"Na Safko ludia nechodia preto, ze by chceli do centra (mozno tak polovica z nich). Druha polovica caka na 50-ku, aby sa dostala na Nivy, k Polusu atd."
Z 150tich ľudí vystupujúcich z L95 tak 80 ide do centra, 65 prestupuje na električku a možno tak 5 ľudí tam prestupuje na L50. Na to nepotrebujem štatistický výpočet, stači sa tam ísť ráno na polhodinu postaviť a sledovať to.
A potom ešte hlavný vrátnik z Fosterovej 14, keďže nenávidí električky a miluje autobusy a okrem toho vie, že v skrutke a matici prepravných vzťahov a výťahov Šafko - Nivy má električka slabo zapojený centrálny komponent, takže so všetkými ostatnými tam síce dorazí rýchlejšie, než a-50 ale s ním pomalšie.
No, konkrétne na túto vetu som narážal: "Vysledkom vsak bude zvysenie vyznamu (a teda atraktivity) Niv, Prievozskej a Filialky a znacne znizenie vyznamu (a teda atraktivity) centra." Ale budiš.
Avšak ako tvrdíš aj ty, jedná sa o lokalitu Nív a Prievozskej. Avšak v oboch variantoch vedenia tunela sú navrhované zastávky, jedna vedľa SND a jedna vedľa VÚB. Čiže, tí čo budú pracovať v Apolle, BBC a pod, budú aj tak odkázaní na prestup na následnú doplnkovú dopravu. A ja sa ťa teda pýtam, ako vieš, že títo cestujúci radšej neuprednostnia autobusové linky 68 a 98, keďže z nich to bude bližšie a nebude treba prestupovať?
Už sa teším na hlásenia:
Stanica Rovniakova. Medzinarodny vlak EuroCity 14 "Warbler" zo smeru Paris-Est a Wien Westbahnhof, pravidelný príchod 7 hodín, 24 minút, ktorý pokračuje smer Bratislava-Mlynské Nivy, Bratislava-Prievozská, Bratislava-Filiálka a Pezinok, pravidelný odchod 7 hodín, 26 minút príde na koľaj 1. Upozorňujeme, že vlak v prípade potreby čaká na príchod a nástup domovníka pofidérneho paneláku nad stanicou
To si myslíš, že každý chce byť hotelier v Twin City, alebo v Lipovom parku? Garantujem Ti, že väčšina zamestnancov zamestnaných vo výškových budovách spomenutého charakteru pôjde radšej autom, ako 40-ročnými vozňami.
Lebo tak to definuje uzemny plan mesta Bratislavy a realne uzemne rozhodnutia a investicne projekty, ktore sa uz zacinaju realizovat (Twin City). Lebo uzemie okolo Niv, Prievozskej, Landererovej atd ma byt novym tzv. downtownom mesta. Tak preto.
AD DOMOVNIK - domovnik sa vsak v tejto diskusii nevyskytuje. P.S. Nastuduj si, co znamena odborne sposobila osoba v prislusnych zakonoch.
Re #98110 810zssk: Viac ludi bude cestovat na Nivy, lebo tu budu mat robotu.
Prave skutocnost, ze topologia BA MHD je hviezda sposobuje jej kolapsy.
Priklad Safko: Na Safko ludia nechodia preto, ze by chceli do centra (mozno tak polovica z nich). Druha polovica caka na 50-ku, aby sa dostala na Nivy, k Polusu atd.
Prečo majú byť zaujímavé lokality Filiálka, Prievozská či Mlynské Nivy? Prečo nemôže byť zaujímavou lokalitou nemocnica na Rázsochoch, OSDK alebo Grosslingova ulica? Lebo to je blbosť rovnako ako tvoje spojenie Rovniankova 14 - Nivy a Rovniankova 14 - Filiálka a ak by šlo TGV až do Rače ? ?, tak na neho zavedú aj BIDku a budeš sa voziť od rána do večera medzi zastávkou Rovniankova 14 - Filiálka, alebo Slovany ? ?
