Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Marcelllooo #96873:
Predloz navrh.
Reply on: 810zssk #96864:
A na toto si dosiel ako, ze neriesi a nema perspektivu rozvoja?

Teraz je sanca s tym zacat, mali by sme (podla mna). Inak sa stale budeme tocit dookola...
Reply on: Marcelllooo #96860:
a čo smer Petržalka - Centrum - Hlavná stanica?! Ten smer, ktorý mal byť pôvodone riešený metrom, chceš riešiť smradobusmi a trolejbusmi? Smiešne.
Reply on: 810zssk #96870:
Prepacte ale dnes mi zo vsetkeho tak trochu preskakuje ?
Reply on: Martin G. #96867:
Ze tu dva krat vypisujes to iste.
Reply on: Marcelllooo #96863:
Zial, zatial nic. Ale nepredpokladam ze o nieco menej ako ty v mojom veku. Porovnavas nieco co sa zatial neda porovnat. Apropo, uspechy v zateplovani, bezpecnosti a podobne ti NEDAVAJU monopol na pravdu v oblasti dopravy.
Reply on: Marcelllooo #96854:
Nám. hraničiarov nie je iba linka 88, ktorá by mala mať svoje využitie aj potom, ale aj linky 95 (!), 83, na Bosákovej aj 78.
A som zvedavý, či po výstavbe NDS v trase Janíkov dvor - Trnavské mýto ostatne napríklad aj taka linka 68 v súčasnej podobe...
Reply on: 810zssk #96865:
CO???
Reply on: intony #96857:
Nie novy subezny system. Budoval by sa NS MHD. Existujuca elektrickova siet by mala ine urcenie - obsluhu danej mestskej casti. Preson v ramci mesta na dlhe vzdialenosti zase NS MHD. To je jeho ucelom a principom...
Reply on: Martin G. #96862:
Dalsi komu by sa hodil BAN.
Reply on: Marcelllooo #96860:
Ale ten tunel nebude ziaden skutocny NS. Skutocny NS MHD musi riesit potreby obyvatelov BA vseobecne, nie len jednu vetvu. Tento zial nema ziadnu dalsiu perspektivu rozvoja.
Reply on: 810zssk #96859:
Nie, nie je to len moja zasluha. Je to ale aj moja zasluha. Nikdy to neni o jednom clovekovi, ale o viacerych, ale som jednym z nich.

Ale pytam sa teba, co si dosiahol ty? Co konkretne robis pre mesto, svoju mestsku cast, ci pre dopravu ty? Pochval sa vysledkami svojej prace!
HALOOO Inaaac ti revizori zabuudaju na linku 33 kde som nestretol ani jedneho revizora, dokonca ANI JEDEN VODIC HO NESTRETOL a potom sa cudujeme ze mame MILIONY CIERNYCH PASAZIEROV REVIZORI DOJDITE !!!
Reply on: Solider #96851:
Za Novú Vrakuňu je považujem oblasť, kde ulice Majerská a Šípová ústia do Hradskej. Za Vrakuňu považujem kde Estónska a Stavbárska ústia do Hradskej ☺
Reply on: 810zssk #96858:
Spravne, lebo neni NS MHD. Ked bude NS MHD, ten bude obsluhovat spadovu oblast do noveho mestskeho centra (Mlynske Nivy, Eurovea atd), kde je velka cast zamestnanosti a skol a uvolnene kapacity sa mozu pouzit na zhustenie ostatnych intervalov, pricom usetrene financie sa mozu pouzit na rozvoj existujucej dopravy. Navyse sa vybuduje prva cast skutocneho NS...
Reply on: Marcelllooo #96853:

"zhodnotene bytov o vyse 528% za 5 rokov (3-izbak sa predaval okolo 700 tis, teraz minimalne za 3,7mil) " - za to mozes prave ty a nikto iny.. a co sa tyka ostatneho - tiez len TY. Nepripisuj si co nie je len tvoja zasluha.
Reply on: Marcelllooo #96854:
Ako vidis na sucasnom stave tak ta kapacita je potrebna uz DNES.
Reply on: Marcelllooo #96850:
Áno, ja viem, že sa asi ráta s týmtito dvoma vetvami, ale vravím o tom, že pre riešenie týchto vetiev by sa mala čo najviac využiť električková doprava a zmodernizované jestvujúce radiály, nie stavať v Karlovej Vsi, Dúbravke, Ružinove úplne nový súbežný systém.
Inaaac ti revizori zabuudaju na linku 33 kde som nestretol ani jedneho revizora, dokonca ANI JEDEN VODIC HO NESTRETOL a potom sa cudujeme ze mame MILIONY CIERNYCH PASAZIEROV REVIZORI DOJDITE !!!

? ?
Reply on: Marcelllooo #96849:
Nepochopil si ma. Hovorím o električke, ktorá by nebola v Petržalke tým najvyšším systémom, ale akýmsi doplnkovým systémom na vyššej úrovni ako cestná doprava.
Vravím o tom, že NDS má byť v trase "Janíkov dvor - os Jantárovej cesty - Nivy - Filiálka"

Ak by sa postavila električka cez Starý most, mohla by ten doplnok ku mestkým vlakom smerujúcim iba na Tranvské mýto, spraviť tak, že by od Bosákovej pokračovala ešte kúsok južne s prestupnou zastávkou (Chorvátske rameno / Háje-sever) smerom na Nám. hraničiarov, ktoré nemá absolútne nič spoločné s Chorvátskym ramenom.

Čo by si tým dosiahol? To, že by aspoň časť Petržalčanov mala spojenie do najužšieho centra a na Hlavnú stanicu bez toho, aby boli všetky ostatné smery na autobusoch. Trolejbusy riešia zas ten istý smer ako NDS v železničnom podaní, akurát, že cez Most Apollo.

A nevrav mi, že električka by sa v tejto trase neuživila a bola nepotrebná (viď linky 95, 78, 83...), pretože ťa človek môže naozaj považovať dogmatika, ktorý za každú cenu nechce električku ani ako doplnok ku "hlavnému ťahu" NDS, ani vôbec.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.