Reply on: tr3mp #98720:
Porovnavat mozes len porovnatelne. Preto sa elektricky porovnavaju len s autobusmi a trolejbusmi, lebo maju spolocne charakteristiky. Nosny system ma uz ine kvalitativne, kvantitativne i dopravne parametre, ze porovnavanie nie je na rovnakej baze a treba ho prepocitavat, co sa tyka aj ekonomickych ukazovatelov. Niekedy je metro lacnejsie riesenie, inokedy nie.Co sa tyka ekonomickeho modelu NS MHD v nasom pripade - Dochadza k spolufinancovaniu subjektami, ktore z daneho riesenia budu tazit: stat, mesto i EU. V konecnom dosledku ziskame za menej penazi viac muziky (viac nielen kvantitativne, ale hlavne kvalitativne). Nazdavam sa, ze NS MHD je v pripade BA lacnejsim variantom. Celkovo, i pre jednotlive subjekty.
merice
A ešte. Nie všetko čo je napísané v tom IZ NS, bude aj praktické riešenie. Neverím tomu. Nepochybne sú tí ľudia ako taký experti, ale za PC sa inač žije ako v relite na ulici.