:: prečo tú podbíjačku nestiahnu z Karlovky niekam do depa, to, že je pomaľovaná mi až tak nevadí, ale už je na nej vybité aj okno, vandali sa realizovali... ?
http://ba.sme.sk/c/3247039/Kultura-cestovania-sa-ma-zvysit.html
Aby ma nahodou niekto zle nepochopil ohladom zavadzania novych liniek, o ktorych sa tam pise - slo hlavne o spojenia systemom DRT do dnes neobsluhovanych casti mesta, takze ziadne ex 81ky a podobne Na ostatne sa vztahuje zlepsenie intervalu.
Nízkopodlažné "vlakové jednotky" majú podlahu v "trocha" inej výške, ako električky. Táto situácia sa dá vyriešiť budovaním dĺžkovo rozdelených nástupíšť, čo by zase viedlo k peknému predraženiu. Celé je to jedna veľká hovädzina.
Tak by tá zrýchlená 95 mala iné číslo, iné jazdné doby a vlastné CP. Podmienka: Len vozy s elektronickým informačným systémom. Ale neviem, či by sa takýmto spôsobom ušetrilo nejaké relevantné množstvo vozov, princíp sa mi však páči.
no tak určite dakedy keď si porovnám na asi 5 zastávok domov som nemusel prestupovať 2 alebo 3x ako teraz. Keby chodili busy aspoň načas ale keď príde nejaký tak neviem či mešká alebo prišiel skôr. Tak si nplánuj prestup, prt stihneš.
Viem,že nahrádza rôzne linky ako strú 88, 89, 86 a 97. Ale je ozaj zdĺhavá, určite sa dajú linky viesť aj tak aby nebolo treba 99. Podľa mňa 99 vznikla síce pre obsluhu stanice, zdravotníckych zariadení a obchodov ale aj preto, lebo pri zámere DPB šetriť vznikli diery v spojení tak vzniklo toto : 99. Dobré je na nej spojenie Technopolu a Bradáčovej s Markovou a Švábinského čo dakedy dávno robila linka č. 40 alebo ešte spojenie ZŠT Petržalka - Hálova - Jungmannova - Farského - Ovsište. V takomto stave ako je linkovanie je potrebná ale dá sa to aj inak spraviť tak aby ju nahradili linky premávajúce do mesta a späť.
nooo..uz sa to tu viackrat pisalo...nejake problemy s trakcnym menicom ci co..takze je dlhodobo od augusta odtaveny...su okolo toho aj nejake natahovacky a tak...akurat pred nejakym vyse mesiacom sa na jednej jazde prevetral a zaliezol...len nejake male kolecko si spravil myslim...to je vsetko co viem...
Keď sa nakupovali nové autobusy, okrem 100 SORov C12 sa nakúpilo aj 20 Axerov, ktoré sú o niečo (asi meter?) dlhšie než SORy, tie sú akože náhrada za kĺbové autobusy.