Ja som všetkým desiatimi za to, aby električka IŠLA po Starom moste a nešla tunelom. Ak silou mocou chcú tlačiť IAD do popredia, nech si pre gumokoly vybudujú tunel.
To, či Harabin niečo porušil, posudzoval parlamentný výbor alebo niečo podobné. A ten povedal, že nič neporušil. Ale to nič nedokazuje, lebo aj moja babka sa rozumie právu viac než väčšina koaličných poslancov a ona je navyše nezaujatá.
Napríklad nedá mi spomenúť ich štúdiu toho, ako sa lepšie vníma na majákoch červená a modrá namiesto obidvoch červených. Nič nové pod slnkom, len odkopírovali to, čo už dávno funguje v Amerike ?
Bloková slučka je to, čím sa otáča napr. d-11 v centre. Objazd bloku domov - preto bloková slučka.
Inak - respect - tvoje príspevky sa už dajú čítať a čoraz častejšie s tebou súhlasím. Si absolvoval nejakú zrýchlenú Soliderterapiu ? ?
8 mld je to aj s nakupom vozidiel a reko stareho mosta, ktory sa musi zrekonstruovat tak ci tak!
Na TEN-T17 zabudni. Nic sa stavat s najvacsou pravdepodobnostou nebude.
Z akeho dovodu je stavba noveho ekonomickejsia ako prestavba stareho?
Re #96449 S499.1023: on tusim naozaj nieco robi zo skrutkami a nahradnymi dielmi ?
To, či Harabin niečo porušil, posudzoval parlamentný výbor alebo niečo podobné. A ten povedal, že nič neporušil. Ale to nič nedokazuje, lebo aj moja babka sa rozumie právu viac než väčšina koaličných poslancov a ona je navyše nezaujatá.
Električka SAMOZREJME môže byť nosným systémom. Neuviedol si žiadny KONKRÉTNY argument, prečo by nemohla, opkrem radobyodborných kriedovopapierových skrutkovýdch argumentov a fráz o "centrálnom komponente".
ŽSR nevypracovali žiadnu koncepciu riešenia MIESTNEJ dopravy v Bratislave. ŽSR vypracovali akúsi koncepciu JEDNOHO smeru DIAĽKOVEJ dopravy. VŠADE v civilizovanom svete jazdia diaľkové vlaky a S-Bahn po oddelených koľajách.
Predmestie-Filiálka je cca 2,8 km a s jednou medziľahlou zastávkou je medzizastávková vzdialenosť cca 1,4 km. Je to málo, alebo veľa? Ak tam majú jazdiť laminátky so šiestimi Bh-čkami a plniť výlučne úlohy prímestskej dopravy, tak je to málo. Ak tam majú jazdiť ľahké súpravy cca 3-vozňové a majú plniť prepravné úlohy v rámci mesta, tak je 1,4 km veľa.
Ak neviem, čo mi presne vadí, mám právo sa sťažovať. Kto tvrdí opak, tvrdí nebezpečným odborníckym syndrómom. Ak mi nechutia rožky z pekárne X, mám právo sa sťažovať a odmietnuť ich nákup bez toho, aby som navrhol novú technológiu pečenia, ba dokonca aj bez toho, aby som špecifikoval, prečo mi nechutia.
"A keby som mal navrhnúť vlastné riešenie, tak by to bola kombinácia - električka pod zemou, a na väčšine úrovňových križovaniach preferencia. Budovalo by sa to na etapy a pri veľkých investičných zámeroch by bolo treba zaviazať aj investorov aby sa do toho zapojili. Napr. pri stavbe novej žel. stanice, kde by mohla byť električka vrámci akcie zabudovaná pod zem na náklady investora. A počas rekonštrukcie by kludne mohli premávať obojsmerné električky k Predstaničnému námestiu," napísal Boris, takže už zrazu električku hej.
Marcelllooo mám dojem, že keby trať NDS, ktorý môžeme nazvať aj špeciálnou dráhou, aj hocijako, viedla 5 km od tovjho paneláku by ti to bolo jedno, či by to bola električka, koňka, metro, VAL. Lenže tebe ide o to, že ty nechceš mať pri dome električkovú trať. Si proste dogmatik.
Budem rád ak mi na túto poslednú časť odpíšeš, ale úprimne.
Hej, Brno je všeobecne známe ako električkový šotoraj. Stačí sa postaviť ráno na Nové Sady, o dve hodiny má človek plnú kartu a ani dve električky rovnaké.
A to, že si si najprv zaumienil vratné vozidlá a POTOM si začal hľadať argumenty pre ne, je príznakom nekoncepčného myslenia, ktoré máš s tvorcami vozového parku DPmB spoločné.
K tvojim ďalším veciam: Brnenské električkové trate sú v dosť mizernom stave a neporovnateľné intervaly sú dôsledkom koncepcie, ktorú nenávidíš - koncepcie malého množstva nosných liniek s hustým intervalom a prestupmi.
Takže si ujasni, čo vlastne chceš.
Marcelllooo