa davaju viac dovnutra. Oni to kupuju pre seba nam mozu kaslat na hlavu chapes.
Odkedy sú na vlakoch Bratislava - Marchegg - Wien radené namiesto jedného až dva slovenské vozne (Bdteer)? Čiže dva sú slovenské a dva rakúske. Kuriózne je, že tam OBB nasadzujú tie ich staršie vozne, a teda tie naše novšie sú nielen krajšie, ale v týchto horúčavách zatiaľ čo v rakúskych horúco, tak slovenské sú príjemne klimatizované. ?
Teraz neviem - Talenty OBB a tie ich poschoďáky čo tiež občas zavítajú do Petržalky majú klimatizáciu? A u nás tzv. bageta vyskytujúca sa napr. medzi Kútmi a Skalicou má klimatizáciu?
Medzi stanicami Marchegg a Ganserndorf jazdí ten motoráčik čo kedysi až do Bratislavy premával. Ten nemá klimatizáciu. Neplánujú tam nasadiť niečo novšie?
Re Ike:
A znova - v iných metropolach je v prvom rade štandardné iné správanie vodičov a to je to, na čo je u nás potrebné sa zamerať. Blikajuce zelene, oranzove, sekundove odpocitavania - to je inak všetko pekne..
lebo reko má byť dokončená do konca roka kvôli NFP ktorý sa do vtedy musí vyčerpať. Kedysi sa vraj chodilo po ulici : ,,Na Grbe´´ a ,,Na vyhliadke´´ lenže sa obávam že teraz to nebude možné zaparkované autá atď a s tým nelogickým riešením máš pravdu ? avšak nie všetci čo sú na Olejkárskej sú zlý nehádžme ich preto do jedného vredca 1-2 ľudia by sa v predstavenstve a medzi riaditeľmi našli
chysta sa reko celej Istrijskej /zastávka ,,Novoveská´´ vraj sa má začať už čoskoro neviete niečo ohľadom toho organizácia dopravy atď. lebo majú vraj znižovať cestu a aj robiť niečo s potrubiami ďakujem
Na Vajnorskú radiálu možno prestúpiť aj na Legionárskej.
Inak, podľa mojich vedomostí malo byť po reko križovatky pri Saleziánoch umožnené aj odbočenie zo zast. Saleziáni na Záhradnickú v smere do Ružinova. Na to tam je aj to električkové návestidlo. Ale vraj kvôli tomu, že by bolo treba dva či tri káble navyše a osobitný program do radiča počas výluk = viac €, tak sa to neurobilo.
všetko sa da a dalo by sa aj cez Trnavske Myto so zastavkami: ....SLOVANET- Saleziani-Krizna-Trnavske myto - Zimny stadion (ako L205 na Rajsku) - SLOVANET . Hoc v tejto trase nevidim vyznam, ale zrejme pani prestupuje na nejaku L63 co jej terajsia X8 moze robit problem prip. prestup na Vajnorsku radialu.
No nedá sa všetkým vyhovieť a na ten týždeň rto človek vie vydržať
1. Ja si mozem navrhovat co chcem, ja za to nedostavam peniaze a neohrozujem svojimi vyrokmi a rozhodnutiami vyvoj mesta.
2. Vysvetli mi padnym argumentom, preco by nemohla napriklad na krizovatke na Panonskej na Shellke zelena pre vozidla na Panonskej blikat a pre vozidla s vyjazdom zo Ševčenkovej nie.
3. Urazit ma nemozes, tak sa o to nemusis dalej pokusat. Mozno mas nacitane vo svojom odbore a rozumies sa doprave ale za inteligentneho cloveka ta nepovazujem. Tvoje spravanie tu vykazuje spravanie sociopata.
Tvoje domnienky sú zlé. Naopak, poznám dosť ľudí s obmedzenou schopnosťou pohybu a z vodičov v BA majú stres. V iných metropolách je to bežné, tak prečo niečo neuľahčiť aj u nás?
Ámos
2. Vysvetli mi padnym argumentom, preco by nemohla napriklad na krizovatke na Panonskej na Shellke zelena pre vozidla na Panonskej blikat a pre vozidla s vyjazdom zo Ševčenkovej nie.
3. Urazit ma nemozes, tak sa o to nemusis dalej pokusat. Mozno mas nacitane vo svojom odbore a rozumies sa doprave ale za inteligentneho cloveka ta nepovazujem. Tvoje spravanie tu vykazuje spravanie sociopata.