Ja by som 99 nerusil, je to fajn linka, akurat nie na to aby sa s nou niekto vozil s Farskeho na Lucanku. Na take je 95. Podla mna by 99 mala ist od ZST Petrzalka doprava na Zaprozsku a odtial na Novy most ako 88.
Minimálne sa treba zamyslieť, prečo má málo vyťažený krátky autobus na L99 v sedle rovnaký či dokonca lepší interval ako nosné linky 68, 95, 93? A prečo stojí pri každej vrbe? Ten autobus predbehnem pešo medzi zástavkami Hálova a Markova. Aspoň jeden z problémov, ktorý na tejto linke vyriešili je preklad s L88 v Ovsišti, ktorý pred zmenami CP v apríli tiež moc logiky nedával.
ty jednoducho nepochopis, ze linky odvsadial vsade su hovadina? Co je natom ze musis prestupit?
Kolkokrat rocne chodis na divoku vodu?Alebo do Cunova, ci Rusoviec (a prosim hovor o vyletoch po vlastnych nie na bycikli)
No taký návrh som niekde videl ale zapadol prachom. Mohlo by byť, aspoň by sa dalo dostať do Čuňova a toho vodáckeho okolia aj inak než trepaním sa na Panónsku a tam prestupovať, vždy. Je to dosť otrava. Napr. ľudia odtiaľ chodia aj do škôl ktoré sú v strede Petržky takže by sa to zišlo.
L99 by som nerušil, má svoje opodstatnenie. Jednak je to zvážací autobus k nosným linkám typu 95 a jednak slúži na miestne spojenia do obchodu, na miestny úrad, železničnú stanicu a pod.
Ike
Bratislavska Sadka mala klbove vozy, tie teraz nejsu.... Ako Slovak Lines nahradili tieto kapacity? ?