Ja by som 99 nerusil, je to fajn linka, akurat nie na to aby sa s nou niekto vozil s Farskeho na Lucanku. Na take je 95. Podla mna by 99 mala ist od ZST Petrzalka doprava na Zaprozsku a odtial na Novy most ako 88.
Minimálne sa treba zamyslieť, prečo má málo vyťažený krátky autobus na L99 v sedle rovnaký či dokonca lepší interval ako nosné linky 68, 95, 93? A prečo stojí pri každej vrbe? Ten autobus predbehnem pešo medzi zástavkami Hálova a Markova. Aspoň jeden z problémov, ktorý na tejto linke vyriešili je preklad s L88 v Ovsišti, ktorý pred zmenami CP v apríli tiež moc logiky nedával.
ty jednoducho nepochopis, ze linky odvsadial vsade su hovadina? Co je natom ze musis prestupit?
Kolkokrat rocne chodis na divoku vodu?Alebo do Cunova, ci Rusoviec (a prosim hovor o vyletoch po vlastnych nie na bycikli)
No taký návrh som niekde videl ale zapadol prachom. Mohlo by byť, aspoň by sa dalo dostať do Čuňova a toho vodáckeho okolia aj inak než trepaním sa na Panónsku a tam prestupovať, vždy. Je to dosť otrava. Napr. ľudia odtiaľ chodia aj do škôl ktoré sú v strede Petržky takže by sa to zišlo.
L99 by som nerušil, má svoje opodstatnenie. Jednak je to zvážací autobus k nosným linkám typu 95 a jednak slúži na miestne spojenia do obchodu, na miestny úrad, železničnú stanicu a pod.
ja si nemyslim ze cez petrzalku niekedy pojde vlak. To je len habadura na uniu aby to zaplatila. Aj pozemky sa menili preto aby sa za unijne prachy mohli vykupovat. To bola urcite aj podmienka Smerakov aby sa trat do Petrzalky zaradila do toho projektu.
Aj keby vzdy tam mozu jazdit NP vlakove jednotky cize mozes mat nizke nastupiste.
Specialna uprava nastupist sa bude myslim tykat vzdialenosti od kolaji a asi aj vo vyske, s rozchodom to nesuvisi pretoze ta kolaj "navyse" bude predpokladam nalavo. Akurat sa obavam ze tou "specialnou upravou nastupist" pride cela trat o vyhody nizkopodlaznych elektriciek.