Chyba bola to,že sa nakupoval kvôli tomu, že bol na CNG pohon. Mali sa nakúpiť 18metrové Solarisy. Vtedy sa nenakúpili 18M preto lebo 15M bola aj na plyn, a zrazu nevadí,že SOR neni na plyn? Aké posraté pokrytectvo ? ak chceli a chcú hovoriť o náhrade Ikarusov 280 a 283 a Karos B741 tak potom len 18 metrovými vozidlami! Už aj laici pochopili, že Solaris neni to čo 18 metrový bus, najmň keď zistili,že ráno na L88 je Soláč oveľa viac narvaný ako 18metrový bus. ?
Asi neboli peniaze, alebo neboli s nimi spokojní. Okrem iného, Citelis by nebol lepší, ale keď už nie je z čoho vyberať. Solaris si už dal na slovenský trh prestávku, je mi to ľúto, ale to isté by som urobil aj ja, keďže Solaris má svoje autobusy a trolejbusy vo viacerých mestách Európy a sú s nimi plne spokojní, len na Slovensku sú takí blbí kverulantskí ľudia, čo im všetko prekáža, možno aj to, že sú poťahy v nich modré. Nie žeby boli radi, že im tam niečo nízkopodlažné jazdí, občas z dôvodu flákania údržby vzbĺkne, ale potrebujú byť nespokojní. Nech si chodia v krasňanských negenerálkovaných 732-kách bez sedadiel pre mňa - za mňa aj na L88, či 95.
Podľa mňa ten SOR vyzerá skôr ako dlhá konzerva. Vyzerá tak divne. Jediné mínus Ikarusov 435 je,že niesú nízkopodlažné, inak by boli skvelé, a to isté aj 415, ale sú tu aspoň tri 412, prečo vôbec neni 412 viac?
Podla mna by sa (husenicova)sorka hodila na 63 (chodim s nou do skoly a stale je preplnena) a 21 ta byva preplnena vzdy rano a vzdy vecer ? alebo na 93 ?
Mozes mi pls napisat, podla akeho kluca si pridelil ten bus zrovna na 63 alebo 95??? To su nejake zvlastne-podradne linky, ked pises, ze maximalne na nejakú 63-ku, alebo 95ku ?
Obmedzovac ma, spina pri 80 km/h. Rychlosti si radis ty podla polohovania plynoveho pedalu, tak preto sa ti zda, ze trojka dobre taha, na 6tke to taha ako gula
+ dĺžka
+ rýchlosť. Keďže prototyp asi nemá obmedzovač, troječka ťahá výborne do vysokých otáčok, ale bojím sa, že keď do toho nacpú obmedzovač, tak to bude nudné
+ priestor. Veľa ľudí bolo očarených, vrátane mňa
- kabína. Malá ako trenažér
- klimatizácia. Som zvedavý, ako budú vedené fúkare na hlavu, keďže priestor medzi hlavou a strechou je dosť veľký
- okno. Ak si vodič otvorí okno, tak na cestujúceho pri dverách ťahá a aj na toho za kabínou
- dvere. Predné dvere sú veľké, nemotorné a navyše by sa mi zdalo lepšie, keby boli len pre vodiča... alebo potom zrušiť tie druhé dvere
- vyhrievanie. Predné sedadlá asi nebudú vyhrievané, ale možno tam bude unikať teplo z vodičovej kabíny. Čiže vodič bude vytápať aj cestujúcim
- predné sedadlo. Široké a také nepraktické. Skôr by som tam dal len jedno sedadlo, alebo dvojsedadlo
Autobus vhodný maximálne tak na nejakú 63-ku, alebo 95ku
40 metrov je vo vyhláške 116/1997 o podmienkach premávky vozidiel na pozemných komunikáciách Vyhlášku vydalo MDPT.
Táto vyhláška to upravuje na základe zmocňovacieho ustanovenia zákona 315/1996 o premávke na pozemných komunikáciách, ktorý dáva ministerstvu zmocnenie bližšie upraviť niektoré otázky technickej spôsobliosti vozidiel. A pod problematiku technickej spôsobilosti sa okrem iného radí podľa zákona aj dĺžka.
Keď už, tak ten okruh viesť v opačnom smere, teda Námestie hraničiarov - Dostihová dráha - Kutlíkova - Romanova - Osuského - Námestie hraničiarov, keďže v smere do mesta ideš vačšinou ráno alebo sa ponáhľaš, kdežto v smere do Petržalky ti vačšinou može byť jedno kedy dorazíš a tým pádom ťa trebárs nejaký jeden prestup nezabije. Tvoje trasovanie by bolo IMHO trochu nezmyselné. ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.