Odôvodnenie o rozhodnutí:
1) Nebol si schopný preskúmať tr3mp-ovu analýzu, z nejakého neznámeho dôvodu si jeho návrh linkového vedeniía nazval "screenshotom z Transport Tycoon" či ako.
2) Od iných požaduješ presné výpočty hoci stačí kvalifikovaný odhad, zatiaľ čo ty sám niue si schopný podložiť ani svoje kategorické tvrdenia o nemožnosti prevádzky električiek po telese Starého mosta.
3) Ľuďom, ktorí ti fundovane odpovedali, si ich odpovede proste odignoroval.
4) Neustále tu omieľaš pár naštudovaných odborných výrazov, pričom o iných nemáš ani potuchy.
Na základe tohto som rozhodol tak, ako som rozhodol.
Ak ma budeš aj naďalej ignorovať, budem rád.
Prekonam sa a predsa len ti odpisem:
1. Nie som ani teoretik ani odbornik na dopravu a dopravne inziniersto, ale doprava v meste ma zaujima a kedze sa k nej oficialne vyjadrujem (a su aj zapracovane do oficialnych materialov mesta a mestskych casti), snazim sa ziskat rozne informacie, nielen jednostranne, ale vyvazene a roznorode, a na ich zaklade si vytvorit nazor. Preto komunikujem a aj spolupracujem napriklad s ludmi, ktorych som uz uviedol.
Ocakaval som, ze by som aj tu niekoho nasiel, kto je fundovany a ma co k tomu povedat. Dockal som sa ale vulgarnosti a flameovania, ktore mienim 'odmenovat' ignoraciou a utvorenim si nazoru o tu pritomnej komunite. Na druhej strane si nie som vedomy toho, ze by som ja niekoho castoval podobnym spravanim.
2. Cely cas tvrdim jedine: Neviem, ci tr3mp-ovo linkovanie moze/bude fungovat, ale aby sme sa o tom mohli seriozne a relevantne rozpravat, poprosil som o prepocet a tzv. dopravnu maticu. Z nej je to jasne.
P.S. Zakonne poziadavky na bezpecnostne a pracovne prestavky a aj vyrovnavacie casy boli napriklad doplnujuci dovod, preco nie celkom verim tr3mpovmu prepoctu a dostatocnosti suprav. A prave tieto som zahrnul do "rezervy", ked som robil velmi hruby odhad ja.
P.S.S. K dalsim veciam sa vyjadrim a v pripadnej diskusii budem pokracovat az po tom, co sa zmeni pristup niektorych a po tom, co sa preukaze zaujem o slusnu a konstruktivnu diskusiu.
ratal si pri 90 supravach rano na L9 6min interval? Mne sa nezda, ze by bolo treba o 25 suprav viac.
Ak zavedies system 5 liniek, tak vsetky musia mat 4/5/4//6. Na linky na hlavnu stanicu budu stacit K2S-ky.
Tak práve takto sa intervaly rátať nedajú, tu ukazuješ to, že si teoretik odtrhnutý od praxe. Čo zákonné požiadavky na bezpečnostné a pracovné prestávky, čo vyrovnávacie časy, čo rozdiely v jazdných dobách v priebehu rôznch častí dňa?
Ty vidíš do jedinej veľmi, veľmi obmedzenej čiastočky dopravného plánopvania a robíš tu zo seba odborníka, čo by nevadilo, keby si súčasne netvrdil, že všetci, ktorí s tebou nesúhlasia, sú blbci.
Opätovne ťa vyzývam, aby si predložil výpočty rampy zo Starého mosta na Štúrovu ulicu, končiacu pri vyústení Volgogradskej, aby si predložil dôkazy o existencxii čohosi, čo sa volá "električková trakcia" a paltia pre to rovnaké normy ako pre železnicu.
Ja neviem, čím to bude, ale väčšinou hneď podľa prvého príspevku poznám, že sa objavil lófasz.
nahrubo som si to pocital. Sucasna potreba je cca 90 suprav. Pri intervale 4 min. na kazdej jednej linke z navrhu som dostal az 115 suprav. Lenze hned mozem aj skrtat. Nemame Petrzalku, takze z Hl. stanice nam stacia linky s intervalom 12 min. (zelena a cervena). Tym sme usetrili 16 suprav (po 8 na linku). Otazne su Zl. piesky (svetlomodra linka), tam by stacil 6 min. interval, avsak KV si zasluzi lepsi interval. Tu ide o 10 suprav. Cize vieme sa dostat aj na sucasnu vypravu.
BIK3r