Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Kolada môže byť rád, že odišiel z magistrátu... Na diskusii v A4 vyhlasoval, ako bude preferencia hneď po otvorení Sitiny. Teraz by bol za idiota. 😛
Reply on: 810zssk #96365:
Ja som všetkým desiatimi za to, aby električka IŠLA po Starom moste a nešla tunelom. Ak silou mocou chcú tlačiť IAD do popredia, nech si pre gumokoly vybudujú tunel.
Reply on: Ámos #96413:
To, či Harabin niečo porušil, posudzoval parlamentný výbor alebo niečo podobné. A ten povedal, že nič neporušil. Ale to nič nedokazuje, lebo aj moja babka sa rozumie právu viac než väčšina koaličných poslancov a ona je navyše nezaujatá.
Reply on: Papyr #96457:
Napríklad nedá mi spomenúť ich štúdiu toho, ako sa lepšie vníma na majákoch červená a modrá namiesto obidvoch červených. Nič nové pod slnkom, len odkopírovali to, čo už dávno funguje v Amerike ?
Reply on: Boris #96409:
"Na preferenciu zabudnime, tá je dočasne mŕtva. Asi ako vojská Varšavskej zmluvy, ktoré tu boli dočasne" - tak to si dosť veľký optimista ?
Reply on: 810zssk #96439:
Bloková slučka je to, čím sa otáča napr. d-11 v centre. Objazd bloku domov - preto bloková slučka.
Inak - respect - tvoje príspevky sa už dajú čítať a čoraz častejšie s tebou súhlasím. Si absolvoval nejakú zrýchlenú Soliderterapiu ? ?
Reply on: Beus #96434:
Samozrejme, po vybudovaní trianglov a slučiek a zastavení premávky do Petržalky už nebola vratnosť potrebná.
Reply on: ufo #96404:
Ved hovorim. Za poslednych 20 rokov z VUD nic dobreho nevyslo.
Reply on: Marcelllooo #96441:

8 mld je to aj s nakupom vozidiel a reko stareho mosta, ktory sa musi zrekonstruovat tak ci tak!
Na TEN-T17 zabudni. Nic sa stavat s najvacsou pravdepodobnostou nebude.
Z akeho dovodu je stavba noveho ekonomickejsia ako prestavba stareho?

Re #96449 S499.1023: on tusim naozaj nieco robi zo skrutkami a nahradnymi dielmi ?
Reply on: Ámos #96413:
To, či Harabin niečo porušil, posudzoval parlamentný výbor alebo niečo podobné. A ten povedal, že nič neporušil. Ale to nič nedokazuje, lebo aj moja babka sa rozumie právu viac než väčšina koaličných poslancov a ona je navyše nezaujatá.
Reply on: Sommelier #96383:
Je to metroschotousch.
Reply on: Marcelllooo #96378:
Električka SAMOZREJME môže byť nosným systémom. Neuviedol si žiadny KONKRÉTNY argument, prečo by nemohla, opkrem radobyodborných kriedovopapierových skrutkovýdch argumentov a fráz o "centrálnom komponente".
ŽSR nevypracovali žiadnu koncepciu riešenia MIESTNEJ dopravy v Bratislave. ŽSR vypracovali akúsi koncepciu JEDNOHO smeru DIAĽKOVEJ dopravy. VŠADE v civilizovanom svete jazdia diaľkové vlaky a S-Bahn po oddelených koľajách.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: ufo #96405:
Predmestie-Filiálka je cca 2,8 km a s jednou medziľahlou zastávkou je medzizastávková vzdialenosť cca 1,4 km. Je to málo, alebo veľa? Ak tam majú jazdiť laminátky so šiestimi Bh-čkami a plniť výlučne úlohy prímestskej dopravy, tak je to málo. Ak tam majú jazdiť ľahké súpravy cca 3-vozňové a majú plniť prepravné úlohy v rámci mesta, tak je 1,4 km veľa.
Reply on: Marcelllooo #96371:
Ak neviem, čo mi presne vadí, mám právo sa sťažovať. Kto tvrdí opak, tvrdí nebezpečným odborníckym syndrómom. Ak mi nechutia rožky z pekárne X, mám právo sa sťažovať a odmietnuť ich nákup bez toho, aby som navrhol novú technológiu pečenia, ba dokonca aj bez toho, aby som špecifikoval, prečo mi nechutia.
Reply on: Marcelllooo #96370:
Si sa naučil nový výraz "centrálny komponent" ? ?
Reply on: 810zssk #96439:
Vysvetliť to dobre neviem, ale niečím takým podľa mňa je napr. t-busová konečná Jelačičova spolu s prilahlou dráhou.
Reply on: Marcelllooo #96429:
"A keby som mal navrhnúť vlastné riešenie, tak by to bola kombinácia - električka pod zemou, a na väčšine úrovňových križovaniach preferencia. Budovalo by sa to na etapy a pri veľkých investičných zámeroch by bolo treba zaviazať aj investorov aby sa do toho zapojili. Napr. pri stavbe novej žel. stanice, kde by mohla byť električka vrámci akcie zabudovaná pod zem na náklady investora. A počas rekonštrukcie by kludne mohli premávať obojsmerné električky k Predstaničnému námestiu," napísal Boris, takže už zrazu električku hej.

Marcelllooo mám dojem, že keby trať NDS, ktorý môžeme nazvať aj špeciálnou dráhou, aj hocijako, viedla 5 km od tovjho paneláku by ti to bolo jedno, či by to bola električka, koňka, metro, VAL. Lenže tebe ide o to, že ty nechceš mať pri dome električkovú trať. Si proste dogmatik.
Budem rád ak mi na túto poslednú časť odpíšeš, ale úprimne.
Reply on: enumaelish #96318:
Hej, Brno je všeobecne známe ako električkový šotoraj. Stačí sa postaviť ráno na Nové Sady, o dve hodiny má človek plnú kartu a ani dve električky rovnaké.
A to, že si si najprv zaumienil vratné vozidlá a POTOM si začal hľadať argumenty pre ne, je príznakom nekoncepčného myslenia, ktoré máš s tvorcami vozového parku DPmB spoločné.
K tvojim ďalším veciam: Brnenské električkové trate sú v dosť mizernom stave a neporovnateľné intervaly sú dôsledkom koncepcie, ktorú nenávidíš - koncepcie malého množstva nosných liniek s hustým intervalom a prestupmi.
Takže si ujasni, čo vlastne chceš.
Reply on: Beus #96437:
Je to sucastou teorie sieti a teorie grafov. http://en.wikipedia.org/wiki/Strongly_connected_component

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.