Reply on: S499.1023 #99513:
Hej, si kindermafiansky boss a krados autorskeho obsahu, kopirujes vysledky mojej intelektualnej prace a frajerujes s kindermafiou vo vzajomne suzvuku harmonie vzajomneho vtirkania... Deklaracia "dlhorocne studium dopravnych systemov" je nedostatocna, specifikuj presne, co si pod tym mam predstavit.
Iste, sietova optimalizacia moze produkovat spravne vysledky len vtedy, ak je naplnena spravnymi vstupnymi datami a ak sa spravne vykona. Deklarujes, ze v mojom pripade to tak nie je. Preukaz svoje tvrdenie!
intony
Zasa sa budem opakovať, že ja považujem aj tento smer (Petržalka - Nivy - Filiálka) za potrebný a je len plus, že bude riešený, čím bude vybudované aspoň severo-južné prepojenie.
Ak by sa v budúcnosti realizovalo aj lacnejšie západo-východné prepojenie prostredníctvom rýchlej električky s prestupnou stanicou Nivy, prijímam tento variant.
Lenže, v územnom pláne je stále metro v starých trasách a stále sa s ním počíta. A tým, že sa bude čakať stále na metro a električky ako dočasné riešenie, dosiahne sa ďalšia stagnácia a hlavne nekompatibilita mestského vlaku a električky.
Už sa dávno nebavím o električke v Petržalke ako takej ako nosnom systéme, alebo vyššom subsystéme, ale o celkovom riešení v celom, nie len Petržalskom Meste.