Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #192902:
vo vyspelejsich krajinach vie dispecing operativne upravit trasu v palubaku...Takze u nas to pride asi za 30 rokov (ako koniec sveta)
Reply on: Mike #192892:
Dalo sa to ale naopak ako navrhol Ike - prvy den nech s autobusarom jazdi trolejbusar. Predpokladam ze teraz ked im odislo celkom zaujimave mnozstvo sluzieb tam nejaka rezerva je a mohli by robit zacvik autobusarom.
Reply on: frenky #192891:
Ani to moc nejde - lebo ak su v palubakoch stare CP (z vyluky) tak by to zobrazovalo vylukovu trasu. Proste DPB sa na to nemal vyd*bat a normalne to tam mal nahrat. Od coho su ti ludia plateni?
Reply on: frenky #192891:
A k comu ti bude spoj/smer ked mas nahodenu len linku a ciel? Musela by tam byt nahodena cela sluzba aby ukazoval zastavky a prehadzoval ciele. Neviem ako sa zhoduje grafikon vo voze s tym ktore su na zastavkach. Rozumnejsie by bolo nechat to tak tym padom by sa do PP mohla nahodit cela sluzba a aj zastavky by tam behali...
Tu klimatizaciu na 30Tr s APU by mohli umiestnit zboku na tom zaslepenom okne ? ?
http://www.vlaky.net/upload/galeria/005441/174789.jpg
http://www.vlaky.net/upload/galeria/005441/174839.jpg
Reply on: frenky #192891:
no a teraz sa budú musieť učiť znova s novými takže sa máme na čo tešiť ?
Reply on: frenky #192894:
Mozno by nebolo na skodu vyclenit na kazdej prevadzke povedzme 15-20 šotodetí ako dobrovnolnikov.... ?
Reply on: Mike #192893:
Mozno by nebolo na skodu vyclenit na kazdej prevadzke povedzme 15-20 dobrovnolnikov, ktori su schopni obsluhovat na 100% palubaky, ktori poznaju vsetky (aj TBus) linky v BA a tyto by robili taketo kratkodobe vyluky s tym, zeby sa im v tom case vyhadzali "ich" sluzby a nahradili vylukovymi.
A bolo by po probleme. Ked to niekto dostane zo zalohy, alebo z volna, ako vravis, tak to su len zbytocne stresy a nedorozumenia, vysvetlovacky a podobne nezelane veci.
Lenze to uz je o menezmente prevadzky, to my tu nevyriesime.
Reply on: frenky #192891:
Jááj toto ovláda tak 30% vodičov? A ešte keď v CP majú písané že majú jazdiť podľa ručného ovládania palubákov cez linku a cieľ..
niekedy pomáha aspoň keď je to napísané ako pre debilov že cez tlačidlo 6 spoj/smer si navolíte patričný smer.. ale toto tam teraz tušim nie je...
Reply on: Ike #192890:
Zasa nie si až tak ďaleko od reality...
Ale to sa robilo čo viem hlavne v Krasňanoch.. napr. keď k 5.9.2005 dostali nové linky tak deň predtým zobrali autobus a všetci vodiči čo mali voľno a mali záujem tak sa išli previezť po trase nových liniek čo mali robiť. Ale to sa jednalo o trvalé linky.
Na prvej kolóne sa to riešilo systémom, napr. keď sa k sept. 2011 zrušili Krasňany a ich linky sa preradili aj na prvú tak už v lete bol oznam že vodiči vo vlastnom záujme si prejdite nasledovné linky: a boli vymenované, lebo od septembra ich bude robiť naša prevádzka..
Lenže toto je týždňová výluka, takže jednak asi ani nikomu toto nenapadlo riešiť a keby aj, je leto dovolenky, služby sa obsadzujú LTT, takže kľudne to mohol dostať nejaký vodič zo zálohy alebo dokonca z voľna u ktorého sa vôbec nepredpokladalo že by tam mal ísť..
Reply on: Mike #192889:
Ale ved sa predsa da jazdit cez linku a "spoj/smer" v tom pripade ti zastavky hadze. Lenze to by sa uz po 13 rokoch niektori museli naucit pouzivat palubak...
Reply on: Mike #192889:
K bodu 3.

Človek by očakával, že DPB v posledný deň riadnej premávky zabezpečí "zácvik" autobusárov na dotknutých trolejbusových linkách (t.j. autobusár sa bude voziť v trolejbuse). Či veľa by som chcel? ?
Reply on: AAA #192888:
2. V palubákoch boli nahraté služby na 204 a 212 od 1.7 do 28.7. Teraz sa síce vrátili na pôvodné grafikony, ale na jeen týždeň by sa zasa museli nahrávať "nové" služby do palubákov, čo sa zjavne nestalo.. preto sa jazdí iba na linku a cieľ..
3. autobusáci nepoznajú trolejbusové linky (nemali na ne zácvik)..
Súčasná výluka na Patrónke je zo strany DPB absolútne nezvládnutá:
1. na letákoch je veľkým nadpis o zmene na linkách 204 a 205 a súčasné trasy sú popísané značne nezrozumiteľne (najmä 212),
2. hoci 204 a 212 jazdia v časoch pôvodných odchodov 204 a 212 a v ich riadnej trase, tak na vnútornom BUSE sa vôbec nezobrazujú zastávky (vodiči používajú "odklon"?).
3. Ako je možné, že som v pondelok musel vodičovi 204 vysvetľovať ako sa má na Valašskej otočiť a kde má nástupište a výstupište, keďže mu to nikto jasne nepovedal?
Tak myslím, že tieto O405GN by boli v Bratislave u cestujúcich obľúbenejšie ak nie vôbec najobľúbenejšie autobusy, ktoré nemajú klimatizáciu pre cestujúcich.
http://autoline-eu.sk/sf/autobus-mestsky-autobus-MERCEDES-BENZ-O405-GN--13071812105709748300.html

Avšak obával by som sa ako by sa pri tak veľkých oknách správali cestujúci. ? Napr. po nástupe revizórov by vyskakovali z rozbiehajúceho autobusu. ?
Inak neviete, kedy planuje DPB opat prerusit premavku TBusov na Patronke a spojit Patronku a Brniansku? ? (lebo to nevyzera, zeby vobec pripravili nieco na ten styl z fotiek, ktore sa sem dali)
http://www.cas.sk/forum/218226/bratislavska-mhd-sa-chce-modernizovat-cestujuci-budu-pouzivat-cipove-karty/1 pán Záhradník ? niekto si neuvedomil že už je druhé výročie čo je vo funkcií delfín a spol.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.