Ok, ďakujem. Čiže si v appke kúpim električenku na čojaviem tri zóny priamo na užívateľské konto, a potom pri každej jazde prímestskou skenujem na čítačke QR kód? To je fajn, aj keď si myslím, že QR oproti NFC je pomalšie/nespoľahlivejšie (jas, uhol).
(Ospravedlňujem sa, nemal som appku inštalovanú a teraz by som si to ani nemal kde odskúšať, tak sa musím pýtať.)
Takých ľudí je celkom dosť. Súhlasím že toto treba dopracovať. Ale keďže sa časom ráta s prechodom na check-in/check-out, tak už sa to možno nikomu nechce riešiť.
Nie, to je virtualizovaná BČK akú ponúka Ubian u iných SAD. Toto bude QR kódik ako pri klasických lístkoch z aplikácie.
810: Presne pre ten dôvod. Kombináciu električenky 100/101 + doplatok zvyknú síce využívať taký občasno-pravidelný užívatelia, čiže nepôjde o veľké percento, ale stále si myslím, že je škoda, že sa to takto drobí.
Keď sa to vypína diaľkovo, tak ako je to zabezpečené proti omylu?
V niektorých priemyselných podnikoch sa používa LOTO systém. Ten má princíp, že každý pracovník zamkne vypínač svojim zámkom a kým nie sú všetci bezpečne odomknutý, tak sa nedá fyzicky zapnúť.
Ja teda neviem vôbec, ako to funguje v DPB, ale pri "vypínaní na diaľku" sa mi zdvíha obočie.
Vlastne dosť často keď vidím vrchárov, sa mi zvíha obočie. Vysunutá plošina do boku, neoznačená pre prípad prejazdu nákladného auta, panáci na vysunutej plošine za jazdy. Ale ako píšem, nerozumiem sa tomu, možno je to na 100% v súlade s predpismi.
Po aplikovaní hrubej vrstvy Duvilaxu po jeho zaschnutí sú cestovné poriadky chránené - akoby boli zalaminované. Teda čím viac ho tam dáš, tak tým dlhšie cestovný poriadok vydrží. Nežiadúci vedľajší efekt je hlavne v takomto počasí dlhšie schnutie a nepriehľadnosť, o to lepší je ale výsledný efekt.
Keď som zvykol tak laicky sledovať opravy vedenia, viac krát som videl ako sa vrchári dotýkajú trolejbusového vedenia pod prúdom, obvykle keď napr. po oprave niečo narýchlo dolaďovali.
Podľa plánu výpravy to vyzerá tak, že na MHD Malacky budú premávať dve biele Rošerá (z roku 2019) a jeden Crossway LE 12M, na MHD v Pezinku jeden Crossway LE 12M (doteraz sa v MA a PK točili rôzne typy vozidiel) a MHD v Senci zostáva v podstate ako doteraz.
No a na regionálne linky pod Arrivou som zvedavý, v Ubiane je nahodených dosť veľa jazdeniek (najmä zo ZV a MI) ale keďže mnoho spojov zajtra nepôjde, tak môže byť v skutočnosti všetko úplne inak.
Napr. s električkovým vedením sa dá na plošine robiť aj pod prúdom, u trolejbusov sa človek nemôže dotknúť druhej troleje a preto to závisí od šikovnosti vrchárov. Každopádne to vedenie sa dá zapnúť na diaľku, takže v tom tvojom prípade možno aj bolo vypnuté, len ho na diaľku zapli.
Ahojte, chcem sa len spýtať, či sa používa pri manipulácii s trakčným vedením v DPB alebo ŽSR tzv. barehanding. Pri ŽSR som si raz všimol, že čosi majstrovali s trakcnym vedením, odišli a následne bez toho aby sa niekto dotykal vypínačov, tadiaľ prešiel vlak.
Arriva kraju deklarovala, ze oni su pripraveni jazdit v plnom rozsahu. Ked ti vitaz verejnej sutaze tvrdi, ze to zvlada, neviem ci ma objednavatel vobec z pravneho hladiska nejaku moznost nedat mu to.
DeBility Solutions si za to mozu sami.
Andy