Reply on: intony #99714:
Dúfam, že tie návrhy vlakových tratí sú vtip ? všetko na letisko, ešte aj z Vajnor, to už fakt sa dakto musel nudiť. Chcel by som vidieť vola čo by šiel z Vajnor na Letisko cez Nové mesto keď to neni treba a dá sa aj kratšie.
intony
Mestské vlaky, ktoré budú tvoriť NS MHD, to bude ten úsek Petržalka - Zlá Niva - Filiálka v 5 min. intervale (podľa mňa by bolo vhodné až po Predmestie, ale to je jedno), ostatné bude iba čisto "S-Bahn", ktorý bude v niektorých prípadoch zapojený do trasy NS MHD.
Nakoniec si "slovne spravitazuješ" celé železnice a budeš tvrdiť, že ešte aj motoráková linka R5 (bývala 155) bude NS MHD.
Čo sa týka Hlavnej stanice, ešte prednedávnom si vravel, že Hlavnú stanicu netreba obsluhovať týmto petržalským systémom, lebo už nebude taká Hlavná a teraz si odrazu privlastníš celú sieť železníc v BA a začneš tvrdiť, že NS MHD bude od Lamača po vlečky v Dimitrovke...
Pretože ti nevyhovuje už povedať, že NS MHD bude iba v jedinej trase a to Petržalka - Filiálka, pričom však električky obsluhujú veľký Zvysšok Mesta.
Ja som teda veľmi zvedavý, kto nastúpi v Petržalke na tvoj vysnívaný vlak a bude cestovať oblúkom cez Mladú gardu na Hlavnú stanicu a do Lamača. Vôbec to nie je rýchle spojenie (odporúčal by som ti porovnať časy linky 63 "Trnavské mýto - ŽST Lamač", 93 "Vyšehradská - HS, 95+13 "Vyšehradská - HS a nakoniec vypočítať R? "Rovniakova - Hlavná stanica cez Mladú gardu)
Veď je to horšie než cikicak 13-ka. ?
Odporné zavádzanie ?