Zial, zatial nic. Ale nepredpokladam ze o nieco menej ako ty v mojom veku. Porovnavas nieco co sa zatial neda porovnat. Apropo, uspechy v zateplovani, bezpecnosti a podobne ti NEDAVAJU monopol na pravdu v oblasti dopravy.
Nám. hraničiarov nie je iba linka 88, ktorá by mala mať svoje využitie aj potom, ale aj linky 95 (!), 83, na Bosákovej aj 78.
A som zvedavý, či po výstavbe NDS v trase Janíkov dvor - Trnavské mýto ostatne napríklad aj taka linka 68 v súčasnej podobe...
Nie novy subezny system. Budoval by sa NS MHD. Existujuca elektrickova siet by mala ine urcenie - obsluhu danej mestskej casti. Preson v ramci mesta na dlhe vzdialenosti zase NS MHD. To je jeho ucelom a principom...
Ale ten tunel nebude ziaden skutocny NS. Skutocny NS MHD musi riesit potreby obyvatelov BA vseobecne, nie len jednu vetvu. Tento zial nema ziadnu dalsiu perspektivu rozvoja.
HALOOO Inaaac ti revizori zabuudaju na linku 33 kde som nestretol ani jedneho revizora, dokonca ANI JEDEN VODIC HO NESTRETOL a potom sa cudujeme ze mame MILIONY CIERNYCH PASAZIEROV REVIZORI DOJDITE !!!
Spravne, lebo neni NS MHD. Ked bude NS MHD, ten bude obsluhovat spadovu oblast do noveho mestskeho centra (Mlynske Nivy, Eurovea atd), kde je velka cast zamestnanosti a skol a uvolnene kapacity sa mozu pouzit na zhustenie ostatnych intervalov, pricom usetrene financie sa mozu pouzit na rozvoj existujucej dopravy. Navyse sa vybuduje prva cast skutocneho NS...
"zhodnotene bytov o vyse 528% za 5 rokov (3-izbak sa predaval okolo 700 tis, teraz minimalne za 3,7mil) " - za to mozes prave ty a nikto iny.. a co sa tyka ostatneho - tiez len TY. Nepripisuj si co nie je len tvoja zasluha.
Áno, ja viem, že sa asi ráta s týmtito dvoma vetvami, ale vravím o tom, že pre riešenie týchto vetiev by sa mala čo najviac využiť električková doprava a zmodernizované jestvujúce radiály, nie stavať v Karlovej Vsi, Dúbravke, Ružinove úplne nový súbežný systém.
Inaaac ti revizori zabuudaju na linku 33 kde som nestretol ani jedneho revizora, dokonca ANI JEDEN VODIC HO NESTRETOL a potom sa cudujeme ze mame MILIONY CIERNYCH PASAZIEROV REVIZORI DOJDITE !!!
Nepochopil si ma. Hovorím o električke, ktorá by nebola v Petržalke tým najvyšším systémom, ale akýmsi doplnkovým systémom na vyššej úrovni ako cestná doprava.
Vravím o tom, že NDS má byť v trase "Janíkov dvor - os Jantárovej cesty - Nivy - Filiálka"
Ak by sa postavila električka cez Starý most, mohla by ten doplnok ku mestkým vlakom smerujúcim iba na Tranvské mýto, spraviť tak, že by od Bosákovej pokračovala ešte kúsok južne s prestupnou zastávkou (Chorvátske rameno / Háje-sever) smerom na Nám. hraničiarov, ktoré nemá absolútne nič spoločné s Chorvátskym ramenom.
Čo by si tým dosiahol? To, že by aspoň časť Petržalčanov mala spojenie do najužšieho centra a na Hlavnú stanicu bez toho, aby boli všetky ostatné smery na autobusoch. Trolejbusy riešia zas ten istý smer ako NDS v železničnom podaní, akurát, že cez Most Apollo.
A nevrav mi, že električka by sa v tejto trase neuživila a bola nepotrebná (viď linky 95, 78, 83...), pretože ťa človek môže naozaj považovať dogmatika, ktorý za každú cenu nechce električku ani ako doplnok ku "hlavnému ťahu" NDS, ani vôbec.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.