Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
NZ CNky boli pôvodne určené pravdepodobne pre IREDO a IDS KHK, keďze majú taký vnútorný panel.
Akurát čítam komentár jedného rodiča, čo musel ísť autom po svoje decko, lebo kým došiel nejaký spoj po hodine, vodič to decko odmietol, lebo kartu s PCL neprečítal stroj.
Reply on: Viko #241649:
Neviem či tie čítačky už sú aktívne. Myslím že zatiaľ len ukážeš vodičovi. Inak teda tak ako píšeš.

Z mojej skusenosti ako človeka čo dnes (mimo BA) používa obe metódy je rýchlosť čítania podobná. Pri mobile mi skôr vadí že musím otvárať appku, kód a tak, takže preferujem skôr tie karty.
Reply on: Viko #241649:
Nie, práve tieto kombinácie riešime že to zatiaľ nevie. Ale vieš si kúpiť buď električenku, alebo CL1C bez električenky.
Reply on: 810zssk #241647:
Ok, ďakujem. Čiže si v appke kúpim električenku na čojaviem tri zóny priamo na užívateľské konto, a potom pri každej jazde prímestskou skenujem na čítačke QR kód? To je fajn, aj keď si myslím, že QR oproti NFC je pomalšie/nespoľahlivejšie (jas, uhol).

(Ospravedlňujem sa, nemal som appku inštalovanú a teraz by som si to ani nemal kde odskúšať, tak sa musím pýtať.)
Reply on: Jak44 #241646:
Takých ľudí je celkom dosť. Súhlasím že toto treba dopracovať. Ale keďže sa časom ráta s prechodom na check-in/check-out, tak už sa to možno nikomu nechce riešiť.
Reply on: Viko #241645:
Nie, ani neviem načo by si to chcel, keď tie isté produkty vieš mať ako lístok priamo v aplikácii a nič nemusíš pípať 🙂
Reply on: Viko #241645:
Nie, to je virtualizovaná BČK akú ponúka Ubian u iných SAD. Toto bude QR kódik ako pri klasických lístkoch z aplikácie.

810: Presne pre ten dôvod. Kombináciu električenky 100/101 + doplatok zvyknú síce využívať taký občasno-pravidelný užívatelia, čiže nepôjde o veľké percento, ale stále si myslím, že je škoda, že sa to takto drobí.
Reply on: 810zssk #241644:
Čiže oddnes máš appku fakticky ako virtuálnu kartu, ktorú si skrz NFC môžeš pípať v buse bez toho, aby si potreboval nejaké ďalšie konto?
Reply on: Jak44 #241641:
Aký by bol benefit virtualizovania BČK keď už je všetko v aplikácii?

Jediné čo mi napadá je že BČK dokáže v regiobusoch kombináciu PCL+CL1C, ale to by som radšej riešil dorobením tej feature aj do appky.
Reply on: Joyki #241567:
Lavka je uz fuc..cez vikend ju zvladli zniest R.I.P.
Reply on: LUK #241638:
Keď sa to vypína diaľkovo, tak ako je to zabezpečené proti omylu?

V niektorých priemyselných podnikoch sa používa LOTO systém. Ten má princíp, že každý pracovník zamkne vypínač svojim zámkom a kým nie sú všetci bezpečne odomknutý, tak sa nedá fyzicky zapnúť.

Ja teda neviem vôbec, ako to funguje v DPB, ale pri "vypínaní na diaľku" sa mi zdvíha obočie.

Vlastne dosť často keď vidím vrchárov, sa mi zvíha obočie. Vysunutá plošina do boku, neoznačená pre prípad prejazdu nákladného auta, panáci na vysunutej plošine za jazdy. Ale ako píšem, nerozumiem sa tomu, možno je to na 100% v súlade s predpismi. 😏
Reply on: 810zssk #241639:
Myslím si, že pri tom fiasku by boli na smiech keby toto propagovali ako príjemnú novinku. 😄

Škoda ale, že sa nedá zvirtualizovať aj BČK...
Reply on: LUK #241638:
Nemalo by sa ale k síce vypnutému, ale neskratovanému vedeniu pristupovať ako ku "živému"?
Od dnes boli potichu zavedené PCL v mobilnej aplikácii 🙂
Reply on: Ike #241633:
to sa vypína diaľkovo 😉
Reply on: Joyki #241612:
Po aplikovaní hrubej vrstvy Duvilaxu po jeho zaschnutí sú cestovné poriadky chránené - akoby boli zalaminované. Teda čím viac ho tam dáš, tak tým dlhšie cestovný poriadok vydrží. Nežiadúci vedľajší efekt je hlavne v takomto počasí dlhšie schnutie a nepriehľadnosť, o to lepší je ale výsledný efekt.
Reply on: Ike #241633:
Keď som zvykol tak laicky sledovať opravy vedenia, viac krát som videl ako sa vrchári dotýkajú trolejbusového vedenia pod prúdom, obvykle keď napr. po oprave niečo narýchlo dolaďovali.
Podľa plánu výpravy to vyzerá tak, že na MHD Malacky budú premávať dve biele Rošerá (z roku 2019) a jeden Crossway LE 12M, na MHD v Pezinku jeden Crossway LE 12M (doteraz sa v MA a PK točili rôzne typy vozidiel) a MHD v Senci zostáva v podstate ako doteraz.

No a na regionálne linky pod Arrivou som zvedavý, v Ubiane je nahodených dosť veľa jazdeniek (najmä zo ZV a MI) ale keďže mnoho spojov zajtra nepôjde, tak môže byť v skutočnosti všetko úplne inak.
Reply on: Ike #241633:
Napr. s električkovým vedením sa dá na plošine robiť aj pod prúdom, u trolejbusov sa človek nemôže dotknúť druhej troleje a preto to závisí od šikovnosti vrchárov. Každopádne to vedenie sa dá zapnúť na diaľku, takže v tom tvojom prípade možno aj bolo vypnuté, len ho na diaľku zapli.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.