"Predsa len su to vsak (podla teba) blbci s okruhlimi peciatkami a teda odborne sposobile osoby s odbornou praxou." - prave to je problem ze tu okruhlu peciatku nedostane vzdy odborne sposobila osoba. Prikladom je domovnik isteho nemenovaneho pofiderneho panelaku v Pétržke (aj ked tam nejde prave o gulatu peciatku)..
A co som povedal, ze historicke centrum bude turistickym a spolocenskym centrom? Biznis ale pojde na Nivy a Prievozsku. A kam cestuju kazde rano a poobede ludia? Co bude hlavna relacia a co len doplnkova?
Prave ti vysvetlujem, ze sa tym nevyriesi skoro vobec nic. Najviac ludi pojde na Nivy. Ako z Petrzalky, tak od Jura. Musis riesit prioritne tuto relaciu.
Vsetko ostatne sa da doriesit ostatnymi subsystemami.
Re #98105 810zssk: Predsa len su to vsak (podla teba) blbci s okruhlimi peciatkami a teda odborne sposobile osoby s odbornou praxou. Ze su blbci musis adekvatne preukazat.
P.S. Jedneho takeho preukazania som bol osobne svedkom, ked sa jeden dopravak pustil do druheho... Zacal mu ukazovat prepocet za prepoctom, az to ten druhy nezniesol psychicky a odhalil svoju blbost.
Asi pred troma hodinami som dopozeral Hríbovu reláciu Lampa: Čo bude s Vydricou? (pre záujemcov, relácia na DVD je prílohou aktuálneho čísla časopisu Týždeň). Zaujímavé, že tam sa prítomní zhodli, že aj napriek výstavbe rôznych nových centier, bude to historické pre obyvateľov stále rovnako aktratívne. Dosť pochybujem, že rôzne kultúrne a spoločenské akcie (napr. Korunovácia, Vianočné trhy, Hudobné koncerty ktoré bývajú na Hlavnom námestí...) sa presunú niekde na Nivy alebo Filiálku.
Koniec koncov, v okolí Plynárenskej je takýchto stavieb už dosť a mimo pracovnej doby tam ani pes neštekne.
No ved o to ide! Ze Petrzalka - Filialka nie je najdolezitejsie spojenie! Omnoho viac dosiahneme ked budeme mat NS MHD ktory prepoji Petrzalku, Vajnorsku, Racu, Dubravku, Ruzinov a casom snad aj Vajnory, Devinsku Novu Ves ci prave Mlynske Nivy a Prievozsku
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Valec
Avšak ako tvrdíš aj ty, jedná sa o lokalitu Nív a Prievozskej. Avšak v oboch variantoch vedenia tunela sú navrhované zastávky, jedna vedľa SND a jedna vedľa VÚB. Čiže, tí čo budú pracovať v Apolle, BBC a pod, budú aj tak odkázaní na prestup na následnú doplnkovú dopravu. A ja sa ťa teda pýtam, ako vieš, že títo cestujúci radšej neuprednostnia autobusové linky 68 a 98, keďže z nich to bude bližšie a nebude treba prestupovať?
Na druhej strane, ak by mesto chcelo (a investor Eurovei to aj navrhoval) mohla by sa vybudovať ďalšia električková radiála (v prípade železnice sa to nedá) zo Šafka (viď http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8&hl=sk&msa=0&msid=104098931342074453600.000444963ee479ce15499&ll=48.143525,17.136698&spn=0.0032,0.010042&t=k&z=17 zelená čiara). Koniec koncov, trať nemusí byť budovaná ihneď, stačí na ňu pri spracovaní ÚP zóny rezervovať miesto. Nemyslíš, že takáto trať spolu s traťou do Petržalky bude pre cestujúceho výhodnejšia?