Reply on: Marcelllooo #96378:
"Zatial jedina koncepcia dopravneho riesenia v BA je ta, ktoru vypracovali ZSR a v sulade s ktorou sa ide stavat aj trat Filialka - Nivy - Petrzalka.Vsetko ostatne su len nekoncepcne navrhy alebo ine uvahy."
Z týchto výrokov mi vyplýva, že tvrdíš, že návrh nosného systému tak, ako je zakotvený v územnom pláne, je nekoncepčný návrh (alebo úvaha). Prečo si to myslíš? Čo máš proti plne segregovanému systému kapacitnej mestskej dopravy čiže metru, systému s tunelovým prechodom Dunaja atď.
Tvrdíš, že zatiaľ jediná koncepcia dopravného riešenia v Bratislave je tá, ktorú vypracovali ŽSR, takže to, čo je o NS MHD v územnom pláne je nekoncepčné.
Naozaj som zvedavý na Tvoje zdôvodnenie. ?
intony
Do roku 1970 plánovali v Bratislave systém rýchlodrážnych električiek. O metre sa začalo uvažovať v súvislosti s miliónovou Bratislavou.
Má Bratislava milión obyvateľov? Nemá. Netreba ani metro.
"Dolezite v tomto ohlade vsak je, ze je to prva vetva a zhruba polovicka NS MHD, a riesi mnozstvo dopravnych problemov koncepcne a systemovo."
Polovička NDS? Tak to sa mýliš, pretože ešte veľmi dlho neuvidíš trasy NDS v Dúbravke, Karlovej Vsi, v Ružinove, na Hlavnej stanici, na Kamennom námestí. A keď vravím, že ešte veľmi dlho, tak to bude veľmi dlho, pretože zatiaľ čo v Petržalke sa bude stavať pozemne, časť trasy zaplatí ŽSR, ostatné trasy nemôžu byť inak ako podzemne a to teda už železnice stavať nebudú a Bratislava tie desiatky miliárd na kilometre razených tunelov nebude nikdy mať.