Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Peon #192799:
Od 1.6.2013 invalid mladší ako 60 rokov nemá nárok na polovičnú zlavu,neviem čo sa píše ,ale každá pokladníčka sa podla toho riadi a doterajšiu zlavu už neuznáva,lebo vraj Bratislava by nemala na novoročný ohňostroj.
Reply on: Sommelier #192820:
No a v neposlednom rade je spravanie vodicov v narode, to nezmenis tym ze ustanovis ine pravidla cestnej premavky.
Reply on: Peon #192821:
Do bratislavy chodia len slovaci pracujuci v rakusku, takze na nich mozu kaslat, nove veci sa davaju viac dovnutra. Oni to kupuju pre seba nam mozu kaslat na hlavu chapes.
Odkedy sú na vlakoch Bratislava - Marchegg - Wien radené namiesto jedného až dva slovenské vozne (Bdteer)? Čiže dva sú slovenské a dva rakúske. Kuriózne je, že tam OBB nasadzujú tie ich staršie vozne, a teda tie naše novšie sú nielen krajšie, ale v týchto horúčavách zatiaľ čo v rakúskych horúco, tak slovenské sú príjemne klimatizované. ?

Teraz neviem - Talenty OBB a tie ich poschoďáky čo tiež občas zavítajú do Petržalky majú klimatizáciu? A u nás tzv. bageta vyskytujúca sa napr. medzi Kútmi a Skalicou má klimatizáciu?

Medzi stanicami Marchegg a Ganserndorf jazdí ten motoráčik čo kedysi až do Bratislavy premával. Ten nemá klimatizáciu. Neplánujú tam nasadiť niečo novšie?
Reply on: Ike #192811:
Re Ike:
A znova - v iných metropolach je v prvom rade štandardné iné správanie vodičov a to je to, na čo je u nás potrebné sa zamerať. Blikajuce zelene, oranzove, sekundove odpocitavania - to je inak všetko pekne..
Reply on: gejza #192818:
lebo reko má byť dokončená do konca roka kvôli NFP ktorý sa do vtedy musí vyčerpať. Kedysi sa vraj chodilo po ulici : ,,Na Grbe´´ a ,,Na vyhliadke´´ lenže sa obávam že teraz to nebude možné zaparkované autá atď a s tým nelogickým riešením máš pravdu ? avšak nie všetci čo sú na Olejkárskej sú zlý nehádžme ich preto do jedného vredca 1-2 ľudia by sa v predstavenstve a medzi riaditeľmi našli
Reply on: Roberto #192817:
mám dojem, že na Olejkárskej čakajú, čo tu navrhneme v diskusii, potom vyberú najnelogickejšie riešenie a ešte viac ho domrvia ...
chysta sa reko celej Istrijskej /zastávka ,,Novoveská´´ vraj sa má začať už čoskoro neviete niečo ohľadom toho organizácia dopravy atď. lebo majú vraj znižovať cestu a aj robiť niečo s potrubiami ďakujem
Reply on: Petto #192815:
Na Vajnorskú radiálu možno prestúpiť aj na Legionárskej.

Inak, podľa mojich vedomostí malo byť po reko križovatky pri Saleziánoch umožnené aj odbočenie zo zast. Saleziáni na Záhradnickú v smere do Ružinova. Na to tam je aj to električkové návestidlo. Ale vraj kvôli tomu, že by bolo treba dva či tri káble navyše a osobitný program do radiča počas výluk = viac €, tak sa to neurobilo.
Reply on: Valec #192807:
všetko sa da a dalo by sa aj cez Trnavske Myto so zastavkami: ....SLOVANET- Saleziani-Krizna-Trnavske myto - Zimny stadion (ako L205 na Rajsku) - SLOVANET . Hoc v tejto trase nevidim vyznam, ale zrejme pani prestupuje na nejaku L63 co jej terajsia X8 moze robit problem prip. prestup na Vajnorsku radialu.

No nedá sa všetkým vyhovieť a na ten týždeň rto človek vie vydržať
Reply on: 810zssk #192808:
taka otazka, keby X8 chodila po Jegeho, velmi by to vadilo? Je viac treba X8 na Trnavskom m. alebo pri Salezianoch?
Reply on: TeBeCe #192810:
á nové označovače a nielen tie .. kto to vyhrá žeby EmTrest ? ?
Reply on: S499.1023 #192800:
1. Ja si mozem navrhovat co chcem, ja za to nedostavam peniaze a neohrozujem svojimi vyrokmi a rozhodnutiami vyvoj mesta.

2. Vysvetli mi padnym argumentom, preco by nemohla napriklad na krizovatke na Panonskej na Shellke zelena pre vozidla na Panonskej blikat a pre vozidla s vyjazdom zo Ševčenkovej nie.

3. Urazit ma nemozes, tak sa o to nemusis dalej pokusat. Mozno mas nacitane vo svojom odbore a rozumies sa doprave ale za inteligentneho cloveka ta nepovazujem. Tvoje spravanie tu vykazuje spravanie sociopata.
Reply on: Sommelier #192809:
Tvoje domnienky sú zlé. Naopak, poznám dosť ľudí s obmedzenou schopnosťou pohybu a z vodičov v BA majú stres. V iných metropolách je to bežné, tak prečo niečo neuľahčiť aj u nás?
Reply on: Ike #192805:
Beriem, v UK máme blikajúcu zelenú keď je blikajuca oranzová, tj vstup na prechod už nie je mozny, iba dokončenie zapocateho a vodiči môžu začať prechádzať pokial chodci prešli z ich dráhy. Inak na to slúži funkcia, že po zelenej, ktora zhasne sa červená rozsvieti až po niekoľkých sekundách (často aj +5) a aj počas nej máš tak 2 sekundy na evakuáciu. Ale o inom som chcel - mám pocit zo štýlu tvojho príspevku akoby sme vôbec neboli schopní a ani nemali byt schopní na pomalsieho (a obmedzujuceho) chodca počkať. Kto je normálny počká a agresívnym trulom treba brat vodicaky a na to blikajuce zelene netreba.
Reply on: stanislava #192804:
1. Mas dojem ze cestovne sa zvysuje len pre obdobie prazdnin? Vacsina vyssiu sumu aj tak zaplati az v septembri.

2. Ako presne si predstavujes ze by sa X8 mala na to Trnavske myto dostat?
Reply on: stanislava #192804:
Cestujete cez prázdniny menej ako cez školský rok?
Ako by ste viedli trasu X8 tak, aby mohla ísť cez Trnavské mýto?
Reply on: S499.1023 #192801:
Chodcom s obmedzeným pohybom minimálne to, že nemusia stihnúť prejsť. Áno, určitá evakuačná doba existuje, ale dedko o dvoch barlách keď schytá v 1/4 cesty cez priechod pre chodcov kdesi na Račku červenú, tak rozhodne obmedzí autá. Blikajúca zelená pre chodcov je automatika aj v Maďarsku, Taliansku a Francúzsku.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.