Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Jak44 #250884:
"Že sa neudeľujú pokuty pri tej nízkej cene, čo Arriva ponúkla chápem" - A akú logiku by to malo mať?
Už po X-tý raz touto diskusiou pozdravujeme ľudí z BID, ktorí si to tu čítajú. Že sa neudeľujú pokuty pri tej nízkej cene, čo Arriva ponúkla chápem, ale hádam by kraj mohol mať dosť odvahy riešiť aspoň porušenia Prepravného poriadku, keď už Štandardy sú papier, ktorého najlepším využitím je šmýrak.
Reply on: Miki90031 #250876:
O zastavovaní prímestských autobusoch a znameniach sa tu popísalo veľa, ale ak dávaš znamenie a spoj aj tak nezastaví, tak je to na sťažnosť cez idsbk.sk/kontakty alebo arriva.sk/kontakt -> chcete podat reklamáciu?

Ja osobne dávam znamenie zdvihnutím ruky pozerajúc sa na vodiča/vozidlo vždy až dovtedy, kým si nie som istý, že vodič ma zaregistroval (napr. zapne smerovku, začne pribrzďovať do zastávky).
Reply on: david11 #250880:
A zatiaľ sa 130ka rozpadne... takže od východu tam nič nedôjde.
Práve v správach SRo povedali, že pri Stupave vznikne stanice BA Západ pre ukončovanie vlakov od východu. Hl. Stanica sa presúvať nebude. Kozmeticky sa opraví. Chceli by nato vyčleniť € z rozpočtu na koridor BA - Kúty.
Reply on: Klepeto #250877:
Tak keď objednávateľ toleruje porušenia štandardov vyskytujúce sa na každom jednom spojí (napr. infosystém) lebo tri roky nie sú dosť času na to aby sa dopravca pripravil na prevádzku, tak nemožno čakať že budú riešiť také drobnosti ako vodič jazdiaci si ako sa mu zachcelo. Štandardy sú proste zdrap papiera a nikoho netrápia.
Zaujímavý článok o hospodárskom výsledku SOR-u za minulý rok - https://www.cs-dopravak.cz/sor-zaznamenal-nejhorsi-financni-vysledek-v-historii/
Reply on: Miki90031 #250876:
Pravidlo je také, že ťa má vodič na saláme a môžeš sa ísť sťažovať na lampareň. To má rovnaký efekt ako by si sa sťažoval na kraji, kde sú s prevádzkovateľom regiobusov Arriva nad mieru spokojný. Toto nezastavovanie je dlhodobý štandard. Akurát, že v tých oficiálnych vyžadovaných štandardoch takáto svojvôľa vodičov nie je nikde spomínaná.
Zaujímalo by ma, či je nejaké pravidlo, podľa ktorého prímestský autobus, na ktorý čakám na zastávke a dávam mu viditeľné a včasné znamenie, nezastaví. Stalo sa mi to na zastávke Pri krematóriu opakovane (dnes o 11:32 číslo 219), pričom autobus zjavne nebol plný.
Reply on: Dispecer2022 #250873:
pri tomto ma hned napadli udelatka typu handra/karton cez reproduktor... 😃
Reply on: on-line #250872:
Presne tak. Vozy v Arrive majú centrálne nastavenú primeranú úroveň hlasitosti a zablokovaný prístup na možnosť meniť ju.
Reply on: Joyki #250869:
Je to nastavené centrálne vodič do toho nemá čo zasahovať
Ešte doplním, že v Arrive to po novom hlási aj: “prestup na iné linky / na vlakové linky / na linku 61 smer letisko”
Reply on: Kubo03 #250868:
To sa dá vydržať, keď pred zastávkou Senec, žel. stanica mi svietia prestupy na vlaky, ktoré jazdili pred 2 rokmi.
Reply on: Viliam22 #250866:
Väčšinou nepočuť, lebo "vodičom to vadí". 😅
Reply on: samkoh #250867:
Navyše, nehlási to “nasleduje zastávka” len “nasleduje”
Reply on: Viliam22 #250866:
Dokonca v mužskej aj ženskej verzii a autobusové a železničné stanice hlási aj po anglicky v štýle "Senec, autobusová stanica. Bus station".
Len tam majú chybu: "Vážení cestujúci, pred každou zastávkou stlačte tlačidlo." To by potom vodič mohol prefrčať zastávkou len vtedy, ak má prázdne vozidlo 🙂
Uz aj Arriva zavadza "umele" hlasenie

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.