Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Marcelllooo #95801:
Tak práve takto sa intervaly rátať nedajú, tu ukazuješ to, že si teoretik odtrhnutý od praxe. Čo zákonné požiadavky na bezpečnostné a pracovné prestávky, čo vyrovnávacie časy, čo rozdiely v jazdných dobách v priebehu rôznch častí dňa?
Ty vidíš do jedinej veľmi, veľmi obmedzenej čiastočky dopravného plánopvania a robíš tu zo seba odborníka, čo by nevadilo, keby si súčasne netvrdil, že všetci, ktorí s tebou nesúhlasia, sú blbci.
Opätovne ťa vyzývam, aby si predložil výpočty rampy zo Starého mosta na Štúrovu ulicu, končiacu pri vyústení Volgogradskej, aby si predložil dôkazy o existencxii čohosi, čo sa volá "električková trakcia" a paltia pre to rovnaké normy ako pre železnicu.

Ja neviem, čím to bude, ale väčšinou hneď podľa prvého príspevku poznám, že sa objavil lófasz.
Reply on: S499.1023 #95796:
Luas, Dublin, Veolia.
Reply on: Marcelllooo #95801:
nahrubo som si to pocital. Sucasna potreba je cca 90 suprav. Pri intervale 4 min. na kazdej jednej linke z navrhu som dostal az 115 suprav. Lenze hned mozem aj skrtat. Nemame Petrzalku, takze z Hl. stanice nam stacia linky s intervalom 12 min. (zelena a cervena). Tym sme usetrili 16 suprav (po 8 na linku). Otazne su Zl. piesky (svetlomodra linka), tam by stacil 6 min. interval, avsak KV si zasluzi lepsi interval. Tu ide o 10 suprav. Cize vieme sa dostat aj na sucasnu vypravu.

Opravte ma niekto, ak sa mylim.
Reply on: BIK3r #95810:
Vcera bolo na 32 a myslim ze aj dnes
Reply on: mimi #95805:
a nevie sa na akej linke dnes jazdi?
Reply on: Ámos #95808:
aj ked 12 mil. mi nepride az tak vela. a je to plne klimatizovany Mercedes, ziadny Sor, kde sa nedalo sediet na motore ako z neho islo teplo.
Reply on: stevo #95806:
to si netreba vsimat...
zdravim.. vie niekto kde ma dnes jazdit CapaCity? (=
Reply on: mimi #95805:
...Ak sa Mercedes CapaCity osvedčí, bude čoskoro tvoriť súčasť vozového parku bratislavskej MHD. ...
to co je za vetu?
Reply on: Marcelllooo #95801:
Uz som ti napisal, ze DPB ma dostatok vozidiel aby jazdil ten stystem pokial nebude postavena trat v Petrzalke. Cize L1 a L2 po Šafko. Ak sa siet rozsiri po Petrzalku, tak samozrejme treba dokupit vozidla.
Jéééé, ďaľší ťukanec ? ale musím povedať, že už s lepším image - new logo DPB ? http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=30358&idt=u&idg=2924&gi=0&gn=20&gs=c&gsd=
Reply on: S499.1023 #95799:
Prečo rýchlokurz? On tam píše, že už tri mesiace robí vodiča električky, nie že za tri mesiace si spravil vodičák (ak si to myslel takto).
Reply on: Kami #95800:
Upozornujem, ze takymto sposobom sa nedaju ratat intervaly. Intervaly sa rataju tak, ze cas celeho okruhy vydelime disponibilnymi vozidlami. Alternativne, ked vydelime cas okruhu intervalom, dostaneme potrebu vozidiel. Preto som ziadal o prepocet daneho dopravneho modelu, lebo sa mi nezda, ze by DPB mal k dispozicii tolko suprav (ale mozno v buducnosti mat bude)...

Ohladom prestupovania - nevidim dovod takejto zasadnej zmeny preferencie prestupovania pred priamym spojenim, co ale suvisi najme s tym, ze neviem, ci je dostatocny pocet suprav...

To je o tom, ze teraz sa tu dohadujeme, miesto toho, aby tu autor ukazal prepocet, z ktoreho by to bolo vsetko jasne a hadky by boli zbytocne...
Reply on: Marcelllooo #95778:
presne ako hovoris "Ak mas vsak z pramena do ustia len jeden mozny sled, neprelinkujes tu nic. Existuje totiz prave jedna cesta..."
1. ani teraz nie su pospajane vsetky konecne
2. navrh hovori o tom istom, ale za cestu povazuje 1 radialu. No a na konkretnej radiale je v zasade cely prud sustredeny do 1 linky namiesto 3. Z toho vyplyva ze 3 linky po 12 min = 1 linka po 4 min.
3. v sucasnosti ked sa mi nechce cakat dalsich 8/10/14 min na priamy spoj, nemam istotu ze sa mi podari prestup na nieco ine skor ako prijde linka na ktoru som nechcel cakat. Po novom by som nerozmyslal, ale rovno nastupil na to co prijde a v prestupnom bode by som mal istotu ze v kratkom case prestupim a idem dalej.
Reply on: kecho #95790:
M%na zase zaujal "rýchlokurz šoférovania električky" ? .
Reply on: kecho #95785:
Smer Dúbravak-Ružinov vznikol podľa toho, že sa jedná o približne rovnako zaťažené radiály.
Tvoj návrh je zlý v tom, že zbytočne NEspája linky, ktoré by mohol spájať a zahlcuje centrum otáčajúcimi sa radiálnymi linkami. Tvoj návrh pripomína veľmi intenzívne to, čo bolo donedávna v Zsolne pod názvom NKTD a vyvolalo to ohromný rev cestujúcej zverejnosti (asi s výnimkou enumeadunča, lebo ten obdivuje všetko, čo je žilinské).
Reply on: zakaznik #95756:
Materiálom zo šotodopravní.net by som neveril už z princípu. Autor článku, napríklad, nepochodpil, že vždy a všade má miestna úprava prednosť pred všeobecnou a furt ryčí o porušovaní zákona.
Reply on: Sommelier #95749:
Ad Re #95725 810zssk: Mohol by si uviesť nejaký konkrétny projekt MESTSKEJ hromadnej dopravy takto fungujúcej? Upozorňujem vopred, že NEMÁM záujem o príklady predraženej letiskovej dopravy typu Heathrow Express či CAT.
Reply on: Ike #95745:
To sa ale mýliš už v definícii. Hromadná je opozitum od Individuálna a Mestská znamená že to jazdí v meste.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.