Este mi povedz kolko obyvatelov lamaca sa bude autobusom presuvat na ZST Lamac, odkial sa odvezu dve zastavky a nasledne vystupia na hlavnej a odtialto pojdu inde... alebo sorry, este mozu ist do Petrzalky - cez Vinohrady ?
Takze tvoji ludia v Petrzalke maju mat priamy pristup NDS v podstate vsade (nerobis ty nahodou na Nivach?), hlavne na Nivy a Filialku, ale to ze Lamacania budu na ovela kratsej trase prestupovat 2x, len pre to aby mohli vyuzit tvoj "NDS" povazujes za riesenie dopravnej situacie v Lamaci...
a nemozu takto na 2x prestupovat aj ti tvoji (tisice obyvatelov) ked budu chciet ist na Nivy?
Hlavna stanica, Lamac aj Vajnory su sucastou tras, ktore by mal obsluhovat mestsky vlak. Ide o pokracovanie z Filialky.
Aha, elina sa nerealizuje, NS MHD ano -> centrum sa spristupni inou linkou.
Re #99698 intony: Hlavna stanica bude obsluhovana (ma byt) NS MHD. Ostatne destinacie - asi zvolia alternativu.
Re #99699 intony: Je to rychle spojenie Lamaca a Hlavnej stanice. Nie je jedine.
Re #99701 ivanbuto: Hovorim to, ze sa tato investicia (preferencia Karlovky a Dubravky) zatial realne nepripravuje. Mozno mam mylne info, ale take ake mam.
Prave to, ze "niekotri ludia na magistrate, GIB aj policie maju preferenciu na haku" sposobuje, ze sa nateraz s touto investicou neuvazuje.
Ci bude mat Cilek moznost splnit tento predvolebny slub je v sucasnej situacii otazne. Kazdopadne v rozpocte na rok 2008 a v predpokladoch na 2009 som tuto investiciu zahrnutu nevidel - ak ano, opravte ma.
Prepáč, o čom to tu stále hovoríš, že sa "neuvažuje" s aplikáciou? Ako spomínal intony, práve ne Karloveskej radiále ako prvej sa má reálne preferencia riešiť, bolo na to výberové konanie, a má to robiť niekto zo zahraničia, myslím, že z Nemecka.... viac info bude mať možno Mike.
A to, že niektorí ľudia, či už na magistráte, GIBe, alebo u polície, majú preferenciu (v komplexnom zmysle slova) na háku, je vec, ktorá sa snáď časom zmení.
Ešte pripomeniem, že námestník Cílek deklaroval preferenciu električiek ako politickú prioritu v oblasti dopravy na toto volebné obdobie.... myslím, že mu treba dať šancu splniť svoje slová.
Nie, ak budú chcieť ísť do Husi, do Podhradia, na Kamenné nám., na Miletičku, na Hlavnú stanicu, do Karlovej Vsi, do Dúbravky, na Obchodnú, na Hodžovo nám. zvolia alterantívu miesto vlaku.
Ako rieši petržalský NDS MHD Hlavnú stanicu a Lamač, keď sú úplne mimo jeho dosahu (tým myslím úsek Janíkov dvor - Filiálka - Predmestie)?
Preto by sa mala rušiť 95, pretože by išlo o súbeh s NS. Ak ju nezrušíš, nezískaš žiadne deklarované vozidlá, ktoré by mohli pomôcť iným MČ.
Degradacia uzemia v Petrzalke je daleko vacsieho rozsahu. Parcik na Safarikovom nam. sa moze zveladovat a rozsirovat aj tak.
Re #99688 Jezo: Ako nezavisle od Petrzalky? Ved odstrihavas nosnu relaciu.
Pokial viem, tak medzinarodne rychlovlaky mali cez ZST Petrzalky pokracovat na letisko aj na Filialku. Dolezitejsie vsak je, ze ZST - UNS bude vyhradene pre vlaky a nakladne vlaky, pre mhd len v mensej miere
Re #99691 Ike: Riesi ho tak, ze sa rychlo dostanes do Lamaca a dalej sa dostanes busom ako doplnkovym subsystemom.
Re #99692 Valec: Spravne. Avsak v pripade NS MHD je tendencia dopravit sa k NS MHD, lebo je rychlejsi a blizsie k cielovej stanici v nosnom prude, v pripade elektricky budu preferovat alternativu.
Jo, a zostáva len dodať, že ide len o teoretickú oblasť, nakoľko práve v okolí koridoru pre NS MHD sú postavené bytovky s rôznymi terasami, ktoré tvoria bariéru v pohybe a tak zväčšujú dochádzkovú vzdialenosť. Skutočná dostupnosť tak bude o niečo menšia.
Nič to však nemení na skutočnosti, že bez ohľadu na to, či v staniciach bude zastavovať súprava ZSSK 560+3x060+560, ZSSK 810+5*010+810, súprava OBB 4024 alebo DPB 2*T3, stále bude tá dostupnosť pre cestujúceho rovnaká a tí, čo už sú mimo dosach buď zvolia inú kombináciu dopravy alebo doplnkovú dopravu k NDS. Žiadne také, že k vlaku sa prejdú aj na dlhšiu vzdialenosť ako k električke tu platiť nebude. Tu nie sme niekde na dedine, že ak chceme cestovať, tak si z ponuky 15 spojov za deň vyberieme ten, ktorý nám práve vyhovuje a potom za ním pôjdeme hoc aj 2 kilometre.
ako riesi vlak lamac? bol si niekedy v Lamaci? videl si ZST Lamac? ZST Lamac riesi skor UO Podvornice ako Lamac... Lamac, a hlavne jeho cast kde je najvacsia koncentracia domacnosti je absolutne mimo tejto stanice...
Ike
Takze tvoji ludia v Petrzalke maju mat priamy pristup NDS v podstate vsade (nerobis ty nahodou na Nivach?), hlavne na Nivy a Filialku, ale to ze Lamacania budu na ovela kratsej trase prestupovat 2x, len pre to aby mohli vyuzit tvoj "NDS" povazujes za riesenie dopravnej situacie v Lamaci...
a nemozu takto na 2x prestupovat aj ti tvoji (tisice obyvatelov) ked budu chciet ist na Nivy?
udivujes ma