Reply on: Marcelllooo #99684:
ako riesi vlak lamac? bol si niekedy v Lamaci? videl si ZST Lamac? ZST Lamac riesi skor UO Podvornice ako Lamac... Lamac, a hlavne jeho cast kde je najvacsia koncentracia domacnosti je absolutne mimo tejto stanice...
Marcelllooo
1. Iste, vlak neriesi Patronku optimalne, ak vobec. Zato vsak Lamac ano. Je to vsak linia, ktora sa da aj planuje vyuzit. Patronku vsak neobsluhuje ani elektricka.
2. S-J rozvojova oblast: Eurovea - Nivy - Prievozska - Landererova - Kosicka- Dostojevskeho - Filialka.
Konkretne Vajnory vsak su sucastou riesenia NS MHD.
Lamacska brana neviem, ale urcite si tiez zasluzi riesenie.
Re #99676 Ike: Betonove schody, co je este horsie.
Re #99677 drink: Nepravda. Znizenie pohodlia schodami nema vplyv na dostupnost. Je to navyse standardne riesenie.
Re #99679 intony: MHD ale nie je ani luxusna limuzina ani specialny VIP servis. Je to verejna sluzba, ktora ma byt na patricnej kvalitativnej urovni a schody rozhodne patricnou standardnou urovnou su. Vsade. A ako sam priznavas, casto prave vhodny standard.
Re #99678 intony: Elektricka riesi relacie, ktore sa daku efektivnejsie zvladnut alternativne (busy, trolejbusy: Novy most, Saf. nam., Podhradie a Obchodna).
NS MHD riesi okrem Niv, Filialky a smeru na Trnavu aj Vajnory, Hlavnu stanicu a Lamac. Rychlejsie a efektivnejsie.
Trolejbusy, ktore by riesili vsetky pozadovane relacie vobec nemusia ist stredoivou osou a ani to nie je poziadavka ani navrh.
Re #99681 Jezo: Budu sa potrebovat dostat minimalne na ZST Petrzalka, kde bude medzinarodny terminal rychlovlakov a taktiez na pravobrezne centrum Petrzalky, ktore sa tiez planuje budovat. A nezabudaj aj na opacny smer. S rozvojom Petrzalky sa tato este viacej stane destinaciou ako je tomu uz dnes.
Nie som si isty co myslis, ale podielat by sa aj na prevadzke malo mesto, cize to je zrejme odpoved, ktoru si chcel pocut.
P.S. Jedna technicka otazka: co je pdf-to-doc konverzia?